|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 10 juni 2005 in "Het Pleintje" spelen de volgende bands: Bowel Rupture (Deathmetal) www.bowelrupture.nl Elexorien (Battlemetal) www.elexorien.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-06-2005 2:25] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
He greven dan zie je me alweer bij een andere band [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 26-05-2005 13:49] |
|
Ja, de inteelt tiert welig hier in het noorden..... Ik zit ook al in 3 bands.... Een met Martin die ook al bij jou in Grinroth speelt. Peter Visscher onze bassist speelt ook al samen met mij in Cote d'Aver.. De drummer daarvan speelt ook weer in Necronomical Cruxifiction.... en de ....... enz enz.... EEN GROTE FAMILIE!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
Yesyesyes. Eindelijk metal hier. Wel weer een goeie timing. *jank* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hoezo? |
|
Dan ben ik op vakantie. *jank* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Wordt wel weer super!!! |
|
De vastloper was wel leuk ja, hoewel het ontzettend klein was. |
|
Daar was tenminste ruimte en een soort van zaal & podium. Dit wordt op de dansvloer en al met al een erg krappe bedoening. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Klinkt als de perfecte plek voor een woeschte pit Bruce Banner |
|
Daar is geen ruimte voor... Waar de pit wel eens zou kunnen plaatsvinden, staan jullie te spelen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
alright, misschien ga ik dan nog wel dood Bruce Banner |
|
Nee dat kan natuurlijk niet. Doe dat maar een keertje als ik er -wel- ben. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Een woeste pit waar wij tussenin komen te staan.. Heerlijk contact met het "voetvolk"!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ALS er al een pit komt... Beetje metalvolk meenemen. Winschoten kent 'ze' amper. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
oei... KOMT GOED.... Wij nemen volk vanuit Knoal en Steenwijk mee.... En ik denk dat Lukko ook wel volk in Winschoten kent...... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ja. Gothicmiepjes. Die dude wordt aanbeden hier door heel wat vrouwelijk volk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja, wij nemen alleen maar knappe jongens aan... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Jammer dat jullie de mist in gegaan zijn, hier. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Gaat er om dat wij hem knap vinden!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Dat is waar natuurlijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jij daar, geer? Bruce Banner |
|
Hm. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |