|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat betekent dat nou weer? Bruce Banner |
|
Dat ik er over na denk. Moet vervoer/tijd hebben enzo. Maar ja ik zie wel even |
|
[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 01-06-2005 14:05] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Oh jawel. Dat wordt een leuk feestje. Sodom metooolnight. Haha. Sorry, maarem... Vind het best wel kut dat voor jullie -daar- spelen. Uhu. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jammer voor de plaatselijke hangjeugd die het onderspit zal delven in een kolkende pit des doodsch, idd Bruce Banner |
|
Ja hoor, ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hm. |
|
quote: Juist ja |
|
uhm ja idd Bruce Banner |
|
dat wordt wel weer leuk zo te zien De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Vet heersch grimbert online |
|
quote: |
|
Recension.. is dat correct engels??? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
weet ik nie... ik zal het eens door babelfish heen raggen -edit- zal wel review zijn , babelfish maakt er ook niks van [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 02-06-2005 13:29] De heerschappij, dat ben jij! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:De Vastloper is idd helaas gesloten Maar om toch weer een beetje van de grond te krijgen, is dit een uitprobeersel. Als het druk wordt, is het misschien voor herhaling vatbaar en dan op een andere (nieuwe) lokatie. De 2 Zombi-festivals die tot nu toe zijn gehouden in de Vastloper waren redelijk succesvol. We hopen dus op een vervolg! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 02-06-2005 14:26] |
|
quote: Zeker, daar hoop ik ook op. Die Zombie attack on Sodom zut was echt tof. Aan wat voor (nieuwe) lokatie wordt gedacht dan? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Klinkt als een vastloper |
|
Niet grappig Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: klinkt als een naamloze schaduw |
|
quote: Een kroeg met wat meer ruimte en weer enigszins een soort van podiumpje, wat niet zo'n krappe bedoeling oplevert als we in 't Pleintje wel hebben... De betreffende kroeg had hun interesse al getoond... Tegen de tijd dat een en ander rond is meer info |
|
quote: |
|
quote: Harstikke gaaf. Ben nou wel even benieuwd of ik jou ken? Omgeving Winschoten dus ofzo? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Klopt! Ook vaak in het Pleintje te vinden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |