|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Erwin |
|
Erwin donkere holtes? Kort haar? Jij liep laatst met aardig wat make-up op je porum? Offem, nee volgens mij klopt dat niet en maak ik je nu uit voor iets heel verschrikkelijks. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-06-2005 14:50] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
regeer kan je toch wel? zelfs ik ken hem Als je hem ziet denk je oooooh die |
|
Ja nou eeehr... Ik ben niet echt goed in gezichten. Wel in namen. Foto dan? Nu ben ik onwijs nieuwsgierig. IK EIS EEN OMSCHRIJVING VAN HET PERSOON ERWIN! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Jij kent Erwin "heersch" Meijer niet...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
He regeer jij had eerder toch altijd zelf ook een site met boeiende dingen? |
|
Ja, die met dat Wings Of Death of zoiets in de url... |
|
Nou... voorruit dat maar... ( En @ CurseOfDeath: Ik draag NOOIT make-up) http://www.domain-of-darkness.nl/ |
|
Zo! Nu kent iedereen ERWIN "HEERSCH en REGEER" Meijer!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Mjaaaa. Precies, dat dacht ik al! Goeie zaak qua dat make-up. Zeker zo houden. Zo vaak zie ik je niet in 't Pleintje anders? Hmmm. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-06-2005 17:06] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Kan wel kloppen... ben vrij fanatiek met concerten / festivals. Als ik op een zaterdag-avond NIET in het Pleintje ben, ben ik dus waarschijnlijk bij een concert ofzo en dat is de laatste tijd wel weer vrij vaak. Vandaar... Maar als ik eerlijk ben kom jij me ook niet HEEL bekend voor... |
|
quote: Ik ben dan ook niet zo'n opvallend persoon. Gewoon een meisje-meisje, dunkt me. Mannen met lang haar vallen in WS, en mij zeker, wel op. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik heb er wel van gehoord, telt dat ook? |
|
Windschoten, daar kom ik om precies te zijn twee keer per jaar langs, op weg naar een nog nietszeggender gehucht waar toevallig wel een paar leuke bandjes spelen |
|
...Windschoten. Ennem... Welk gehucht? [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-06-2005 19:27] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
|
quote: En welk gat mag dat dan weer zezen ??? |
|
Kibbelgaarn?? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Heheheh.. het gehucht heet WACKEN, en we gaan eigenlijk altijd ter hoogte van WIndschoten de grens over |
|
Windschoten gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Excusez moi! Wat jij wil, Winschoten, Windschoten, whatever.. |
|
Moakt mie nait uut hor!!! Winschoten Winschoot Sodom (& Gommorah 'azc') WVV (Winschoter Vlooien Vangers) Alles kin, alles mag, behaalve Friese Vlag!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 15-06-2005 17:57] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Nou.... En Nou... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
battle metal .... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |