|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is het weer te gay? Bruce Banner |
|
Voor sommigen is echt ALLES gay... |
|
Ach ja, niet ons probleem toch? Bruce Banner |
|
Zeker niet... Who the fuck cares??? |
|
Met veel kerels in de band is het idd geen probleem bij jullie (inkoppertjeeuuhhhhhhh) |
|
quote: Leg die maar eens uit... Hoeveel metal bands zijn er met alleen vrouwen in de gelederden? |
|
Kittie |
|
quote:Ik ken er iig twee ... |
|
Met Kittie erbij iig al drie .... |
|
quote: Euh... volgens mij had ik het over METAL bands |
|
|
|
qua metal ken ik alleen Astarte. En verder nog L7, maar dat is niet echt metal.. Wel goed trouwens.. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-06-2005 14:32] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Octavia Sperati is er ook nog en Kittie, like ot or not .. dat is metal (hele slechte weliswaar ..) |
|
quote: Sacralis uit Duitsland heb je ook nog... En volgens mij nog zo'n "oude lullen" band: Girlschool ??? |
|
quote: Oh ja Girlschool!! aaarrrhrgggg. Vooral die combinatie met Lemmy.... Wat gaan we ook weer lekker off topic... Maar als we toch lekker aan het lullen zijn... [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-06-2005 15:24] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Zo... Waldrock was weer heerschend! Nu ons maar weer opmaken voor dit feestje |
|
En nog maar 3 dagen te gaan... |
|
quote: |
|
nog twee... En kan een nieuw Pleintje worden gebouwd. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
quote: Geen probleem dacht ik... Kan dat oude Pakhuis ook eindelijk eens gesloopt worden vrijdag |
|
quote: Komt voor elkaar: We wilden voor het nummer "Homicidal Homerun" al een honkbalknuppel meenemen. Mag het ook fikken?? Neem ik ook ff weer lampolie mee!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Dusch, wie komt er vanavond naar Simplon? Om 22.00 uur speelt Elexorien! Entree: gratis. |
|
het pleintje? Is dat zoiets als de Anne Frank Plantsoen in Eindhoven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |