|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Prachtige plaat, die nieuwe http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik moet nog maar eens goed naar deze band gaan luisteren. Al wel in de loop der tijd een aantal nummers gehoord maar het heeft bij mij nog niet echt veel losgemaakt. Ik moet erg wennen aan de zang, ik weet niet of ik zijn stemgeluid wel zo mooi vind. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ga 'm vanmiddag kopen. Wederom een uitstekende plaat van de heren. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
tip: bij de mediamarkt ligt dit album voor 9,99.. koopje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm ik vind dat deze popband vooral een gimmick gebruikt qua sfeertje en dat truukje keer op keer herhaald; verder blijft de zanger een zwakkere Bono-kloon. not my cup of tea dus.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik eis een slotje. Dit is gvd geen fucking metal. ( ik word op me werk al doodgegooid met Coldplay. Nou ook al hier ?? ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: pannekoek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: lekker. waar???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je wordt in ieder geval niet doodgegooid met Frans Bauer ofzo, dat is al beter, toch? Je moet er gewoon het positieve van inzien. En om eens te discusieren over niet metal bands op een metal forum daar is toch niks mis mee? |
|
quote: oh, nou vooruit, in dit geval dan vind ik het best. Fuck the world and fuck you |
|
quote: makkelijk om te lullen pannenkoek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vandaag wel, ben in een goeie bui,m'n bestelde Audiopain ( ga daar eens naar luisteren ipv Coldplay ) spul is binnen. Dus ik ben meegaand. Fuck the world and fuck you |
|
hehe, prima dan quote: Ik me nog niet verdiept in Coldplay, maar wat ik aan singles voorbij heb horen komen varieert voor mij tussen draaglijk en walgelijk. De muziek is prima, al kan ik niet zeggen dat ik het bijzonder vernieuwend vind. De zang vind ik niets, het raakt me gewoon niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Coldgay? Ik kom het overal tegen! Vooral op treinstations. En ik heb het nog nooit gehoord, zou ik? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hm, van de nieuwe plaat ken ik alleen de single. Daar zitten idd meer instrumenten in als normaal. Vind ik eigenlijk wel jammer. Hebben ze niet echt nodig, imo. Het "kalere" werk bevalt me beter. |
|
Ik heb het net weer mogen horen en ben er nog steeds niet kapot van, ik blijf het bagger vinden. Verdomme, straks worden natuurlijk ALLe nummers van die nieuwe cd op single uitgebracht Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind de nieuwe wederom erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 9,95 zelfs En hij is binnen .... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Ga Audiopain luisteren jij. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hahaha, ik ken die Audiopain cd's al van binnen en van buiten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Coldplay, geniaal! 7 juli ga ik ze zien in het Gelredome Die nieuwe moet ik nog kopen, dat zal deze week wel gebeuren. De nieuwe single vond ik in eerste instantie wat tegenvallen, hij is wel heel erg "jubelpop" -- maar wie weet wat de rest nog mag brengen. Hun vorige twee platen zijn iig geweldig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: laten we het hopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ARGH! Gister Kooldplee overal op TV. Vandaag op 2Vandaag en op het journaal van RTL, reclame, radio vol lof over die fuckers en ook deuntjes draaien. Nu ook op ZM? May this fad blow over soon! *Zet snel weer Gehenna op* |
|
Sja... ik vind het ook niet geweldig...anderen wel...dat schijnt te mogen. ( fuck...morgen op het werk waarschijnlijk WEER de hele dag die nieuwe cd aanhoren.. ) Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |