|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Spot niet met "DER FRANZIE"!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Leuke band, maar ik moet het niet te lang horen want dan val ik in slaap/ begin ik het irritant te vinden. |
|
Dat heb ik wel eens met Inkblack... Fuck the world and fuck you |
|
Live zullen we je niet meer vervelen. Inkblack is dood namelijk We zijn een nieuwe band begonnen. |
|
oh, dan hoor je off topic te tikken geloof ik Wat voor band ??? devourment achtige death metal ??? Hoop ik ??? Fuck the world and fuck you |
|
Inkblue? |
|
quote: --> lultopic |
|
Oldgay The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: HA HA HA Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: <HAP> The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, was gisterochtend nog van plan hier een topic over te openen maar had geen tijd. Heb alle drie de albums vind het hele fijne muziek om op te chillen. Wel bizar dat het grote publiek er zo mee wegloopt, echt toegankelijk vind ik het niet. Zeker de nonsingles niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zag ze gisteravond bij 2 Vandaag, wat een stel bijdehandjes. Kwam er kritiek en dat konden ze duidelijk niet hebben. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
goh waar kennen we dat van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, leg is uit, waar? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
Eerst vond ik het erg boring, maar ik begin het nu meer te waarderen. |
|
whahaha, ook al besmet met het coldplay virus....nou, wie wordt de volgende ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Godverdomme puistenkop, het is EENS!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2005 18:10] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
haha |
|
Waar komt die facinatie voor Coldplay ineens vandaan? Coldplay heeft een paar mooie nummers maar toch teveel nummers die ik een stuk minder vind. Persoonlijk ga ik dan toch veel liever voor bandjes als Saybia en Elliott. Saybia weet mij emotioneel veel meer te raken. Coldplay krijgt dat met een aantal nummers ook voor elkaar maar Saybia weet dat gevoel bijna constant bij me vast te houden. En Elliott, tsja...die band is gewoon geweldig: http://www.revelationrecords.com/releases/95.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: New & improved met dezelfde bandleden Wim |
|
quote:nou, ik ben ook Saybia liefhebber, maar ik vind Coldplay wel totaal anders moet ik zeggen.. persoonlijk vind ik Coldplay net even wat beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Totaal anders, en toch kan je het niet laten een vergelijking te maken Ik vind die Coldplay-fascinatie helemaal niet zo 'ineens'. Gewoon, er is een nieuw album uit, en er was nog geen topique. Tadaaa. Ik heb de plaat nu twee keer kunnen luisteren en ik vind 'm tot nu toe verukkelekukkelijk!!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2005 21:00] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zeg ook niet dat Coldplay slecht is. Iedereen heeft zo z'n smaak en Coldplay weet mij gewoon net zo te raken. En Saybia en Elliott lijken beide niet op Coldplay. Maar ze zitten wel in hetzelfde genre (emotionele rock?). Vandaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |