|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet, ik lees net dat de productie gedaan is door Brian Eno Het album na de eerste keer luisteren geeft mij het gevoel dat ze echt iets anders hebben geprobeerd dit keer, er zitten voor hun stijlvreemde elementen bij in en ik heb het gevoel dat de liedjes minder pakken dan X&Y, maar dat alles is niet negatief! Ik ga hem ongetwijfeld veel draaien de komende weken [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-06-2008 15:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik draai Viva la Vida nu een weekje onafgebroken in de trein en ik kan niet anders zeggen dat ook deze plaat weer een voltreffer is, echt geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-06-2008 15:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rocken ze tegenwoordig meer dan voorheen? |
|
Nope. Het album doet erg Beatlesque aan trouwens, niet echt de muziek maar het gevoel zeg maar. Knap gedaan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben meer een Creaky Boards persoon. |
|
'De Amerikaanse producer Timbaland gaat samenwerken met de Britse rockers van Coldplay. Hij gaat hun nieuwe album voorzien van een hiphop-sausje.' |
|
Vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ben benieuwd. zo onderhand vind ik timbaland een beetje moeite hebben vernieuwing. wel lekkere beats maar amper afwisseling erin. en coldplay trek ik maar zelden... maar wie weet.. Je moeder. |
|
Idd, krijgt de muziek van Coldplay hopelijk meer pit. |
|
Nieuwe plaat is mooi Cemeteries In London zat direct in m'n kop gebakken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dát is nu precies het gevoel waar ik persoonlijk de vinger niet op kon leggen! Beatlesque, inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Appart eigenlijk dat ik als fan van véél extremere muziek, dit soort dingen ook kan waarderen. Coldplay heeft "iets", ik kan er de vinger zo niet op leggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind het niet zo.. Als het op de radio is stoort het me niet, maar ik luister er liever toch niet naar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: +1 |
|
Smaak komt met de jaren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') |
|
quote: Ja man, jij bent ook al zo oud Edit: NP Viva la Vida und dez und al hiz freunds [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 08-07-2008 19:39] |
|
quote: Ik hoop het voor je! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-07-2008 19:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Echt, ik snap niet dat je dit niet gaaf kan vinden. Veelal is die afkeer er omdat de groep enorm populair is onder de normale mens.. En dat is bah zegt de metalman Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
brutal-network? Je moeder. |
|
quote: Hij staat er al op volgens mij, zag hem laatst in Others staan. Zo niet dan wil ik hem wel uploaden. Edit: staat er inderdaad al op [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2008 20:05] |
|
quote: Hou toch op met deze nutteloze discussie. ps. Ik vind de muziek wel leuk op zijn tijd, maar ik draai teveel muziek waardoor ik helaas geen tijd heb voor -persoonlijk- mindere bandjes. |
|
Sluit het forum, want discussies mogen niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: oeps Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |