|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die clip is wel koning ja. Al wordt hij wel helemaal grijs gedraaid op MTV. |
|
Ik ken dit nummer helemaal niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Staat op 'Viva La Vida (Prospekt's March Edition)'. Fucking joden, met die deluxe editions met nieuwe nummers enzo. |
|
Godver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Live CD gratiesj downloaden voor fans: http://www.coldplay.com/lrlrl/lr.html Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Had ik al gevonden ja, nog beluisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Donderdag in het Goffertpark, Nijmegen dus. Aanwezig met m'n zus en nichtje |
|
Ik woensdag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat vond jij ervan, Spectre? Ik vond het een prima concert, maar was wel druk zeg (zo'n 60.000 man!). Ook leuk dat ze halverwege de set een klein akoestisch optredentje deden midden in het publiek. Ook het nodige visuele spektakel ontbrak niet zoals gele balonnen bij het nummer 'Yellow' en lasers en vuurwerk. Na afloop kreeg je ook nog een live-cd. Heb me wel vermaakt dus |
|
Het was vet, zeer zeker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuw album komt eraan, 24 oktober in de winkels. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Woei "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Heb je de nieuwe single van Coldplay al gehoord? Hij heet Chris Martin. ... signature |
|
|
|
slotje Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nee hoor, nieuwe gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mweh, ik gun iedereen zijn guilty pleasure, maar Coldplay... vieze muziek. Bijsmaak. Gore kauwgomballen. Enzo. Boeiender |
|
Mooi nummer man. When your people matter, menstrual health matters |
|
waarachtig, niet eens zo slecht! Alleen vreemd mocht dit een hit worden. Zou niet weten waarom. signature |
|
Laat me een beetje 'cold', deze band. GET IT??!!! |
|
quote: Goeie wordplay. |
|
signature |
|
Ik ben on topic. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |