IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Coldplay Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2005 14:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heeft Iemand al de nieuwe X&Y gehoord? Ik vind het een enorm goede plaat en misschien is hij wel beter dan de vorige platen. Wat vooral opvalt is dat ze pakkendere nummers hebben weten te schrijven en dat er meer is gedacht aan sfeer. Met sfeer bedoel ik meer synth/keyboard partijen en veel experiment met gitaareffecten. Sommige songs doen mede daardoor aan een band als U2 denken maar dan op de Coldplay manier.

Nu al mijn nummer 1 van dit jaar op plaat.









Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-06-2005 14:24 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Prachtige plaat, die nieuwe


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-06-2005 14:28 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik moet nog maar eens goed naar deze band gaan luisteren. Al wel in de loop der tijd een aantal nummers gehoord maar het heeft bij mij nog niet echt veel losgemaakt. Ik moet erg wennen aan de zang, ik weet niet of ik zijn stemgeluid wel zo mooi vind.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 07-06-2005 14:28 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Ga 'm vanmiddag kopen. Wederom een uitstekende plaat van de heren.


Welcome to the Atrocity Exhibition


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2005 14:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

tip: bij de mediamarkt ligt dit album voor 9,99.. koopje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2005 14:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm ik vind dat deze popband vooral een gimmick gebruikt qua sfeertje en dat truukje keer op keer herhaald; verder blijft de zanger een zwakkere Bono-kloon.

not my cup of tea dus....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 15:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik eis een slotje. Dit is gvd geen fucking metal. ( ik word op me werk al doodgegooid met Coldplay. Nou ook al hier ?? )


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2005 15:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 15:52 schreef mental het volgende:
Ik eis een slotje. Dit is gvd geen fucking metal. ( ik word op me werk al doodgegooid met Coldplay. Nou ook al hier ?? )

pannekoek.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 15:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 15:53 schreef ZelThoR het volgende:
pannekoek.

lekker. waar????


Fuck the world and fuck you


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-06-2005 15:57 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 juni 2005 15:52 schreef mental het volgende:
Ik eis een slotje. Dit is gvd geen fucking metal. ( ik word op me werk al doodgegooid met Coldplay. Nou ook al hier ?? )


Je wordt in ieder geval niet doodgegooid met Frans Bauer ofzo, dat is al beter, toch? Je moet er gewoon het positieve van inzien. En om eens te discusieren over niet metal bands op een metal forum daar is toch niks mis mee?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 16:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 15:57 schreef valfar het volgende:
Je wordt in ieder geval niet doodgegooid met Frans Bauer ofzo, dat is al beter, toch? Je moet er gewoon het positieve van inzien. En om eens te discusieren over niet metal bands op een metal forum daar is toch niks mis mee?


oh, nou vooruit, in dit geval dan vind ik het best.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2005 16:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 16:00 schreef mental het volgende:
oh, nou vooruit, in dit geval dan vind ik het best.

makkelijk om te lullen pannenkoek.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2005 16:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 16:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vandaag wel, ben in een goeie bui,m'n bestelde Audiopain ( ga daar eens naar luisteren ipv Coldplay ) spul is binnen. Dus ik ben meegaand.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2005 16:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehe, prima dan
quote:
Op 7 juni 2005 16:14 schreef spectre het volgende:


Ik me nog niet verdiept in Coldplay, maar wat ik aan singles voorbij heb horen komen varieert voor mij tussen draaglijk en walgelijk. De muziek is prima, al kan ik niet zeggen dat ik het bijzonder vernieuwend vind. De zang vind ik niets, het raakt me gewoon niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2005 16:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Coldgay? Ik kom het overal tegen! Vooral op treinstations. En ik heb het nog nooit gehoord, zou ik?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-06-2005 17:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juni 2005 14:22 schreef spectre het volgende:
Met sfeer bedoel ik meer synth/keyboard partijen en veel experiment met gitaareffecten. Sommige songs doen mede daardoor aan een band als U2 denken maar dan op de Coldplay manier.



Hm, van de nieuwe plaat ken ik alleen de single. Daar zitten idd meer instrumenten in als normaal. Vind ik eigenlijk wel jammer. Hebben ze niet echt nodig, imo. Het "kalere" werk bevalt me beter.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 18:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik heb het net weer mogen horen en ben er nog steeds niet kapot van, ik blijf het bagger vinden. Verdomme, straks worden natuurlijk ALLe nummers van die nieuwe cd op single uitgebracht


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2005 18:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe wederom erg goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 07-06-2005 18:49 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 14:35 schreef spectre het volgende:
tip: bij de mediamarkt ligt dit album voor 9,99.. koopje


9,95 zelfs

En hij is binnen ....


Welcome to the Atrocity Exhibition


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 18:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 18:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vind de nieuwe wederom erg goed

Ga Audiopain luisteren jij.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2005 19:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 18:59 schreef mental het volgende:
Ga Audiopain luisteren jij.
Hahaha, ik ken die Audiopain cd's al van binnen en van buiten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-06-2005 19:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Coldplay, geniaal! 7 juli ga ik ze zien in het Gelredome Die nieuwe moet ik nog kopen, dat zal deze week wel gebeuren. De nieuwe single vond ik in eerste instantie wat tegenvallen, hij is wel heel erg "jubelpop" -- maar wie weet wat de rest nog mag brengen.

Hun vorige twee platen zijn iig geweldig!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2005 19:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 18:13 schreef mental het volgende:
Verdomme, straks worden natuurlijk ALLe nummers van die nieuwe cd op single uitgebracht


laten we het hopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-06-2005 19:36 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

ARGH!
Gister Kooldplee overal op TV. Vandaag op 2Vandaag en op het journaal van RTL, reclame, radio vol lof over die fuckers en ook deuntjes draaien. Nu ook op ZM?

May this fad blow over soon!

*Zet snel weer Gehenna op*



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 19:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sja... ik vind het ook niet geweldig...anderen wel...dat schijnt te mogen.
( fuck...morgen op het werk waarschijnlijk WEER de hele dag die nieuwe cd aanhoren.. )


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen