|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lol |
|
Misschien moet ik ook maar eens uitverkoop houden, ik heb nu 2 stacks en geen lopende band hehe. |
|
Ik heb zat backup gitaren, heb een nieuw endorsement |
|
die kun je in den bosch ook kopen en die is denk ik zeker over de 1000. |
|
quote:heb je ook nog je Ibanez endorsement? |
|
Goeie vraag dat endorsement was altijd een mondelinge overeenkomst tussen mij en Serlui en had daar nooit kans op een signature gitaar. Die kans kreeg ik bij Huub wel. Ik heb gewoon sinds ik met Huub in zee ben gegaan niks meer vernomen van Serlui. Ze hebben me niet meer gebeld voor een nieuwe clinic (heb al langer dan een jaar geen clinics voor hun meer gespeeld) het is gewoon dood gebloed denk ik. Al sta ik wel nog in de catalogus van Ibanez. Bo-el gitaren is gewoon top kwaliteit, Ibanez ook (de betere modellen) echter met een gitaar die naar mijn hand gebouwd is heb ik geen top model ibanez meer nodig. Ik hou wel gewoon de RG 2820, die speelt me gewoon te lekker en vind ik gewoon een super gave klank en uiterlijk hebben. Niet dat de UV dat niet heeft maar ik ben er gewoon op uitgekeken. De UV is een echt scheurmonster, de MC7 gewoon veel veelzijdiger, en aangezien ik na 20 jaar spelen ook veel meer verschillende stijlen speel dan alleen metal werd het tijd voor verandering. |
|
quote:Moet inderdaad zeggen dat toen ik je MC7 uitprobeerde ik hem lekkerder vond spelen dan een standaard ibanez 7-string. En dat was nog maar een prototype toch? Op het eerste gezicht (of gespeel beter gezegd ) leek het me een prima allround gitaar. Aanrader voor alle gitaristen! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hey weten jullie mischien paar goede solo gitaristen? ik ben nu allemaal filmpjes aan het downloaden om het beter onder de controlle te krijgen. |
|
hoezo, heb je een Matrix-achtige uplink ofzo? Ik moet gewoon oefenen... |
|
sorry hoor? |
|
Ik hoorde laatst dat je van Kung-Fu in combinatie met gitaar spelen kanker krijgt, klopt dat? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik hoop het niet |
|
quote: nee alleen mensen met een zeer ernstige hersentumor, kiezen voor deze combi. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: bedankt. |
|
Heeft iemand ervaring met Shadow pickups? http://www.shadow-pickups.com/gandbmag.html (de bovenste in dit geval) http://www.shadow-pickups.com/images/EQ5%20Settings.jpg is dit iets? Bruce Banner |
|
Sjongejonge. Stel je voor, als nieuweling een vraag stellen... Hoe durft ie.... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik ken het merk niet, maar ik geloof niet zo in die "alles-in-1" oplossingen. ALs je de sound van een DiMarzio X2N wilt, koop dan gewoon een X2N etc. |
|
jeetje. Hoewel de Line6 Variax gitaren natuurlijk gay zijn, kan je er wel gave dingen mee doen |
|
Godverdomme, wat hebben ze bij Warmoth toch een geil spul. Denk dat ik daar maar eens iets leuks ga bestellen |
|
|
|
quote: Check Duitse of USA sites daar kan je die X2N's voor 50 euro minder krijgen ofzo dan hier in NL |
|
quote: Dat wil hij helemaal niet |
|
Oh fuck was een illusie dan |
|
Ik heb gisteren een jackson RX10 gekocht. Speelt best lekker Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |