|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bloodline!! |
|
edit; posts gaan te snel!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-12-2005 18:27] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zaten toch 17 minuten tussen de vorige twee hoor. |
|
nou, als je dat al snel vindt dan ben ik erg benieuwd naar je gitaarspel, harharharhar |
|
sorry.... suffe samengang van vreemde situaties ik ben een kankesnelle bassist... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Met bijpassende arrogantie... |
|
if your gonna be dumb you gotta be tuff "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die lui op het Necrophagist forum zijn wel een stelletje opscheppers zeg, beweren dat ze 16e noten kunnen spelen op meer dan 200 bpm. Volgens mij halen ze 16e noten en 8ste noten door mekaar of zo. Als dat niet zo is ben ik wel suuuuuuuuperslecht. |
|
quote: Dat is niet heel uitzonderlijk hoor. Veel oefenen dan kun jij dat ook. Ik oefen tegenwoordig niet meer, maar heb daar ook aangezeten. Of dat relevant en boeiend is, is een ander verhaal hehe |
|
quote: Hebben we het hier op ZM ook weleens over gehad, naar aanleiding van een opmerking van mij over Raining Blood geloof ik.. maareh de meeste kwamen niet verder dan 140bpm hoor met 16en Maar voor Raining Blood moet je dus bijvoorbeeld wel al over de 200bpm zitten if I'm not mistaking.. En ik dacht dat Marcel Coenen zei dat hij dat stuk wel strak kan spelen. Als ze met 8en rekenen zijn ze dan weer behoorlijk middelmatig trouwens. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Marcel doet (laatste wat ik weet) ca. 240. |
|
quote: Yeah, toen zei hij ook zoiets ja.. voor raining blood is het ook ongeveer 230 ofzo dacht ik... Ik heb het zelf al een tijdje niet meer gemeten, maar zat niet al te lang geleden op zo'n 150, ik hoop dat dat nu ook nog zo is Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik zit momenteel ook rond de 140 bpm. 200+ leek me behoorlijk extreem. |
|
Ik heb het heel lang niet meer getest en het interesseert me geen zak ook eigenlijk hehe. |
|
quote: Mij interesseert het in zoverre dat ik bezig ben met oefeningen om strakkere slagpartijen te spelen, en dit heeft er zijdelings mee te maken. |
|
quote: Het was maar waar je op oefent he, zoals Renyek al zei... Azagtoth (die van het forum, niet die van morbid angel ) was er op dat moment ook mee bezig geloof ik, en die zat ook zo op de 160 a 180 ofzo... Als je gewoon standaard iedere dag een uur met een metronoom een chromatische ladder afgaat kom je vast wel aan de 200 op den duur.. maar of je het dan nog leuk vindt is een ander verhaal hehe Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: Hehe, dacht wel dat jij dat wel een goeie zaak zou vinden. |
|
Strak spelen is een must vind ik. |
|
Mee eens. |
|
Ach, er zijn grenzen. Ik wordt persoonlijk kotsmisselijk van die gitaarwedstrijden, van die lui die zo onmenselijk klinisch gitaarspelen dat het mooie eraf is. Het woord "Shredden" krijg ik ook rode bulten van. Geef mij maar lekker rauwe riffs en schreeuwende solo's met veel hammers, bends etc. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Eens, maar dan wel strak graga hehe |
|
quote: |
|
quote: Die run in t midden van "New Race" van Marcel is ook waanzinnig snel!! 220 bpm. met 16e noten is mn persoonlijke record!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |