|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik gebruik een Les Paul Custom, Epiphone that is.... |
|
quote: Ontstemt je gitaar dan niet heel snel als die in A# staat? Ik krijg mijn Fender Strat nooit strak gestemd, en die heb ik pas in C staan. |
|
ik heb er 070 snaren op zitten, die blijven tot G aardig strak... |
|
quote: Dat moet ook wel ernstig zwaar spelen is het niet? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
haai ik heb epiphone en jij? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Een stijve.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
een stijve gitaar hmm waar heb ik dat eerder gehoord......... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
heeft er nog iemand een epiphone? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Heb je alleen een gitaar of kun je er ook wat op? |
|
quote: valt mee, vind ik wel lekker. Hoort ook bij een Les Paul, daar moet je op werken... Maar goed, een ranziger element dan Super Distortion, iemand? |
|
quote: ik kan er ook wat op jaa Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: niemand een idee hier over? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Logischerwijze de Gibson. De Epiphone is, zoals je waarschijnlijk weet, de 'goedkopere' uitvoering van de Gibson. Zo heb je Les Paul, Explorer en de andere modellen ook in de Epiphone uitvoering. |
|
ik zet er toch emg's in.. maar hoe is de bespeelbaarheid? in vergelijking met de gibson dus ook. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
alsof EMG's het enige is dat een rol speelt Wat betreft bespeelbaarheid, is dat niet voor iedereen verschillend? En bij Gibsön wil dat nogal eens heeeeel erg verschillen. |
|
mmmmkay, maar ik bedoel dat met passieve elementen het nog wel een erg groot verschil wil maken wat voor hout je hebt. integenstelling tot actieve high gain monsters, zodat het weer ietsjes minder uitmaakt hoe het hout klinkt. en je je dus kunt beperken tot hoe hij speelt. anyway... hoe zijn epiphone's in het al gemeen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Epiphones zijn prima gitaren. Gibsons vind ik nieuw ietwat overpriced voor de kwaliteit die je krijgt. |
|
Een kameraad van me had een Epiphone Les Paul gekocht, en ik moet zeggen dat dat lekker speelde. Ik heb zelf een Gibson Explorer, die natuurlijk helemaal beregeil speelt. Punt met Gibson is echter dat het per gitaar heel erg verschilt hoe die speelt, heb voordat ik deze kocht 4 andere Explorers getest en die speelden echt waardeloos. Hoe dat zit met Epiphone weet ik niet. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-09-2005 14:01] |
|
vette poep, hier kan ik wat mee en ik vind die SG er ook gewoon uber vet uitzien "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hehe, dat vind ik dan weer een saai model |
|
Bandlid van me heeft een Gibsön SG, dat ding gaat wel enorm af.. Speelt heerlijk (bijna "fretless wonder") en klinkt als een klok Met gewoon de stock pu's! |
|
dit ziet er geil uit man!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
yeah, zo istie wel mooi zeg. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 29-09-2005 16:33] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |