IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : stoppen met de opleiding en nu? Vorige pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-11-2003 10:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 november 2003 22:16 schreef JFrost het volgende:
Maar geen hoofdletters en punten gebruiken zeker?

ga een leven zoeken

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-11-2003 11:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 november 2003 10:53 schreef arrebar het volgende:
ga een leven zoeken
Ga een opleiding zoeken!

I'm not being rude. You're just insignificant.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-11-2003 11:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 november 2003 11:05 schreef helmet het volgende:
Ga een opleiding zoeken!

ga je verstand zoeken

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-11-2003 11:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ok maar nu weer een beetje ontopic

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 06-11-2003 11:56 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

LOL
Ik ben ook van plan om te stoppen met mijn mbo opleiding ict, ik wil havo gaan doen zodat hbo informatica kan gaan doen..

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-11-2003 13:32 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 13:47 schreef Black Lily het volgende:
Ik doe nu het 1e jaar HLO(Hogeschool Leiden), maar heb besloten om toch biologie(universiteit Leiden) te gaan studeren. Nu kan ik in januari al beginnen, maar dan heb ik dus wel het eerste trimester gemist. Iemand hier ervaring mee? Is het bijvoorbeeld erg zwaar om de gemiste stof in te halen?

Ik heb ongeveer hetzelfde, zit op hogeschool utrecht en ik kan over 2 weken nog instromen aan de universiteit van utrecht, waarbij ik dus het eerste semester totaal gemist heb.

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2003 13:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:56 schreef Voice_of_thunder het volgende:
LOL
Ik ben ook van plan om te stoppen met mijn mbo opleiding ict, ik wil havo gaan doen zodat hbo informatica kan gaan doen..

hoe ver ben je met je MBO dan? als het verder dan je tweede jaar is dan is het volgens mij korter om dit af te maken en naar HBO door te stromen....

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-11-2003 14:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:56 schreef Voice_of_thunder het volgende:
LOL
wat dacht je vabn afmaken en daarna informatica doen?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2003 14:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@ V_O_T: Ik zou inderdaad eerst je MBO afmaken, tenzij je net 2 maanden bezig bent..

Als je namelijk 100% zeker weet dat je hierna informatica HBO wilt gaan doen, en hier een goede baan in wilt vinden, dan heb je ook tien keer meer aan die MBO. Je het dan niet alleen makkelijker op het HBO omdat je al die MBO ICT in je zak hebt, maar hebt na afloop van je HBO ook veel meer werk(stage) ervaring op je CV staan.. en in deze tijden is dat ook niet geheel onbelangrijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-11-2003 14:56]

Voice_of_thunder
Posted 06-11-2003 15:56 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Hmmz ja ik maak dit jaar af zodat ik iig een diploma van niveau 2 heb...
Maar mijn plan was om havo te kunnen doen.. dat kost een jaar..
Dat scheelt mij toch weer twee jaar.. en in de tussentijd kan ik al een hbo diploma halen.. althans daar ga ik voor..
Dus stel als ik mbo blijf doen dan zou ik binnen 3 jaar klaar zijn.. terwijl ik een 1 jaar havo kan halen en verder kan gaan met hbo.. dus....
Best stom dat ik niet eerder havo ben gaan doen maar toen waren er omstandigheden waardoor het niet kon.. nu heb ik die kans en wil ik die zeker benutten.

Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 06-11-2003 16:04 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

je gaat niet van mavo 4 naar havo 5 he eerst havo 4

*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2003 16:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 16:04 schreef Dennis het volgende:
je gaat niet van mavo 4 naar havo 5 he eerst havo 4

Dat dacht ik dus ook.. of kan je met zo'n niveau 2 diploma (zowiezo absurd, een diploma voor een niet afgeronde opleiding ) in een keer naar H5?

Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 06-11-2003 16:25 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

denk het niet want mbo opleidingen zijn vaak meer op 1 ding gericht en dus mis je nog heel veel uit havo 4 dan volges mij

*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me

Voice_of_thunder
Posted 07-11-2003 8:19 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Omdat ik eerst havo heb gedaan.. maar ik ben vroegtijdig met school gestopt.. en zonder diploma kan je alleen mbo niveau twee doen althans daar mee beginnen..

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com