|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ga een opleiding zoeken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ga je verstand zoeken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ok maar nu weer een beetje ontopic Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
LOL Ik ben ook van plan om te stoppen met mijn mbo opleiding ict, ik wil havo gaan doen zodat hbo informatica kan gaan doen.. |
|
quote: Ik heb ongeveer hetzelfde, zit op hogeschool utrecht en ik kan over 2 weken nog instromen aan de universiteit van utrecht, waarbij ik dus het eerste semester totaal gemist heb. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: hoe ver ben je met je MBO dan? als het verder dan je tweede jaar is dan is het volgens mij korter om dit af te maken en naar HBO door te stromen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:wat dacht je vabn afmaken en daarna informatica doen? |
|
@ V_O_T: Ik zou inderdaad eerst je MBO afmaken, tenzij je net 2 maanden bezig bent.. Als je namelijk 100% zeker weet dat je hierna informatica HBO wilt gaan doen, en hier een goede baan in wilt vinden, dan heb je ook tien keer meer aan die MBO. Je het dan niet alleen makkelijker op het HBO omdat je al die MBO ICT in je zak hebt, maar hebt na afloop van je HBO ook veel meer werk(stage) ervaring op je CV staan.. en in deze tijden is dat ook niet geheel onbelangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-11-2003 14:56] |
|
Hmmz ja ik maak dit jaar af zodat ik iig een diploma van niveau 2 heb... Maar mijn plan was om havo te kunnen doen.. dat kost een jaar.. Dat scheelt mij toch weer twee jaar.. en in de tussentijd kan ik al een hbo diploma halen.. althans daar ga ik voor.. Dus stel als ik mbo blijf doen dan zou ik binnen 3 jaar klaar zijn.. terwijl ik een 1 jaar havo kan halen en verder kan gaan met hbo.. dus.... Best stom dat ik niet eerder havo ben gaan doen maar toen waren er omstandigheden waardoor het niet kon.. nu heb ik die kans en wil ik die zeker benutten. |
|
je gaat niet van mavo 4 naar havo 5 he eerst havo 4 *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Dat dacht ik dus ook.. of kan je met zo'n niveau 2 diploma (zowiezo absurd, een diploma voor een niet afgeronde opleiding ) in een keer naar H5? |
|
denk het niet want mbo opleidingen zijn vaak meer op 1 ding gericht en dus mis je nog heel veel uit havo 4 dan volges mij *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
Omdat ik eerst havo heb gedaan.. maar ik ben vroegtijdig met school gestopt.. en zonder diploma kan je alleen mbo niveau twee doen althans daar mee beginnen.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |