IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Harddrugs Vorige pagina | Volgende pagina
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-12-2001 22:26 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 11 december 2001 11:45 schreef Creepieboy het volgende:
Alcohol is geen harddrug! Van coke ga je anders sneller dood dan alcohol..m'n pa deed er toch 15 jaar over voordat ie dood ging


Is alcohol een harddrug?

Is alcohol een softdrug?



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-12-2001 22:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Volgens mij valt alcohol onder harddrugs, maar dat weet ik niet zeker.


the only pleasure is pain


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 11-12-2001 22:43 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

hmm...
ik trek mijn stelling terug...
Maar alcohol is zoooo lekker...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 7:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:15 schreef Dargull het volgende:
Na een serieuze coke verslaving van +/- jaar (8 t/m 10 gram p/w). Ben ik heel abrubt gestopt met heel veel steun van een ontzettend goeie vriendin van me (1 van de wenige vrienden die ik nadat jaar nog over had) Maar zelfs met haar steun heeft het me 3 maanden gekost om m'n leven weer 'n beetje op het spoor te krijgen, 3 maanden die ik m'n ergste vijand niet toe zou wensen. En nu pas bijna 3 jaar nadat ik gestopt ben begin ik het vertrouwen van m'n vrienden van voor m'n drugs periode weer terug te winnen. Serieus pas onzettend op met die troep, in het begin riep ik ook van: ik weet wel wat ik doe, loop niet zo te zeiken! Daarna ga je denken ach het valt wel mee ik kan nog terug, ik kan zo stoppen, maar op 'n dag kan je niet meer stoppen, en dan zit je in deep shit om het zo maar uit te drukken. Het is zelf zo dat ik geen paracetamol en asperine meer durf te slikken.

En dat allemaal omdat ik de verkeerde mensen leerde kennen, in het begin is het strak dan gebruik je allemaal een beetje en vind je het super tof, later zijn er een paar die wat zwaarders gaan proderen en dan wil je niet achterblijven, want dan wil je, jezelf bewijzen, later nog gaan er een stel echt stevig gebruiken en doe je weer mee. Een paar man van het clubje mensen waar ik toen mee omging zijn er toen meegekapt, toen vond ik 't een stelletje trieste losers, achteraf zou ik willen dat ik toen ook gekapt was.

Stom genoeg echter rook ik nog wel, en vind ik palm ook nog steeds niet vies en heeeeeeel af en toe 'n jointje, nou ja, old habbits die hard.

Maar 1 ding weet ik heel zeker ik zal nooit meer harddrugs aanraken (alcohol daargelaten).

Nee mensen die slim zijn blijven ver uit de buurt van die troep.


ik vind het erg goed dat het jezelf is gelukt om af te kicken. beschouw het wat mij betreft als een uiting van kracht en wees er trots op want vele lukken het niet, zelfs in klinieken.

ik zelf vind het prachtig dat ik geen drank en drugs gebruik en dat ik evenhard uit mijn dak kan gaan als mijn beschonke/gedrogeerde vrienden (en ik ben natuurlijk altijd de BOB )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 8:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 22:00 schreef Mutilator het volgende:
Mmmm...coke verdooft juist; ik kan je MDMA (de ECHTE xtc) aanraden!
Dit betekent; pep & geilheid/verliefdheid tot in het extreme!


maar het is wel nep volgens mij. er gaat niks boven een echte, niet-door-drugs-opgewekte ervaring.

verde vind ik dat er zoveel aandacht wordt besteedt in onze maatschappij dat je je altijd "happy" moet voelen. ik vind dat dus niet. jezelf kloten voelen hoort er gewoon bij en als je dat eens hebt moet je zeker geen drugs gaan gebruiken. als je een kater hebt voel je jezelf toch dubbel koote? bij een klote gevoel, gewoon aanvaarden en weg trachten te werken. het gaat echt wel weer over (weet ik uit ervaring)


G.
Usericon van G.
Posted 12-12-2001 10:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 22:00 schreef Mutilator het volgende:
Mmmm...coke verdooft juist; ik kan je MDMA (de ECHTE xtc) aanraden!
Dit betekent; pep & geilheid/verliefdheid tot in het extreme!


Ik kan dit helemaal beamen!!! Alleen zou ik je willen aanraden om je pillen of poeder voor het gebruik te laten testen zodat je er zeker van bent wat je gebruikt.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-12-2001 10:24 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

XTC zou ik zelf nooit gebruiken ... veel te gevaarlijk want hoe krijg ik gegarandeerd dat ik niet een rare amfetamine variant in de maag gesplitst krijg ?? ... daarnaast schijnt het je hersenen te beschadigen.


G.
Usericon van G.
Posted 12-12-2001 10:38 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 10:24 schreef Paul het volgende:
XTC zou ik zelf nooit gebruiken ... veel te gevaarlijk want hoe krijg ik gegarandeerd dat ik niet een rare amfetamine variant in de maag gesplitst krijg ?? ... daarnaast schijnt het je hersenen te beschadigen.


coce en xtc zijn allebij even risoco vol.

Voor mensen die overwegen om te expirimenteren met drugs .....er staat heel veel informatie op de site van de jellinek. (www.jellinek.nl) vooral ook bij het hokje vraag en antwoord.
en mocht je een pilletje willen proberen dan kan je deze altijd voor gebruik laten testen zodat je weet wat je slikt en hoe zwaar de pil is!!!! drugsinformatielijn 0900-1995 voor o.a. testservice!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-12-2001 11:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Of je moet pillenboer worden, of er 1 kennen.




Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 12-12-2001 11:23 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

of gewoon bij Hassan op de hoek 500 pillen voor 50,- kopen (is echt bij ons in de buurt) Zullen wel van de rattengif pillen zijn ofzo...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 12:01 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 10:38 schreef G. het volgende:
coce en xtc zijn allebij even risoco vol.

Voor mensen die overwegen om te expirimenteren met drugs .....er staat heel veel informatie op de site van de jellinek. (www.jellinek.nl) vooral ook bij het hokje vraag en antwoord.
en mocht je een pilletje willen proberen dan kan je deze altijd voor gebruik laten testen zodat je weet wat je slikt en hoe zwaar de pil is!!!! drugsinformatielijn 0900-1995 voor o.a. testservice!!!


Aan xtc en coke zijn idd risico's verbonden, maar die kunnen toch wel degelijk beperkt worden door ze met beleid te gebruiken. Als je bijvoorbeeld een pilletje wil nemen, neem dan eerst een halve (of een kwart als je het niet helemaal vertrouwt), wacht een uurtje en neem dan eventueel nog een helft. Indien er na anderhalf uur geen effect optreed kun je het daar beter maar gewoon bij laten. Foute pillen duren namelijk vrij lang om in te werken. Je hebt dan van die gozers die meteen nog drie pillen erachteraan gooien, ni de hoop dat het dan gaat werken. Hier gaan mensen ook aan dood. Als het dan foute pillen zijn heb je wel meteen 3 van die dingen in je lijf zitten. Terwijl als je gewoon effe een halve hebt geprobeerd, het misschien wel even naar is maar dan loop je in ieder geval geen permanente schade op.


SCUM FUCK


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 12-12-2001 13:45 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmmm harddrugs doe ik niet aan, ik zou ooit nog es met een vriend van me wat paddo's gaan nemen... maar bij nader inzien heb ik besloten dat toch maar niet te doen...

Verder drink ik bier en rook ik, en heeeeeeeeel af en toe blow ik (practisch nooit meer)

Eneeuh... Dargull en heel veel sterkte!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-12-2001 13:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

drugs, bullshit allemaal.. Gebruik het niet en doe het ook niet. Zeker geen harddrugs.
Begrijp dat mensen blowen enzo, maar harddrugs nee


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-12-2001 20:18 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

nog nooit geprobeerd, zal het ook nooit proberen.

(alhoewel, alcohol schijnt onder harddrugs te vallen, maar daar ben ik zeker niet aan verslaafd )

Gisteren zag ik de film "Traffic". Deze gaat over dit onderwerp. Ik vond het een erg mooie film, waar ik zeker nog even over heb nagedacht. Waarom probeert iemand uberhaupt dit soort rotzooi uit... Ik kan daar echt helemaal niets mee.

Je gooit je leven compleet weg als je aan (hard)drugs begint. En die blah blah van dat als je het wel kunt betalen, je niet verslaafd bent (dat hoor je mensen wel eens zeggen), da's dus pure flauwekul imho.

Ik vind het doodzonde dat mensen hun leven weggooien voor spul waar je je dan schijnbaar een paar keer heel erg lekker bij voelt.

Zowieso vind ik het een hele grote zwakte dat mensen in geestverruimende middelen schijnbaar troost zoeken (of misschien geen troost, maar dan iets anders). Het getuigt van pure wilskracht als je je zaakjes goed op een rij hebt zónder hulp van (stimulerende) middelen.

Ik kan er niets aan doen, maar mensen die dus in mijn ogen de verkeerde dingen doen qua drugs en overmatig alcoholgebruik, daar voel ik alleen maar minachting voor. Dat vind ik overigens geen fijn gevoel, maar ik kan het met mijn goede fatsoen zeker niet normaal vinden.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 20:26 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 20:18 schreef Sarjenka het volgende:
nog nooit geprobeerd, zal het ook nooit proberen.

(alhoewel, alcohol schijnt onder harddrugs te vallen, maar daar ben ik zeker niet aan verslaafd )

Gisteren zag ik de film "Traffic". Deze gaat over dit onderwerp. Ik vond het een erg mooie film, waar ik zeker nog even over heb nagedacht. Waarom probeert iemand uberhaupt dit soort rotzooi uit... Ik kan daar echt helemaal niets mee.

Je gooit je leven compleet weg als je aan (hard)drugs begint. En die blah blah van dat als je het wel kunt betalen, je niet verslaafd bent (dat hoor je mensen wel eens zeggen), da's dus pure flauwekul imho.

Ik vind het doodzonde dat mensen hun leven weggooien voor spul waar je je dan schijnbaar een paar keer heel erg lekker bij voelt.

Zowieso vind ik het een hele grote zwakte dat mensen in geestverruimende middelen schijnbaar troost zoeken (of misschien geen troost, maar dan iets anders). Het getuigt van pure wilskracht als je je zaakjes goed op een rij hebt zónder hulp van (stimulerende) middelen.

Ik kan er niets aan doen, maar mensen die dus in mijn ogen de verkeerde dingen doen qua drugs en overmatig alcoholgebruik, daar voel ik alleen maar minachting voor. Dat vind ik overigens geen fijn gevoel, maar ik kan het met mijn goede fatsoen zeker niet normaal vinden.


Wat een onzin. Je moet juist een erg sterke geest hebben voor (hard)drugs, anders is de kans groot dat je er in blijft hangen. En termen als "fatsoen" en "normaal" zijn al helemaal uit de lucht gegrepen. Fatsoen is nutteloos. Fatsoen houdt in je aan bepaalde regels houden, bepaalde waarden die slechts binnen die waarden zelf te bewijzen zijn. En normal...leg mij dan maar eens uit wat normaal is. Het begrip normaal bestaat in feite helemaal niet. Het is slechts iets at men gecreëert heeft als houvast en om zijn eigen gedrag maar als "normaal" te bestempelen, daarmee verder nadenken daarover overbodig makend.


SCUM FUCK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Big f*cking blaaaa

Je heil zoeken in harddrugs is gewoon zwak.
Drink je biertje, rook je jointje.
Hou het gezellig.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 20:34 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 20:28 schreef Jenje het volgende:
Big f*cking blaaaa

Je heil zoeken in harddrugs is gewoon zwak.
Drink je biertje, rook je jointje.
Hou het gezellig.


En wat is het verschil dan met harddrugs? Zowel alcohol als softdrugs werken benevelend. Harddrugs is alleen veel heftiger, wat alleen maar weer pleit voor wat ik al eerder zei: je moet er een sterke geest voor hebben.


SCUM FUCK


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-12-2001 20:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 december 2001 20:18 schreef Sarjenka het volgende:
nog nooit geprobeerd, zal het ook nooit proberen.

(alhoewel, alcohol schijnt onder harddrugs te vallen, maar daar ben ik zeker niet aan verslaafd )


heroine verslaafden ook niet in het begin..
quote:

Gisteren zag ik de film "Traffic". Deze gaat over dit onderwerp. Ik vond het een erg mooie film, waar ik zeker nog even over heb nagedacht. Waarom probeert iemand uberhaupt dit soort rotzooi uit... Ik kan daar echt helemaal niets mee.


1 simpele reden is "just for fun", ik ken die film niet en ga er vanuit dat je met rotzooi drugsgebruik bedoeld.
quote:

Je gooit je leven compleet weg als je aan (hard)drugs begint. En die blah blah van dat als je het wel kunt betalen, je niet verslaafd bent (dat hoor je mensen wel eens zeggen), da's dus pure flauwekul imho.


Ik ben het met je eens maar er zijn verschillende drugsen die dus ook vershillende verslaving hebben. Een pilletje is lang niet zo verslavend als heroine.
Ook het gebruikersgedrag verschilt. pilletjes worden vaak alleen op feesten gebruikt om de plezier te vergroten en crack bvbegint de 1e paar keer misschien zo maar wordt al heel snel een hardnekkige verslaving.
quote:

Ik vind het doodzonde dat mensen hun leven weggooien voor spul waar je je dan schijnbaar een paar keer heel erg lekker bij voelt.


Het is absoluut fout om mensen om wie je geeft te kwetsen. Dit staat niet gelijk aan drugsgebruik. Ik vind dat, wanneer iemand af en toe drugs gebruikt, het gebruik net zo aanvaardbaar is als drank gebruik. Helaas zijn er redelijk veel mensen die geen mate kennen.

quote:

Zowieso vind ik het een hele grote zwakte dat mensen in geestverruimende middelen schijnbaar troost zoeken (of misschien geen troost, maar dan iets anders). Het getuigt van pure wilskracht als je je zaakjes goed op een rij hebt zónder hulp van (stimulerende) middelen.


ben ik dus mee oneens, wanneer iemand af en toe van god los wilt zijn, maar dats mijn nederige opinie

af ewn toe bedoel ik dus niet om de 2 weken, moge dat duidelijk zijn.

quote:

Ik kan er niets aan doen, maar mensen die dus in mijn ogen de verkeerde dingen doen qua drugs en overmatig alcoholgebruik, daar voel ik alleen maar minachting voor. Dat vind ik overigens geen fijn gevoel, maar ik kan het met mijn goede fatsoen zeker niet normaal vinden.


I aggree, overmatig gebruik van alles is IMHO niet goed. Voor de rest laat ik iedereen vrij om zijn grens te bepalen.

note, enige zelfkennis is wel NODIG om een duidelijk oordeel te vellen waar jouw grens ligt, en echt gezond is het ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-12-2001 20:39]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 20:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vraag. wie kan er ECHT uit zijn dak gaan, of "om van god los te komen"zoals azagtoth dat zo mooit zegt ZONDER drogerende middelen?????

vaak wordt zulke middelen ook gebruikt als een "gangmaker". is volgens mij nergens voor nodig. overwin je schroom en je kunt volgens mij "nuchter"net zo hard uit je dak gaan als met drugs/drank.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-12-2001 20:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe,

ooit paddo's gegeten ?

sorry, maar zo iets heb ik nog nooit nuchter meegemaakt.



Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 20:45 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 20:41 schreef attila_de_hun het volgende:
vraag. wie kan er ECHT uit zijn dak gaan, of "om van god los te komen"zoals azagtoth dat zo mooit zegt ZONDER drogerende middelen?????

vaak wordt zulke middelen ook gebruikt als een "gangmaker". is volgens mij nergens voor nodig. overwin je schroom en je kunt volgens mij "nuchter"net zo hard uit je dak gaan als met drugs/drank.


Tuurlijk kan dit. Zeker met muziek! Maar ik ben het met azagtoth eens...zoiets als paddo's is echt een unieke ervaring. Damn, wat is dat vaag. Echt werkelijk NIX is dan meer "normaal"..


SCUM FUCK


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-12-2001 20:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Op 12 december 2001 20:18 schreef Sarjenka het volgende:

quote:
nog nooit geprobeerd, zal het ook nooit proberen.

(alhoewel, alcohol schijnt onder harddrugs te vallen, maar daar ben ik zeker niet aan verslaafd )

Gisteren zag ik de film "Traffic". Deze gaat over dit onderwerp. Ik vond het een erg mooie film, waar ik zeker nog even over heb nagedacht. Waarom probeert iemand uberhaupt dit soort rotzooi uit... Ik kan daar echt helemaal niets mee.


-> Leuke film hoor, maar vergeet even niet dat het een op-en-top amerikaanse hollywoodproductie is, dus baseer alstjeblieft niet je mening over harddrugs op dit soort films..

quote:
Je gooit je leven compleet weg als je aan (hard)drugs begint. En die blah blah van dat als je het wel kunt betalen, je niet verslaafd bent (dat hoor je mensen wel eens zeggen), da's dus pure flauwekul imho.


-> Lang niet iedereen die aan HD begint gooit hiermee zijn leven compleet weg, er zijn mensen die het kunnen betalen en ermee om kunnen gaan zonder dat het negatieve invloed uitoefend op hun omgeving of ze er lichamelijk/geestelijk helemaal kapot aan gaan. Zo zijn er in Amsterdam bijvoorbeeld ontzettend veel COKE gebruikers onder gewoon hardwerkende mensen, die in het weekend onder genot van deze drugs, die tegenwoordig gewoon via een mobiel nummer te bestellen is bij een groot aantal lui op scooters (meestal marrokanen) die het dan langs komen brengen. (verdient vast beter dan pizza's bezorgen). Overigens zijn deze lui WEL verslaafd ja, maar dat krijgen ze pas door als ze stoppen.

quote:
Ik vind het zonde dat mensen hun leven weggooien voor spul waar je je dan schijnbaar een paar keer heel erg lekker bij voelt.

Zowieso vind ik het een hele grote zwakte dat mensen in geestverruimende middelen schijnbaar troost zoeken (of misschien geen troost, maar dan iets anders). Het getuigt van pure wilskracht als je je zaakjes goed op een rij hebt zónder hulp van (stimulerende) middelen.


Ik vind dat iedereen deze keuze voor zich zelf moet afwegen. Zoals ik al zei denk ik niet dat je je leven er meteen mee weggooit, maar het risico zit er toch wel in ja,, voor mij is de reden om geen harddrugs te gebruiken naast dat ook meer omdat ik een beetje bij de realiteit wil blijven en geen behoefte heb aan ontsnappen hieraan. Alcohol gebruik ik wel, en zo nu en dan wordt ik ook flink gaar, dus dat spreekt het bovenstaande over realiteit weer een beetje tegen, maar van alcohol WEET ik dat ik me uiterlijk de volgende dag weer normaal voel, bovendien kan ik ook prima zonder alcohol een avond doorbrengen.

quote:
Ik kan er niets aan doen, maar mensen die dus in mijn ogen de verkeerde dingen doen qua drugs en overmatig alcoholgebruik, daar voel ik alleen maar minachting voor. Dat vind ik overigens geen fijn gevoel, maar ik kan het met mijn goede fatsoen zeker niet normaal vinden.


Ik voel minachting voor mensen die dingen doen onder invloed van Harddrugs/alcohol waar ze zelf totaal niet achter staan. Er zijn natuurlijk ook mensen die zware problemen hebben in hun leven, die pas tot uiting komen na drugs/alcoholgebruik, bij dit soort chaos vind ik dat zij eerst hun leven maar op orde moeten gaan brengen,

Ik voel hier verder niet veel bij, het boeit me vrij weinig wat anderen (buiten mijn directe omgeving dan) doen, als ik er maar geen last van heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-12-2001 20:55]


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-12-2001 20:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nooit gedaan, t zwaarste wat ik heb gehad is wiet, en dan weet je het wel...
Nee,ik hou het gewoon op de gouden combinatie Nicotine + cafeine + alcohol...(ja goed af en toe blowen)
Spuiten en slikken enzo hoeft niet zo nodig.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2001 0:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

O , die was ik nog vergeten, cafeïne, koffie met andere woorden ben ik enorm verslaafd aan (zo'n kannetje à 2 kannekes per dag), maar ja, het is soms toch zooooooooo lekker.

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-12-2001 14:40 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Caustic chemicals open early graves (Earth Crisis)


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen