IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Harddrugs Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-12-2001 14:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ben een heel braaf meisje... Het enige waar ik me soms eens aan vergrijp is drank.. Van wiet voel ik niks dus doe ik het ook niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-12-2001 14:47]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-12-2001 14:47 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

hehe, da's ook het enige voor mij nog tegenwoordig (oh en koffie).


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-12-2001 20:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Harddrugs moet ik niks van hebben... te veel enge dingen gezien, geen behoefte aan.

Rook wel geregeld een jointje. Heerlijk...

En zeg gemiddeld één avond in den maand dat ik aan de whisky zit.


Dead things grow from deep inside...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 19:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Een van mijn beste maten werkt in een slijterij en wat hij dan voor alcoholisten zeer regelmatig binnen ziet zwalken....
Ook zeer veel mensen zich kapot zien drinken.

Alcohol is absoluut een harddrug en omdat het legaal is is de drempel naar verslaving veel te laag!!!!!!

Verder vind ik nicotine een absolute harddrug; gigantisch lichamelijk & geestelijk verslavend dat spul!!!!

En de overheid maar vangen....
---------------------------------------------
Kent iemand Guarana? Dat is een soort boomschors dat als vervanging voor caffeine gebruikt kan worden. Is dus veel minder agressief dan koffie!!!
---------------------------------------------
En softdrugs; ik heb een tijdje in het coffeeshopwereldje gehangen en ben een enorme fan van wiet geweest, maar ik heb om mij heen iedereen of zien afhaken omdat ze andere prioriteiten in het leven kregen of mensen zien blijven hangen en op een gegeven moment kwamen de psychoses naar boven; vooral paranoia & demotivatie. Men ging er op een gegeven moment uitzien als een lijk: een grijze gelaatsuitdrukking.

Het was geen geestverruiming meer , maar alleen nog maar geestvervlakking!!!!
---------------------------------------------

Hierbij heb ik geprobeerd de negatieve kanten van roken (zie ook volgende post), blowen en drinken aan te geven, want ik kan me enorm storen aan meningen waaruit blijkt dat men deze stoffen licht opvat en daarnaast de andere stoffen (bruin & crack uitgezonderd; dat is idd not done) puur als negatief zien. Ik wil niets stimuleren, maar het is gebruiker die bepaald en pas in tweede instantie is het de verslavende factor!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 21:00]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-12-2001 19:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nou dan moet ik dus toch maar zeggen dat ik harddrugs gebruik?
Ben ik toch wel stoer hè? Joepi, ik gebruik hard drugs; maar nog ff en dan stop ik daar ook nog mee...(wie weet)


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-12-2001 20:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 19:01 schreef Ixl het volgende:
Is er hier iemand zwaar verslaafd aan de harddrugs? Iemand wel eens geprobeert?


Nee,ik zou moeten zot zijn...
Hoewel-af en toe ben ik behoorlijk zat en alohol is ook een hard drug...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 20:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2001 19:35 schreef McDoom het volgende:
maar nog ff en dan stop ik daar ook nog mee...(wie weet)


Ik neem aan dat je nicotine bedoelt?

Doe het maar eens!! (=geen verplichting maar een aanbeveling) Na een maand verdwijnt je lichamelijke afhankelijkheid, daarna moet je op karakter verder...kun je meteen testen hoe sterk je in je schoenen staat!

Een maat van me (23) is bijvoorbeeld al door de dokter gemaand te stoppen (dus niet van:"het is beter dat je stopt", nee:"je moet stoppen anders help je jezelf naar de klote!!" ) NICOTINE heb ik het over!!!

En NOG stopt ie niet! Heeft al helemaal geaccepteerd dattie niet kan stoppen en is alleen maar stomverbaasd dat ik (na 10 jaar)en mijn beste maten ALLEMAAL gestopt zijn!!!!


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 21:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-12-2001 20:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 19:31 schreef Mutilator het volgende:
Een van mijn beste maten werkt in een slijterij en wat hij dan voor alcoholisten zeer regelmatig binnen ziet zwalken....

Alcohol is absoluut een harddrug en omdat het legaal is is de drempel naar verslaving veel te laag!!!!!!

Verder vind ik nicotine een absolute harddrug; gigantisch lichamelijk & geestelijk verslavend dat spul!!!!

En de overheid maar vangen....

Kent iemand Guarana? Dat is een soort boomschors dat als vervanging voor caffeine gebruikt kan worden. Is dus veel minder agressief dan koffie!!!


Hmm... kan zijn .. maar hoe neem je dat dan in?? Ik weet alleen dat het wel eens in die booster-drankjes zit, maar die zijn teringduur en, erger, maken je gebit in no time naar de klote (dan is koffie nog mild met zijn gele laagje op je tanden).. SPORTLIFE heeft ook wel eens geexpirimenteerd met guarana, in kaugom uiteraard, maar ik weet niet of dat nog bestaat..



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-12-2001 20:39 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Is moeilijk,hoor...
zucht,moet er beslist van af...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 21:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2001 20:39 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... kan zijn .. maar hoe neem je dat dan in?? Ik weet alleen dat het wel eens in die booster-drankjes zit, maar die zijn teringduur en, erger, maken je gebit in no time naar de klote (dan is koffie nog mild met zijn gele laagje op je tanden).. SPORTLIFE heeft ook wel eens geexpirimenteerd met guarana, in kaugom uiteraard, maar ik weet niet of dat nog bestaat..


Dat is idd het nadeel; het is te duur; in de smartshops verkopen ze het en in die kruidenwinkeltjes kan je het vast krijgen.
Verder idd die -meestal mierzoete-boostdrankjes.
Als je je gebit gewoon verzorgd zoals het hoort zou je nergens last van moeten hebben.

Het leuke van guarana is dat je niet zoals koffie een caffeine-boost krijgt en daarna niet meer; maar steeds geleidelijk na inname; het werkt dus langer relaxed opwekkend.

Het is me overigens een raadsel waarom het niet in de supermarkt is te krijgen terwijl een AB-SO-LU-TE HARDDRUG als NOOTMUSKAAT er in pakjes van drie balletjes wordt verkocht!!!!! WAANZIN!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-12-2001 21:03 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Er is wel een mooie film over drank verslaving, met Nicolas Cage die zich daar kapot zuipt in Las Vegas.Ben de titel effe kwijt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 21:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2001 21:03 schreef linknl het volgende:
Er is wel een mooie film over drank verslaving, met Nicolas Cage die zich daar kapot zuipt in Las Vegas.Ben de titel effe kwijt.



Leaving Las Vegas; goeie film!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 21:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2001 20:39 schreef madeline usher het volgende:
Is moeilijk,hoor...
zucht,moet er beslist van af...


Als je mensen in je omgeving kent waar het mis mee gaat of dreigt te gaan, dan kan dat flink stimulerend werken kan ik je zeggen.

Mijn ex rookte bijvoorbeeld als een schoorsteen; toen begon ik het echt ranzig te vinden!!! Ik rookte zoveel mee dat mijn behoefte naar zelf ook nog eens te roken vanzelf verdween; daar maar eens mee doorzetten dacht ik toen.....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 15-12-2001 2:17 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 14 december 2001 21:00 schreef Mutilator het volgende:Het is me overigens een raadsel waarom het niet in de supermarkt is te krijgen terwijl een AB-SO-LU-TE HARDDRUG als NOOTMUSKAAT er in pakjes van drie balletjes wordt verkocht!!!!! WAANZIN!!!!



Nootmuskaat ballen, heb eens eerder gehoord dat daar iets mee is ofzo idd... Vertel!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-12-2001 3:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

zie uitleg hieronder die ik voor je opgezocht heb.

Het is dus een agressief tripmiddel....
...alleen lijkt bijna niemand dat te weten, en daarin schuilt het gevaar:

Ik heb wel eens een verhaal gelezen op de kabelkrant van een vrouw die waarbij het dopje van de nootmuskaatverstrooier erafviel en er dus een behoorlijke dosis in het eten kwam. "Is niet zo erg" dacht ze nog en zette het voor aan de familie.
De pa had nog net het hulpnummer kunnen bellen voordat hij ook out ging.....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2001 3:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-12-2001 3:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

"Nootmuskaat kan inderdaad als drug worden gebruikt. Het bevat onder meer safrol-olie. Deze olie kan worden gebruikt als een van de grondstoffen voor de productie van XTC.
Nootmuskaat komt oorspronkelijk van de Molukken. Toen de Europeanen met deze specerij in aanraking kwamen, geloofde men aanvankelijk dat de noot ook kon dienen voor het opwekken van een abortus. Er gaat een verhaal dat een vrouw daarvoor een aantal nootmuskaat-noten kreeg te slikken en toen heftig begon te hallucineren. Ze overleefde de behandeling ternauwernood.
In India wordt het middel bij gebrek aan beter wel eens in gevangenissen gebruikt. Meestal wordt dan een eetlepel fijngeraspte nootmuskaat ingenomen, bijvoorbeeld in glas water of cola. Fijngemalen kun je het ook snuiven. Het begint pas na lange tijd te werken. Je moet 2 tot 5 uur wachten voordat er effecten optreden. Je voelt je high en sommige gebruikers krijgen het idee te zweven. Een enkele keer lijkt alsof je geen ledematen meer hebt. Tijd en ruimte worden anders ervaren. De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden. Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2001 3:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-12-2001 11:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 20:36 schreef Mutilator het volgende:
Ik neem aan dat je nicotine bedoelt?


Nee, ik bedoelde dus alcohol.
Met roken ben ik nu al een dik jaar gestopt; de eerste anderhalve maand is wel het ergste gedeelte; na 4 maanden heb ik nog een shaggie gehad en toen ging ik bijna knock-out. Ik heb er verder weinig moeite meegehad(hmmz, ik sta sterker in mijn schoenen dan ik zelf had gedacht; kisten hè) en vind het nu verschrikkelijk rotten.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-12-2001 16:24 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

ennieweej, voor de menschen die denken dat ik mijn mening vorm nav een film: nee dus... het was gewoon even een leuk voorbeeld.

Maar mijn mening is en blijft dat ik mensen die hun heil zoeken in drugs zeer zielig vind. Verder heb ik er zelf geen last van dat ze het doen (zolang er niets van mij wordt gestolen omdat iemand zijn shotje nodig heeft)...

maar goed, dat geldt in dit geval ook voor mensen die HIV krijgen agv onveilige sex of vieze spuiten: eigen schuld, dikke bult... geen medelijden mee.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-12-2001 20:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 21:24 schreef Mutilator het volgende:
Als je mensen in je omgeving kent waar het mis mee gaat of dreigt te gaan, dan kan dat flink stimulerend werken kan ik je zeggen.

Mijn ex rookte bijvoorbeeld als een schoorsteen; toen begon ik het echt ranzig te vinden!!! Ik rookte zoveel mee dat mijn behoefte naar zelf ook nog eens te roken vanzelf verdween; daar maar eens mee doorzetten dacht ik toen.....


Mijn ma rookte vroeger ook vrij veel,maar ze is moeten stoppen van de arts...ik ben er dus ook in geslaagd om samen met haar mijn nicotineverbruik terug te schroeven...maar helemaal niet roken zou nog beter zijn???


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2001 20:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 december 2001 20:23 schreef madeline usher het volgende:
maar helemaal niet roken zou nog beter zijn???


Tuurlijk!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-12-2001 10:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb vroeger als bijbaantje bij de Albert Hein gewerkt ... daar rookte bijna iedereen. Als je daar werkte en probeerde te stoppen dan lukte het toch niet vanwege de vele verleidingen die je elke paar uur in de pauze te verwerken kreeg. Dus het hangt ook heel erg van je omgeving af.


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 18-12-2001 13:43 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik blow en drink regelmatig, geloof wel dat ik 't onder controle heb.
Paddo's heb ik nu 2 x geprobeerd, en dat is me wel bevallen, maar ook dat, onder controle...

1x heb ik coke gerookt, samen met een vriendin, ik zag iedereen die op straat liep naakt lopen. t was opzich wel leuk, maar ik voelde me de 3 dagen daarna wel rot.
Afgelopen week kwam ik met n vent in een bushokje te zitten, die me een pilletje liet zien, en door zon papieren zakje heeb zoveel hash als ik nog nooit bij elkaar had gezien.
Hij draaide een stickie, van wat ik dacht dat hash was, maa dat was dus niet zo. Want het stomme was dat ik nog een aantal hijzjez nam ook. Ik weet nu bijna zeker dat 't coke was. Ik neem dus nooit meer zoiets van onbekenden aan, aangezien ik e nu gewoon een soort van trek in heb.
Stomstomstom


Ik vergiet als zeef hebben


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 14:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hoe komen mensen erbij dat alcohol een harddrug is lol. Ten eerste bij redelijk gebruik kan je er nooit verslaafd aan raken, bij coke wel bijv.
Het is niet zeer schadelijk voor de gezondheid, coke wel.
Zo kan je nog wel ff doorgaan!
onzin dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2001 14:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm ..
Je slaat op alle fronten mis.
Alcohol is dus echt wel schadelijk voor je, en de schade die het doet is onherstelbaar.
Alcohol mag met recht bij de harddrugs worden gerekent.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2001 14:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 december 2001 13:43 schreef ro=zizboos het volgende:
Ik blow en drink regelmatig, geloof wel dat ik 't onder controle heb.
Paddo's heb ik nu 2 x geprobeerd, en dat is me wel bevallen, maar ook dat, onder controle...

1x heb ik coke gerookt, samen met een vriendin, ik zag iedereen die op straat liep naakt lopen. t was opzich wel leuk, maar ik voelde me de 3 dagen daarna wel rot.
Afgelopen week kwam ik met n vent in een bushokje te zitten, die me een pilletje liet zien, en door zon papieren zakje heeb zoveel hash als ik nog nooit bij elkaar had gezien.
Hij draaide een stickie, van wat ik dacht dat hash was, maa dat was dus niet zo. Want het stomme was dat ik nog een aantal hijzjez nam ook. Ik weet nu bijna zeker dat 't coke was. Ik neem dus nooit meer zoiets van onbekenden aan, aangezien ik e nu gewoon een soort van trek in heb.
Stomstomstom


Kweet niet wat je gerookt heb, maar het was geen coke.
Van coke ga je volgens mij niet hallucineren



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen