IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Harddrugs Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 14:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 14:09 schreef Jenje het volgende:
euhm ..
Je slaat op alle fronten mis.
Alcohol is dus echt wel schadelijk voor je, en de schade die het doet is onherstelbaar.
Alcohol mag met recht bij de harddrugs worden gerekent.

WRONG! het is juist bewezen dat hersencellen bijgroeien! Dat lul ik dus niet!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 15:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jah maar heel erg langzaam. Het duurt heel lang voor dat de hersencellen weer zijn bijgemaakt die zijn afgestorven door een glas alcohol. Ach jah en als je regelmatig drinkt... nou jah vul zelf maar in


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 15:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

gezien je door de bocht genomen toch zeker 60 procent of meer niet gebruikt. aangezien je er 10 tot de 12 neuronen of weet ik veel hoeveel je er heb. Maakt dat dus geen fuck uit eheh


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 15:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

conclusie gewoon doorblijven zuipen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-12-2001 15:11 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Tuurlijk...ga vooral door met het kapotzuipen van je hersencellen, lever en andere organen....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-12-2001 15:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Precies.... weer wat mensjes minder op deze wereld.


Dead things grow from deep inside...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 15:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

We gaan toch een x dood, kan je beter doen waar je zin in hebt. Je leeft maar 1x dus doe het goed! Maar jah dat verschilt per persoon.
Beter goed geleeft dan niet geleeft.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-12-2001 15:41 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja ga maar dood voor je 55ste of zo ... dan kost de staat je ook geen aow meer (maar heb je wel al die tijd premies betaald)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 15:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 14:58 schreef 0Tolerence het volgende:
WRONG! het is juist bewezen dat hersencellen bijgroeien! Dat lul ik dus niet!



Weet je, als je wat bronnen geeft kom je misschien wat geloofwaardiger over. Waar heb je die kennis vandaan?

Ergens anders zeg je dat je niet verslaafd kan raken aan alcohol. Onzin natuurlijk, alcohol kweekt een lichamelijke en geestelijke afhankelijkheid (als je lichamelijk afhankelijk bent van alcohol ben je trouwens wel ver heen) en is zoals elk genotmiddel verslavend. Waarom denk je anders dat er een Jellinek-kliniek bestaat?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 16:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

eheh. geef referenties. Nou sorry hoor maar als je het nieuws kijkt/leest. Dan had je dit geweten en ik ga het dus ook niet voor je opzoeken
En als je echt verslaafd bent aan alcohol, dan drink je wel heeeeeeeel veeel!
Dus imo geen harddrug! ehheeh


"This one is older than shit, heavier than time!"


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-12-2001 16:01 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 16:00 schreef 0Tolerence het volgende:
eheh. geef referenties. Nou sorry hoor maar als je het nieuws kijkt/leest. Dan had je dit geweten en ik ga het dus ook niet voor je opzoeken
En als je echt verslaafd bent aan alcohol, dan drink je wel heeeeeeeel veeel!
Dus imo geen harddrug! ehheeh



dus als je herione in kleine porties gebruikt is het geen harddrug meer?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 16:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 16:00 schreef 0Tolerence het volgende:
eheh. geef referenties. Nou sorry hoor maar als je het nieuws kijkt/leest. Dan had je dit geweten en ik ga het dus ook niet voor je opzoeken



Okay dan lul je dus gewoon onzin en weet ik voortaan hoe serieus ik je moet nemen.

Ik wil geen referenties... ik wil weten hoe je aan het idee komt dat hersencellen bijgroeien.

EN ik zou wel willen weten wat jij denkt dat er in de Jellinek-kliniek gebeurt.

Alcohol geen harddrug? Kijk/lees zelf het nieuws!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 16:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

okay, bij deze lul ik altijd onzin EHEHEH


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 16:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 15:41 schreef Dwaallicht het volgende:
waarom denk je anders dat er een Jellinek-kliniek bestaat?

en een CAD= consultaat bureau voor ALCOHOL en drugs.
Volgens mij heb je nog nooit een echte verslaafde gezien in je nabije omgeving (dan mag je jezelf gelukkig prijzen) als je zegt dat alcohol niet verslavend is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik heb nooit gezegd dat alcohol niet verslavend is!
anders quote je dat stukje even :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 16:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay

quote:
Ten eerste bij redelijk gebruik kan je er nooit verslaafd aan raken, bij coke wel bijv.


Je hebt niet helemaal gelijk, maar ook niet helemaal ongelijk


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 16:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

er staat bij REDELIJK GEBRUIK
Dus met andere woorden, bij overmatig gebruik WEL! Je moet wel de zin goed lezen!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2001 1:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmmm.. heeft denk ik niet veel zin om hier verder over door te gaan.. Dan maar even afsluiten met een voorbeeld van hoe erg je verslaafd kan zijn aan alcohol:

HERMAN BROOD was lichamelijk teringverslaafd aan alcohol (en weet ik wat nog meer trouwens), hij wist zich redelijk overeind te houden tot hij STOPTE met drinken, zijn lichaam had de alcohol zo hard nodig dat hij kapot ging toen hij niet meer zoveel (of helemaal niet meer?) dronk.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-12-2001 8:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

volgens mij bedoel je speed toch...?



ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 19-12-2001 21:41 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 14:56 schreef Azagthoth het volgende:
Kweet niet wat je gerookt heb, maar het was geen coke.
Van coke ga je volgens mij niet hallucineren



Ik weet bijna zeker dat t coke was,zo proefde t zeg maar enzo. T kan natuurlijk iets anders zijn geweest, want ik voelde me wel anders dan die eerste x.


Ik vergiet als zeef hebben


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2001 2:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2001 8:12 schreef Azagthoth het volgende:
volgens mij bedoel je speed toch...?


Brood was aan allebei teringverslaafd....
Speed hattie nodig om normaal op gang te komen en drank ging de hele dag door.
Z'n lever schijnt zo opgezwollen te zijn geraakt dat het over de hele breedte van z'n buik ging (!!!!!!)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2001 2:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2001 21:41 schreef ro=zizboos het volgende:
Ik weet bijna zeker dat t coke was,zo proefde t zeg maar enzo. T kan natuurlijk iets anders zijn geweest, want ik voelde me wel anders dan die eerste x.


Kan natuurlijk ook een mixje van 't een of 't ander geweest zijn....

Er bestaan ook paddo joints; misschien geeft coke die wel een 'boost' ofzo...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 20-12-2001 10:26 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

hahahhaa, ja paddo joints....die moet je niet voorgedraaid kopen... rotzooi.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-01-2002 21:03 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

alleen en


kga sowieso niet aan die andere troep
kheb laatst een gozer zien 'vliegen' nadat ie 4 en een halve xtc pil ophad ,daar bedank ik voor

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 28-01-2002 21:17]


No meat is sweater


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 28-01-2002 21:08 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

die brol komt echt niet in mijn lijf zene
ik ken mensen genoeg die eraan verslaafd waren, een van die mensen is de moeder van een vriendin van mij, resultaat: vader is dood en moeder is een hoer geworden om aan het geld te komen, de dochter (die vriendin dus) is weg van haar ma en woont nu in Vlaanderen (vroeger in Walloniƫ).
Kill'em all who f***'s with there life's and life's off others, da maakt mij echt woedend

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 28-01-2002 21:09]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen