|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
jah maar heel erg langzaam. Het duurt heel lang voor dat de hersencellen weer zijn bijgemaakt die zijn afgestorven door een glas alcohol. Ach jah en als je regelmatig drinkt... nou jah vul zelf maar in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gezien je door de bocht genomen toch zeker 60 procent of meer niet gebruikt. aangezien je er 10 tot de 12 neuronen of weet ik veel hoeveel je er heb. Maakt dat dus geen fuck uit eheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
conclusie gewoon doorblijven zuipen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tuurlijk...ga vooral door met het kapotzuipen van je hersencellen, lever en andere organen.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Precies.... weer wat mensjes minder op deze wereld. Dead things grow from deep inside... |
|
We gaan toch een x dood, kan je beter doen waar je zin in hebt. Je leeft maar 1x dus doe het goed! Maar jah dat verschilt per persoon. Beter goed geleeft dan niet geleeft. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja ga maar dood voor je 55ste of zo ... dan kost de staat je ook geen aow meer (maar heb je wel al die tijd premies betaald) |
|
quote: Weet je, als je wat bronnen geeft kom je misschien wat geloofwaardiger over. Waar heb je die kennis vandaan? Ergens anders zeg je dat je niet verslaafd kan raken aan alcohol. Onzin natuurlijk, alcohol kweekt een lichamelijke en geestelijke afhankelijkheid (als je lichamelijk afhankelijk bent van alcohol ben je trouwens wel ver heen) en is zoals elk genotmiddel verslavend. Waarom denk je anders dat er een Jellinek-kliniek bestaat? |
|
eheh. geef referenties. Nou sorry hoor maar als je het nieuws kijkt/leest. Dan had je dit geweten en ik ga het dus ook niet voor je opzoeken En als je echt verslaafd bent aan alcohol, dan drink je wel heeeeeeeel veeel! Dus imo geen harddrug! ehheeh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dus als je herione in kleine porties gebruikt is het geen harddrug meer? |
|
quote: Okay dan lul je dus gewoon onzin en weet ik voortaan hoe serieus ik je moet nemen. Ik wil geen referenties... ik wil weten hoe je aan het idee komt dat hersencellen bijgroeien. EN ik zou wel willen weten wat jij denkt dat er in de Jellinek-kliniek gebeurt. Alcohol geen harddrug? Kijk/lees zelf het nieuws! |
|
okay, bij deze lul ik altijd onzin EHEHEH "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en een CAD= consultaat bureau voor ALCOHOL en drugs. Volgens mij heb je nog nooit een echte verslaafde gezien in je nabije omgeving (dan mag je jezelf gelukkig prijzen) als je zegt dat alcohol niet verslavend is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb nooit gezegd dat alcohol niet verslavend is! anders quote je dat stukje even :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Okay quote: Je hebt niet helemaal gelijk, maar ook niet helemaal ongelijk |
|
er staat bij REDELIJK GEBRUIK Dus met andere woorden, bij overmatig gebruik WEL! Je moet wel de zin goed lezen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmm.. heeft denk ik niet veel zin om hier verder over door te gaan.. Dan maar even afsluiten met een voorbeeld van hoe erg je verslaafd kan zijn aan alcohol: HERMAN BROOD was lichamelijk teringverslaafd aan alcohol (en weet ik wat nog meer trouwens), hij wist zich redelijk overeind te houden tot hij STOPTE met drinken, zijn lichaam had de alcohol zo hard nodig dat hij kapot ging toen hij niet meer zoveel (of helemaal niet meer?) dronk. |
|
volgens mij bedoel je speed toch...? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik weet bijna zeker dat t coke was,zo proefde t zeg maar enzo. T kan natuurlijk iets anders zijn geweest, want ik voelde me wel anders dan die eerste x. Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Brood was aan allebei teringverslaafd.... Speed hattie nodig om normaal op gang te komen en drank ging de hele dag door. Z'n lever schijnt zo opgezwollen te zijn geraakt dat het over de hele breedte van z'n buik ging (!!!!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kan natuurlijk ook een mixje van 't een of 't ander geweest zijn.... Er bestaan ook paddo joints; misschien geeft coke die wel een 'boost' ofzo... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hahahhaa, ja paddo joints....die moet je niet voorgedraaid kopen... rotzooi. |
|
alleen en kga sowieso niet aan die andere troep kheb laatst een gozer zien 'vliegen' nadat ie 4 en een halve xtc pil ophad ,daar bedank ik voor [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 28-01-2002 21:17] No meat is sweater |
|
die brol komt echt niet in mijn lijf zene ik ken mensen genoeg die eraan verslaafd waren, een van die mensen is de moeder van een vriendin van mij, resultaat: vader is dood en moeder is een hoer geworden om aan het geld te komen, de dochter (die vriendin dus) is weg van haar ma en woont nu in Vlaanderen (vroeger in Walloniƫ). Kill'em all who f***'s with there life's and life's off others, da maakt mij echt woedend [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 28-01-2002 21:09] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |