IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Harddrugs Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-01-2002 23:35 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Overigens zag ik gisteren op televisie een documentaire over thee (was zeer interessant!). Het ging over de Britten die het goedje ontdekten en er alles aan deden het "hun" spul te maken. De Chinezen waren niet zo toeschietelijk met het verstrekken van thee en de Britten zijn toen op het lumineuze idee gekomen om het via opium te verhandelen. Niet: thee ruilen voor opium, maar opium verhandelen in India (Britse koloniën) waar het verkocht werd tegen zilver, en met dat zilver werd de thee gekocht uit China. Ondertussen werd er flink opium gesmokkeld naar China waar op een gegeven ogenblik een kwart van de bevolking verslaafd was aan het spul.

Dus... eigenlijk heeft de Westerse wereld het aan zichzelf te danken dat er een (hard)drugsproblematiek is...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-01-2002 23:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 23:35 schreef Sarjenka het volgende:
Overigens zag ik gisteren op televisie een documentaire over thee (was zeer interessant!). Het ging over de Britten die het goedje ontdekten en er alles aan deden het "hun" spul te maken. De Chinezen waren niet zo toeschietelijk met het verstrekken van thee en de Britten zijn toen op het lumineuze idee gekomen om het via opium te verhandelen. Niet: thee ruilen voor opium, maar opium verhandelen in India (Britse koloniën) waar het verkocht werd tegen zilver, en met dat zilver werd de thee gekocht uit China. Ondertussen werd er flink opium gesmokkeld naar China waar op een gegeven ogenblik een kwart van de bevolking verslaafd was aan het spul.

Dus... eigenlijk heeft de Westerse wereld het aan zichzelf te danken dat er een (hard)drugsproblematiek is...


Hehhehe... dit is waar ja..

De meeste mensen hebben er helemaal geen weet van dat de ENGELSEN eigenlijk de eerste grote drugsdealers waren.. zij hebben inderdaad de OPIUM naar China gebracht.. Maar zo zijn er wel meer dingen die 90% van de mensen verkeerd in hun hoofd hebben zitten, voorbeelden:

- Het beroemde Italiaanse schepijs is daar dus helemaal NIET uitgevonden.. MARCO POLO heeft dit alleen meegenomen naar Italie en kado gedaan aan de op dat moment heersende persoon...
- Scalperen is NIET uitgevonden door de INDIANEN, maar door het zogenaamd beschaafde ENGELSE volk!


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 29-01-2002 2:33 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

tja, zou best kunnen! Maar ik hou me ook niet echt bezig met geschiedenis.
Maar harddrugs vinnik FOUT FOUT FOUT!
Bier is veel beter! (en goedkoper )


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 30-01-2002 22:17 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

kheb t nog nooit geprobeert en dat wil ik graag zo houden. kheb t namelijk voorelkaar gekregen verslaafd te raken aan softdrug.
en verder neem ik ook wel's wat smart drug


Corey
Usericon van Corey
Posted 01-02-2002 14:04 by Corey Wijzig reactieProfiel van CoreyQuote dit berichthttp://www.exploitation.nl

Ach, ik heb nu net zelf ff een blowtje gedraaid en dat moet wel kunnen..
Maar ik heb een vriendin die elke dag blowed en niet meer zonder kan. Maar nog ff om op te helderen ALCOHOL is wel een hard drugs, alleen drinkt bijna heel nederland het en is het moeilijk om nu nog te verbieden. En paddo's zijn geen soft drugs en ook geen echte hard drugs, je kunt ze in een smartshop op alle leeftijden halen om dat het expirimenteel is ( of hoe je het ook schrijft )

Als laatste houd het lekker bij wiet en bier en maak er geen verslaving van


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-02-2002 14:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 februari 2002 14:04 schreef Corey het volgende:

Als laatste houd het lekker bij wiet en bier en maak er geen verslaving van

Zo voortdoen, wanneer je er geen verslaving van maakt blijft het ok, is bij mij ook het geval, vandenavond ga ik wel eindelijk nog eens tot laat uitgaan, nu alweer een maand geleden, en het word wel zwaar vandenavond op de 2 vlaken , maar het is enkel in het weekend dat ik drink of eens, en dat is echt wel zelden, thuis. Blowen doe ik soms wel eens thuis maar ik overdrijf er niet meer in zoals vorig jaar, toen was het te erg.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 15:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.... Harddrugs zijn trouwens wel goed voor de lijn.. lol..


Zash
Usericon van Zash
Posted 01-02-2002 16:01 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 20:09 schreef karnivoor het volgende:
nooit gedaan, nooit doen

hej pssst pilluh kopuh?


alleen alcohol is lekker, verder verwijs ik je naar de tekst van Paul: "bier is onze vijand, maar in de bijbel staat, heb uw vijanden lief " (of zoiets)


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 01-02-2002 19:04 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

ik zal nooit aan harddrugs beginnen, want ik weet wat het je aan kan doen.
een vriend van mij is ook verslaaft aan coke, n aan heroine. inhet begin was het nog niet zo erg, en toen gingen we ook nog wel veel met elkaar om enzo. maar hij veranderd er heel erg door. als hij hight is, haat hij mij! zegt hij hele rare dingen tegen mij enzo. voral op msn. hij wil dan dat ik hem alleen laat en dat ik op moet rotten. terwijl hij dat normaal echt nooit tegen mij zou zeggen. maar als hij hight is scheld hij me voor alles en nog wat uit! hij zegt ook dathj dood wil. en dat hij zelfmoord gaat plegen. ik weet niet meer wta ik met hem aan moet. maar hij is een totaal ander mens als hij gebruikt heeft.
ik ben zelf nu 4 maand gestopt met blowen, ikheb 3 jaar geblowt. en ik begin er nooit meer aan! ik vind er ook niks meer aan.


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2002 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

is koffie ook een drug?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2002 20:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 23:35 schreef Sarjenka het volgende:
Overigens zag ik gisteren op televisie een documentaire over thee (was zeer interessant!). Het ging over de Britten die het goedje ontdekten en er alles aan deden het "hun" spul te maken. De Chinezen waren niet zo toeschietelijk met het verstrekken van thee en de Britten zijn toen op het lumineuze idee gekomen om het via opium te verhandelen. Niet: thee ruilen voor opium, maar opium verhandelen in India (Britse koloniën) waar het verkocht werd tegen zilver, en met dat zilver werd de thee gekocht uit China. Ondertussen werd er flink opium gesmokkeld naar China waar op een gegeven ogenblik een kwart van de bevolking verslaafd was aan het spul.

Dus... eigenlijk heeft de Westerse wereld het aan zichzelf te danken dat er een (hard)drugsproblematiek is...


daar klopt allemaal niks van. de britten hebben hun thee gekregen van de galliers. lees het maar na in asterix en de britten!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2002 6:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2002 15:04 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.... Harddrugs zijn trouwens wel goed voor de lijn.. lol..



Straks breng je nog enige vrouwen op een idee!

(Ik ben er wel eens wat tegengekomen die idd op die manier lijnden (xtc) omdat dat vrij snel gaat en je geen hongergevoel hebt.)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2002 6:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2002 20:50 schreef attila_de_hun het volgende:
is koffie ook een drug?


Verslaafd aan caffeine?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2002 14:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 6:41 schreef Mutilator het volgende:
Verslaafd aan caffeine?


ja. Als koffie een drug is, ben ik een junk!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-02-2002 17:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 14:54 schreef attila_de_hun het volgende:
ja. Als koffie een drug is, ben ik een junk!


JUNK!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2002 4:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 17:24 schreef Dargull het volgende:
JUNK!

Stress is voor junks!


Leviathan024
Carpe Noctum
Usericon van Leviathan024
Posted 18-02-2002 19:01 by Leviathan024 Wijzig reactieProfiel van Leviathan024Quote dit berichthttp://groups.yahoo.com/group/nimweegsmetahl/

Harddrugs kunnen geen kwaad,zolang je je kop er maar bijhoudt en niet wekelijks gaat slikken/snuiven.

Zelf slik ik zo eens per 3-6 maanden xtc en snuif ik heel af en toe een paar lijntjes sos,en voel me daar prima onder.
Het enige waar ik nooit mee heb geexperimenteerd is heroine en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb verder geen medelijden met een junk die weigert af te kicken en in de goot ligt.
Lekker laten liggen.......

Groetjes,
Leviathan024


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-03-2002 10:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote uit het foto topic

quote:
Op 12 maart 2002 22:56 schreef beli mawr het volgende:
Sorrie hoor Jenje maar voor Azagthoth moet ik toch nog iets kwijt, ex-verslaafden zeggen wel dat Trainspotting een realiustische film is, dat het dus echt zo is wanneer wanneer je afkickt enzo.


Ik heb die film nooit gezien, ik weet wel waar het over gaat, maar dat is ook alles. Ik geloof ook niet dat ze verslaafd waren aan pillen, het zal wel zoiets als heroine zijn gewwest.



Jade
Usericon van Jade
Posted 13-03-2002 12:33 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ikzelf heb altijd vrienden en kennisen gehad die wel van een blowtje af en toe hielden. Ik heb ook op een school gezeten, Stichting Leefwerkschool Eigenwijs, waar zeker driekwart regelmatig van de speed, coke en andere hard drugs snoepte. Een van de jongeren handelde erin. Blowen deed vrijwel iedereen daar. Ik rook niet, blow niet en drink ong. twee keer per jaar alcohol. In hun ogen was ik dus echt een burgertrut omdat ik vele aanbiedingen afsloeg. Boeien!

Als klein kind werd ik altijd in de auto weggestoomd door mijn ouders en oma tijdens ritten van vijf uur. Daar komt mijn afkeer voor roken vandaan.
Blowen heb ik wel eens geprobeerd maar dat doet me gewoon niks.
Ik kan verbazingwekkend goed tegen sterke drank als je bedenkt dat ik maar twee keer per jaar alcohol drink. Hetzelfde, ik vind er geen ruk aan. Koffie drink ik ongeveer twee keer per week als ik echt heeeeel moe ben maar toch nog wat dingen moet doen.

Ik heb een keer paddo's gebruikt een paar jaar geleden en dat was heel tof. Met mijn toenmalige vriend en dat was heeeeeeeel romantisch. Met een groepje is het wel enigzins uit de hand gelopen; paddo's versterkt je huidige gemoedstoestand. Een kennis begon een half uur lang te gillen. Gelukkig was ik nuchter gebleven dus heb ik haar suikerklontjes in den muil gefrot. Met diezelfde vriend heb ik ook wel eens een lustopwekkend middel geprobeerd. We hadden het niet echt nodig maar we wilden zien of we uit elkaar konden ploffen van geilheid. We kwamen aardig in de buurt... Ik heb er nou geen behoefte meer aan; been there done that.

Ik heb geen behoefte aan hard drugs.

Ik zou zeggen A.P. daar kan geen drugs tegenop!

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 13-03-2002 12:39]


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 13:04 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Coke snuiven, heb ik ooit flink aan meegedaan, tot op de dag dat ik wakker werd en dacht WAAR DE FUCK BEN JE MEE BEZIG!! Daarna nooit meer gedaan, tegenwoordig hou ik het bij mijn pakje sigaretten per dag en mijn Jack Daniels!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-03-2002 13:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb veel geprobeerd en ook dicht bij het randje geleefd, het laatste jaar is mijn behoefte evenals gebruik zwaar verminderd.

Ik heb er absoluut geen spijt van en ben blij dat ik het heb meegemaakt.




[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 13-03-2002 19:54]



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-03-2002 17:29 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik heb allerlei geestverruimende middelen (behalve coke en heroine) geprobeerd. En het is me allemaal goed bevallen.
Maar ik vind het te heftig, ik voel me meer mezelf (en dus eigenlijk beter) zonder die feestartikeltjes. Desalniettemin mag ik graag een jointje roken of een biertje drinken



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-03-2002 19:48 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mijn hele vroegere vrienden groep is door harddrugs naar de kloten gegaan omdat iedereen toen slikte en snoof ( behalve ik )............dus ben er wel op tegen vooral tegen mensen die het gebruiken en het aan anderen willen opdringen.


E_A_Poe
Usericon van E_A_Poe
Posted 16-04-2002 22:10 by E_A_Poe Wijzig reactieProfiel van E_A_PoeQuote dit bericht



Hard Rock : is Fucking OK,
Hard Drugs: NO FUCKING WAY!!

If I want to commit suicide I'll ride into a concrete wall on my 'bike.
Right ?!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 22:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dat jullie al die dingen durfden (of nog steeds)te gebruiken.. of ben ik nu zo'n mietje die daar weer niets van snapt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen