|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vin het intro ook zo vaag... vet rare spaans achtige gitaren gloofik. maar ik vind de productie niet super slecht ofzo, maar ik vin conquerors of armageddon wel het best! Trieste gast |
|
conquerors is idd naar mijn mening de beste....over de intro's....die vage storm/onweer/regen/wind dingen bedoel je? Suck my piss |
|
quote: neenee, misschien zit ik verkeerd hoor, maar op hun nieuwste plaat zit toch een gitaar intro als eerste nummer?? Trieste gast |
|
Ik heb gister Ageless Venomous expres laten liggen, Op wacken 2001 waren ze wel erg ok trouwens, maar ik denk dat een CD nog wat langer moet gisten.. Dit slaat nergens op. |
|
ik vind krisiun best goed maar op den duur erg saai. altijd die constante blastbeatsnelheid. de kwaliteit van het materiaal zou sterk stijgen indien is langzamere slepende riffs in hun muziek werd ingebouwd.maar spelen kunnen ze wel. |
|
quote: Conquerors of Armageddon is beter dan Ageless V.... maareh, heb je nu al een sinterklaas-gratiz-cd'tje uitgezocht bj S.S.? En Vargen? |
|
Krisiun heerst. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: dat d8 ik Suck my piss |
|
Krisiun Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb ze 1 keer gezien in het voorprogramma van dimmu borgir (dat was het op een-na-laatste concert in het noorderlicht in tilburg ) maar ik vond het maar een bak herrie ... en dat vond het publiek ook ... niet echt een slimme line-up. |
|
dit topic zie ik nu pas??? hmz... krisiun heerst begin gemist op wacken maar de rest was echt en die nieuwe cd is inderdaad ietsje te strak afgemixt helaas... ennuh 5 minuten daarna kwam ik skullfuck tegen Je moeder. |
|
quote: neej idd..totaal geen combi!!logisch dat ut klinkt als kut op dirk...... nou krisiun is wel een uitzondering...dat klinkt altijd tof...live.....vin ik... Suck my piss |
|
quote: Hmm.... in Noorderligt nog.. dat is zo lang geleden dat ze waarschijnlijk alleen nog het album 'Black Force Domain' uitgebracht hadden.. Deze verschilt in zo'n grote mate in productie van de andere latere albums, dat ik me kan voorstellen dat dat toen live als bagger klonk.. maar ik heb ze op Wacken gezien dit jaar, en dat klonk gewoon superstrak!! |
|
Ik vind Krisiun een beetje aerobics-workout band... daarentegen heb ik net van XnegativeX o.a. de laatste CD van MORTEM uit Peru mogen ontvangen (zeg X, hoe moet ik die boel nou gaan betalen? Je zou je gironummer meesturen! ). MORTEM = , dat wist ik al maar 'Decomposed By Possession' schopt nog meer kont dan 'The Devil Speaks In Tongues'!! Vergeet Krisiun, koop MORTEM! |
|
krisiun vergeten?? whahahahahahhwhaha Suck my piss |
|
Krisiun : (klimt spontaan op de tafel,steekt twee double devils in de lucht en springt)Auuwww!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
En in tegenstelling tot wat velen vonden vond ik krisiun erg gaaf gister! tikketik-metal op z'n best(tyfus wat een drummer) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Jaaa, dat is Wildhoney van Tiamat geworden! |
|
Ik vind Krisiun op CD niet zo goed (live wel!), maar ik ken alleen de nieuwere. Maar ik wil wel ff vermelden dat Krisiun een band is die underground hoog in het vaandel heeft staan! Ik vroeg Alex Camargo naar 'Black Force Domain' en hij zou wat voor me regelen (blijkbaar is die CD moeilijk verkrijgbaar)... kijk, dat vind ik nou klasse, gewoon informeel dat soort dingen regelen! Heilsgroeten naar Krisiun! Heilsgroeten naar e-mail! |
|
kan ik kort over zijn krisiun heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
85% van hun muziek vond ik wel tof (ben niet echt een deathmetal fan dus dat is goed) maar waarmo in gothsnaam die irritante pielgitaarsolo's, die klinken echt enorm brak. |
|
ik vind ze op CD wel een beetje TE goed. Damn die drum zijn echt veel te strak gewoon. Ik heb er op gelet door de hele cd heen, de nieuwste, het is gewoon niet menselijk. Vraag me dus ook af of hij dit ook live kan, als dat zo is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik heb alles van krisiun....behalve de nieuwe....en live....jah ze doen verdomme sommige nummers nog beter en sneller!!!aaaaaaaaah krisiun! Suck my piss |
|
vond vooral dat accoustische stukje live echt rete goed. die linker (als je voor het podium staat) gast heeft een nog ranzigere en diepere stem dan op de cd. Ik kreeg er gewoon kippenvel van. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jammer van het geluid, maar jezus wat een optreden zeg... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |