|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik stem op BOLDEY en JBassist |
|
Victor Wooten!Geen metalbassist zover ik weet maar wel een topper! |
|
Goh die drummers ook altijd met hun dvd's die bij de slagwerkkrant zitten |
|
Non-metal, die eigenlijk imo juist de beste zijn: Tony Levin, Pastorius (duh) Metal: Steve Harris (ben door hem toch wel bas gaan spelen), John Myung, Kristoffer Gildenlow. |
|
quote:OEh! maar mijn drumleraar heb een complete dvd van hem bij een of ander bandje.Dus ik ken m van meer! |
|
quote: Skoll is idd erg goed, pas ved bues ende gekocht en daar doet die erg goed baswerk. Sean Malone is mijn favoriet. Qua snelheid heb ik niemand sneller zien gaan als die vent van zero hour, die speeld met een vreemde handzetting waardoor die 4 vingers gebruikt. Die vent speelde op het headway festival gezellig mee met z'n broer die sweeppicking aan het doen op z'n gitaar |
|
quote: wel iets over gehoord, dat zijn de tipton broertjes ofniet? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: yep, qua muziek was het niet zoveel aan (ze speelde met death machine ofzo) maar het baswerk was echt gigantisch! je zag dat het publiek dat ook wel door had (en het publiek is wel wat gewend op het headway festival zou je zeggen) |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
http://myspace.com/deathmachine ik vind het qua muziek ook wel vet!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-06-2005 23:46] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wie is 't nu geworden? |
|
quote: een nummer is ook best leuk, maar de hele cd blijft een beetje op hetzelfde tempo hangen en de zanger is ook niet alles. Maargoed smaken verschillen heh... |
|
quote: precies, dat kan ik me voorstellen... ken de hele cd verder ook niet "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Kijk, van dit soort dingen word ik blij Ontelbaar keren leuker dan dat pretentieuze gedoe van Death-whatever( ). Gelijk met stip in de top 25 van BARABAS Edit: Humor, belangrijk ingredient voor intressante muziek. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-06-2005 14:37] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: gave band idd maar zeker ook wel pretenieus in mijn ogen maargoed. waarom komt iedereen met die myspace dingen? zien er niet uit altijd.. http://www.beholdthearctopus.com/ moet je is naar het filmpje kijken! [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 25-06-2005 15:15] |
|
Ja leuk filmpje.. Ik zal niet ontkennen dat zij ook wel pretentieus zijn, maar het klinkt tenminste niet als tien verschillende bands op hetzelfde moment... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
laat ik eens de domme fries uithangen: wat is de letterlijke vertaling van pretentieus..? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
kan die gasten van decrepit niet echt verwaand noemen de gitarist is naast zijn functie binnen de band ook producer en je kunt hem alles vragen (behalve zijn pincode) via mail.. vaak zelfde dag nog reactie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"t ging niet over Decripit Het ging over intressante muziek Nou ja, Deathmachine niet, Behold the Arctopus wel. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-06-2005 16:42] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Stanley Clark ik één van mijn favoriete. Ook Claypool is erg vaardig. Qua metal Cliff Burton en DiGiorgio. |
|
ik snap er helemaal de ballen nog van.. trouwes: de bassist van textures schijnt volgens het neerlandse volk de beste bassist van nederland tezijn... dus...... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
steve dawson maar berend courbois is ook een goeie Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |