IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Beste Bassist, Deel 1. Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 23-06-2005 10:55 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik stem op BOLDEY en JBassist

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-06-2005 11:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 10:55 schreef blastmaster het volgende:
Ik stem op BOLDEY en JBassist

jepz, boldey is da poep!! (da stukje in forsaken vind ik serieus zwaar tegek.)

en ik was Idd eric Langlois vergeten, die gast is master!! (die fill in slit your guts )

zijn nu nieuw album aan het opnemen.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 23-06-2005 12:59 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Victor Wooten!Geen metalbassist zover ik weet maar wel een topper!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 23-06-2005 13:03 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Goh die drummers ook altijd met hun dvd's die bij de slagwerkkrant zitten

FiliusSenecis
Usericon van FiliusSenecis
Posted 23-06-2005 13:17 by FiliusSenecis Wijzig reactieProfiel van FiliusSenecisQuote dit bericht

Non-metal, die eigenlijk imo juist de beste zijn:
Tony Levin, Pastorius (duh)
Metal:
Steve Harris (ben door hem toch wel bas gaan spelen), John Myung, Kristoffer Gildenlow.

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 23-06-2005 17:18 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 23 juni 2005 13:03 schreef blastmaster het volgende:
Goh die drummers ook altijd met hun dvd's die bij de slagwerkkrant zitten
OEh! maar mijn drumleraar heb een complete dvd van hem bij een of ander bandje.Dus ik ken m van meer!

Ed
Usericon van Ed
Posted 23-06-2005 21:21 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 19:49 schreef NecroNoud het volgende:
Eric Langlois van Cryptopsy is ook een goede bassist. Schrijft zeer interessante baspartijen (zeker voor een death metal band).

En in de "Black Metal" vind ik Skoll een hele goede (Arcturus, Ved Buens Ende, Ulver) en B. War van Marduk klonk als een allesverpletterende tank. Bij marduk miste je live iig geen 2de gitaar zoals bij veel bands vaak wel het geval is.

Skoll is idd erg goed, pas ved bues ende gekocht en daar doet die erg goed baswerk.

Sean Malone is mijn favoriet. Qua snelheid heb ik niemand sneller zien gaan als die vent van zero hour, die speeld met een vreemde handzetting waardoor die 4 vingers gebruikt. Die vent speelde op het headway festival gezellig mee met z'n broer die sweeppicking aan het doen op z'n gitaar

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-06-2005 22:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 21:21 schreef Ed het volgende:
Skoll is idd erg goed, pas ved bues ende gekocht en daar doet die erg goed baswerk.

Sean Malone is mijn favoriet. Qua snelheid heb ik niemand sneller zien gaan als die vent van zero hour, die speeld met een vreemde handzetting waardoor die 4 vingers gebruikt. Die vent speelde op het headway festival gezellig mee met z'n broer die sweeppicking aan het doen op z'n gitaar

wel iets over gehoord, dat zijn de tipton broertjes ofniet?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Ed
Usericon van Ed
Posted 24-06-2005 22:30 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 22:54 schreef jbassist het volgende:
wel iets over gehoord, dat zijn de tipton broertjes ofniet?

yep, qua muziek was het niet zoveel aan (ze speelde met death machine ofzo) maar het baswerk was echt gigantisch! je zag dat het publiek dat ook wel door had (en het publiek is wel wat gewend op het headway festival zou je zeggen)

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-06-2005 22:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 21:21 schreef Ed het volgende:
speelde op het headway festival gezellig mee met z'n broer die sweeppicking aan het doen op z'n gitaar

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-06-2005 23:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://myspace.com/deathmachine

ik vind het qua muziek ook wel vet!!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-06-2005 23:46]

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-06-2005 23:46 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Wie is 't nu geworden?

Ed
Usericon van Ed
Posted 25-06-2005 10:42 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 23:45 schreef jbassist het volgende:
http://myspace.com/deathmachine

ik vind het qua muziek ook wel vet!!

een nummer is ook best leuk, maar de hele cd blijft een beetje op hetzelfde tempo hangen en de zanger is ook niet alles. Maargoed smaken verschillen heh...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2005 12:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2005 10:42 schreef Ed het volgende:
een nummer is ook best leuk, maar de hele cd blijft een beetje op hetzelfde tempo hangen en de zanger is ook niet alles. Maargoed smaken verschillen heh...

precies, dat kan ik me voorstellen... ken de hele cd verder ook niet

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2005 12:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

de "bassist" van behold the arctopus.

http://profile.myspace.com/beholdthearctopus

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-06-2005 14:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2005 12:41 schreef jbassist het volgende:

de "bassist" van behold the arctopus.

http://profile.myspace.com/beholdthearctopus
Kijk, van dit soort dingen word ik blij Ontelbaar keren leuker dan dat pretentieuze gedoe van Death-whatever( ). Gelijk met stip in de top 25 van BARABAS

Edit: Humor, belangrijk ingredient voor intressante muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-06-2005 14:37]

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Ed
Usericon van Ed
Posted 25-06-2005 15:15 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2005 14:35 schreef BARABAS het volgende:
Kijk, van dit soort dingen word ik blij Ontelbaar keren leuker dan dat pretentieuze gedoe van Death-whatever( ). Gelijk met stip in de top 25 van BARABAS

Edit: Humor, belangrijk ingredient voor intressante muziek.

gave band idd maar zeker ook wel pretenieus in mijn ogen maargoed.

waarom komt iedereen met die myspace dingen? zien er niet uit altijd.. http://www.beholdthearctopus.com/

moet je is naar het filmpje kijken!

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 25-06-2005 15:15]

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-06-2005 15:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja leuk filmpje.. Ik zal niet ontkennen dat zij ook wel pretentieus zijn, maar het klinkt tenminste niet als tien verschillende bands op hetzelfde moment...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2005 16:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

laat ik eens de domme fries uithangen: wat is de letterlijke vertaling van pretentieus..?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-06-2005 16:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2005 16:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

kan die gasten van decrepit niet echt verwaand noemen de gitarist is naast zijn functie binnen de band ook producer en je kunt hem alles vragen (behalve zijn pincode) via mail.. vaak zelfde dag nog reactie.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-06-2005 16:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

"t ging niet over Decripit
Het ging over intressante muziek Nou ja, Deathmachine niet, Behold the Arctopus wel.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-06-2005 16:42]

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-06-2005 16:45 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Stanley Clark ik één van mijn favoriete. Ook Claypool is erg vaardig. Qua metal Cliff Burton en DiGiorgio.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2005 17:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik snap er helemaal de ballen nog van..

trouwes: de bassist van textures schijnt volgens het neerlandse volk de beste bassist van nederland tezijn... dus......

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 25-06-2005 18:24 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

steve dawson maar berend courbois is ook een goeie

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com