|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Les Claypool had ook auditie gedaan voor metallica maar de band vond hem te freaky.. Gelukkig voor ons... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Les Claypool!!!!??? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: yeps SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
had ik niet verwacht, dat hij auditie voor metallica zou doen... alhoewel.. nu ik aan dat geld denk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Hij kreeg gewoon een miljoen dollar als motivatie. Ik had het voor de helft gedaan |
|
quote: je hebt de DVD ook gezien ofniet? onbevoegd hey..... wat een leventje hebben die gasten... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:nee, er was laatst een stukje op MTV of TMF ofzo. Daar ging Lars ook zijn kunst collectie verkopen voor 5 miljoen... |
|
quote:Ik geloof dat ie ooit bij Kirk Hammet in de klas zat Dus ze konden elkaar al... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehehehe.. joh, had ook een projectje met kirk en mike bordin lopen. het had trouwes ook niet echt gewerkt verwacht ik... master off puppets zal toch op gitaar moeten beginnen (al is ie wel ube vet natuurlijk! die mp3..) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Waar hest 't over seun? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Heej jongs, wat is ook weer het adres van die "bassist of death" site?!? Zit me de pleuris te zoeken maar kan het niet vinden |
|
quote: a kent skele ju Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: http://www.google.nl/search?hs=1sx&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=bassplayer+sean+malone+Lars+Norberg&btnG=Zoeken&meta= en dan bovenaan... maar een 404!? |
|
Sven van Devious is goed.... |
|
(uit 'verkeerd' oud topic) quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-01-2006 17:54] |
|
Doug Keyser! En verder: John Alderete, Billy Sheehan, Geddy Lee, Barend Tromp (Lemur Voice), Rob van der Loo, ... |
|
Novy(Dies irae en nog aan paar poolse bands) Justin chanchelor(tool) Hugh Mingay(arcturus) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Billy Sheehan( geniaal hoe hij soms dueleerd mer Paul Gilbert). Die lul van Tool Les Claypool |
|
quote:*geeft wasmachine* |
|
quote: Je mist er nog een para, Ulver, Ved buens ende (hier hoor je z'n baswerk pas goed!) heeft die ook in gespeeld (skoll) |
|
tot mijn schaamte heb ik deze bands nog niet beluisterd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik vind zijn bas werk erg gaaf. Het is misschien technisch gezien niet het meest ingewikkelde, maar het voegt duidelijk een extra dimensie toe aan de muziek. Dit kan ik een stuk beter waarderen dan het simpelweg dubbelen van de slaggitaar zoals dat in zoveel metal helaas gebeurd. |
|
|
|
quote: idd, helemaal met je eens op Arcturus cd's hoor je alleen er weinig van terug omdat alles word dicht 'gesynth'. Op Ulver cd's en Ved Buens Ende is die veel beter te horen. Vooral Ved Buens Ende is het samenwerk tussen gitaar en bas heel gaaf. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |