|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet snel been |
|
Liza ! Bruce Banner |
|
*Cliff Burton = god *Jason Newsted (vergeet vooral zijn Flotsam and Jetsam-dagen niet!) *Steve Harris (briljant songwriter) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een erg leuk nieuwtje over Alex webster: CANNIBAL CORPSE bassist Alex Webster, WATCHTOWER/SPASTIC INK guitarist Ron Jarzombek and LAMB OF GOD drummer Chris Adler have joined forces in a brand-new project tentatively called MACHINATIONS OF DEMENTIA. http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=39033 |
|
yeah, wist ik!!! gaat over de "hersen activiteit" wanneer je slaapt enzo.. (das het concept). ONBEVOEGD benieuwd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dikke vette sjit ja..... ALEX WEBSTER is de heerscher der heerschersch [Dit bericht is gewijzigd door B-O-L-D-E-Y op 08-07-2005 21:28] |
|
http://www.spasticink.com/rjsynaptic1.wmv http://www.spasticink.com/rjsynaptic2.wmv 1ste feiten van dit tegekke project!! rest is hier tevinden: http://www.spasticink.com/rj12tone.html "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: als je dit hoort is het gewoon spastic ink, hopelijk heeft het met alex en die vent van lamb wat meer een eigen geluid... |
|
Oeh.. Dave LaRue vergeten.. |
|
en oeh oeh!! SQUAREPUSHER!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:...en matige bassist Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Daar werd ik al eerder eens over getipt en heb nu maar eens wat zaken geluisterd. Zitten vette dingen tussen... Nog nummers aan te raden? |
|
quote:als Steve Harris matig is, wie is er dan wel goed? |
|
Het meerendeel van de in dit topic genoemde bassisten Het blijft natuurlijk een meningkwestie, maar ik heb meneer Harris nooit dingen horen doen die door collega bassisten als 'buitengewoon' bestempelt worden. Zijn songschrijfelijke kwaliteiten zullen wel goed zijn. Hij heeft trouwens een beroerde linkerhandtechniek als hij hoge stukken speelt. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Steve Harris is dé beste basgitarist die er is. En die belabberde linkerhandtechniek? Echtnie! En dan? So what! Bij Maiden klinkt zijn bas vaak beter dan de gitaren en dat zegt al heel wat want die gasten kunnen spelen! Zijn rechterhandtechniek is echt monsterlijk goed. Lekker zonder pluctrum klinkt veel mooier zelfs dan met plectrum. Dave Mustaine van Megadeth heeft wel een uitspraak gedaan over mr. Harris zijn baskunst. Namelijk dat hij helemaal onder de indruk was van zijn (rechterhand)techniek. Steve Harris owns! |
|
quote: megadeth staat natuurlijk ook bekend om hun fantatische bassisten... steve harris kan wel spelen, in ieder geval een stuk beter dan ik maar als je het vergelijkt met andere bassisten stelt die niet zoveel voor. Technisch gezien dan want over smaak valt niet te twisten. |
|
hij heeft zo zijn leuke stukjes. maar als ik dan weer een death plaat met stevie er voor doe dan ben ik hem ook weer snel vergeten "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Speel je zelf ook een instrument of alleen de tampeloeris Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik ga voor Steve Harris en Geezer Butler ik bedoel die gasten heersen wel proost op hun |
|
Die gast met die hanenkam van Impaled Nazarene kan er ook wat van ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die gast met die hanenkam van Cephalic Carnage kan er ook wat van |
|
quote: grappig dat je Tom jenkinson / Squarepusher noemt, ik heb ooit eens een live filmpje gezien waar hij dus ook echt daadwerkelijk ziek aan het (acid) bassen was... dus ik neem aan dat veel basgitaar partijen op z'n cd's voor zo'n 80% niet digitaal zijn bewerkt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
waar vind ik zulks? (die video..) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
binnenkort te horen op de nieuwe cd van Marcel Coenen: Richard Ritterbeeks En Rob van de Loo natuurlijk: http://www.robvanderloo.com/sounds/soulcatcher_2025.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 21-07-2005 0:20] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |