|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Help mij Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: pfff geen idee... is al jaren geleden.. enfin, geen video, wel een foto: Edit: ik ben iets op het spoor: http://redshirt.rehost.london140.server4you.de/video/squarepusher-live@coachella.mpg weet alleen niet of ie in dit filmpje live aan het bassen gaat, heb nog maar een minuutje gezien ofzo, ben em nu volledig aan het downloaden eerste minuut zie je alleen wat dansende hippies etc, maar erna komt Squarepusher , nu maar hopen dat ie live gaat bassen Edit 2: zo te zien geen live bass... Edit 3: HIER WEL! http://lnx.thegurufs.net/djset/antipasto/Squarepusher@P.za%20dei%20Cinquecento.zip [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-07-2005 21:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: eindelijk iets te horen! oh damm wat een snelheid weer weet iemand wanneer de cd uitkomt? damm zie dat dit alweer oud is! wanneer komt die nieuwe nou is! [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 28-07-2005 21:54] |
|
CLIFF BURTON GODVERDOMME!! voordat er weer allerlei rare vragen/opmerkngen in het metallica-topic opduiken. |
|
Joepie, ik ook gevonden! Toch wel leuk! http://idigworms.blogspot.com/2005/06/super-mario-on-9-string-bass.html Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Burton kon Metallica maken en breken, en zo geschiedde het.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: helaas werd alleen Burton zelf gebroken (door een bus). en Metallica werd daarna pas echt groot . [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2005 22:15] |
|
Kwa muziek hè! Alleen Justice heeft wat te bieden en ja, toch nog volledig beheerst door Burton(z'n dood weliswaar) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: thanks dude!! ben hem nu al voor de weet ikniet eens meer hoeveelste keer te bekijken. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hehe geen probleem, dat stukje als ie met "Chin Hippy" (afkomstig van Hard, normal, daddy album) mee gaat bassen, ergens aan 't eind Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Cliff Burton |
|
Die ene van de yosti band. Ben zijn naam ff kwijt |
|
Ik natuurlijk Mekker |
|
quote: Robert is vele malen beter en mag zich dus met recht Metallica;s beste bassist ooit noemen. Wat een eer Mekker |
|
Ben Green (Godflesh) |
|
Gunther Theys Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Getap, dat snelle Klinkt super gaaf iig!! Rob rules best wel ja, dus bij deze vermeld ik em ook nog ff als 'beste bassist-nominee' |
|
Mijn favo's; - Jaco - Marcus Miller - Cliff Burton - Victor Wooten en nog wel een paar!! |
|
quote:Ken je die Bass Extremes van m ook? Met Steve Bailey? Bas heeft die.. DVD.. heeeeeeeel gaaf!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2005 18:55] |
|
quote: die heb ik ook ja!!! gaaf en lachuh Die 2 hebben ook humor hehehe... |
|
quote:haha yeah egwel |
|
Die dvd heb ik ook, Steve Bailey die even uitlegt hoe zijn bas is gestemd... een E, een A, een euuhhhhhhh euuuuhhhh oh ja, D, een G.... |
|
yeah Beavis & Butt-head die 2.. |
|
quote: alleen jammer dat ie er op het podium bij staat als een hondsdolle baviaan....geen gezicht. Past totaal niet bij Metallica. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |