|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
te gek he! hef even belt met schaaf! klopt oek nog! vorig jaar was te gek ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wurd een woest feesje docht ik su EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej krijg dien cd deze week binnen at ut goed is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mooi su Gaan even stukje drummen...Must maar ev'n maile at je die c.d heffe, dan haal ik 'm wel op [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-06-2005 13:22] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kan me nog een leuke Deicide grap herinneren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: goh wat een lol hebben we nu! Beter trouwens dat het in de buurt is. Ik ben er wel denk ik Suck my piss |
|
quote: nog steeds gien humor seun ! bist nogwel steeds gay Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Goddomme! Typ eens iets wat op Nederlands lijkt man Bruce Banner |
|
Wie komen er dan eigenlijk onder de naam Deicide... None of us are saints - Albert Fish |
|
ah. ik ga ook maar eens loeren denk ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Yo homies, ik ben dr!!!! |
|
*proest* Die avatar Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het klopt inderdaar Orion, het zal zo rond 17:00 beginnen (met enkele supports) zodat het afgelopen is voordat de laatste treinen weer terug gaan naar de bewoonde wereld. |
|
vedde poep!!! wietse: nog een paar helpende handen nodig? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jezus, komen ze in NL. Komen ze ergens in een uithoek! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lijkt mij wel ja toch? |
|
quote: Nee hoor. Niks uithoek. spelfout weggehaald... |
|
quote: Komen ze ook in Nederland? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
LOL |
|
quote: nee ROLFLMAO!!!! HAHAHAHAHA!!!1111!!!! ROLFCOPTER !!! WHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!111!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat een vrolijke jongen, die Orion. |
|
Oriowned? Bruce Banner |
|
Kan het weer een beetje on topic, heren? |
|
quote:Watvoor genre bands denk je aan voor 't voorprogramma Wietske? Want voor Deicide kom ik Burgum niet uit. Aner dere hvor vondt det gjør? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |