|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gjin stedsfrysk spelfout weggehaald... |
|
quote:Zij ie trots... Trouwens...IK BEN ER OOK Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
@barabas: hoe laat ga je erheen? Ik neem 16:30 bus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
*ned.modus* Hey, hoe ga je erheen...ik heb namelijk een klein vervoers(lees: financieel) probleem.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Aha! nou, ik weet het nog niet, misschien ook wel de trein... Edit: Eerst met de fiets naar 't veen (en dan de trein) is op het moment het goedkoopst...Want ik kan misschien wel met lui terug rijden naar 't veen.... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-10-2005 14:54] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik ook trein. 5 uur. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, misschien zie ik je wel als de bus voorbij rijd Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ah, toch maar wel? spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik wuif wel even. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kwam binnen toen Prostitude Disfigurement speelde, wat acheraf dus ook nog eens het beste van de avond bleek te zijn. De twee bands die daarop volgden wil ik het niet over hebben.... ...En toen kwam deicide, jawel zonder hoofdletter....Jeuzus! Wat een aanfluiting! En dan vooral Steve ASSheim. Was dit nu hetgene waar ik voor kwam? Waar ik godverdomme geld voor geleend had? De Nederlandse wiet zal wel wat te sterk zijn geweest... De hoofdprijs ging gister naar San Miguel en consorten, de poedelprijs naar Kont ASSheim en de Rekels. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Dus ik dacht dat ik er niet veel aan vond omdat ik niet zo'n Deicide fan ben...ik vond het ook al raar dat ik je tijdens het optreden in de hal tegenkwam. Prostitute was idd de beste band van de avond. Bruut en strak! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Wykked Wytch was ook leuk trouwens Not. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Hij heeft wel een enorm gave bas trouwens! Rickenbacker Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
|
quote: Bruce Banner |
|
Pros Dis heerscht Topband van de avond idd. spelfout weggehaald... |
|
Hier hetzelfde, PD had wel kunnen headlinen! Samen met Occult beste band van NL. |
|
En Visceral Bleeding was eigenlijk ook maar vermoeiend. Op CD vind ik het wel lekker om eens te draaien, maar live trek ik het op een gegeven moment niet meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die gitaristen van hun waren anders goed gemutst YES WEL deeeenk!! |
|
Was weer gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoeveel mensen waren er nou Wietse? Ik las in de krant iets van 300? Zag er tijdens Deicide best wel gevuld uit. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |