|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
het was weer heftig mooi lunchtime tijdens wykket witch |
|
quote:was jij dr ook ?????? |
|
quote: tja, dat zeg ik 's ochtends soms ook tegen mezelf naargelang de hoeveelheid bier in mijn mik gemikkerd te hebben, haha You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Nou idd PD Was de shit. en michiel krijgt de award voor beste drummer van de avond. Die drummer van Deicide heb ik de 1e 2 nummers van de zijkant bekenen en moet zeggen dat dit wel heel onstrak was. Verder wast wel gezellig |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
toch blij dat ik dan niet kon en de prioriteiten heb bijgesteld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
|
|
Mooie foto's |
|
Idd mooie foto's. spelfout weggehaald... |
|
|
|
Ik heb meer kleuren licht gezien dan ik hier op de foto zie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Onbegrijpelijk dat Ralph Santolla zijn talenten verspilt heeft aan deze kansloze tournee! Wat een kutconcert! Wykked Witch was bijna nog minder slecht...en die waren al dramatisch! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Heb van jullie ook wel foto's hoor... Maar dan moet je ff op mijn site kijken: http://www.domain-of-darkness.nl/ |
|
Tanx!Ik zit nu in Denemarken en kan op een of andere manier je site niet openen vannaf hier....morgen beter mischien |
|
quote: Ik zei nog van tevoren tegen je:het is aan jou om te bepalen in welke volgorde wykked bitch,visceral bleeding en wij zouden spelen...maar toch bedankt voor t biertje! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |