|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Post dat over een paar maanden nog eens... |
|
quote: Ik weet nog wel een band |
|
quote: ik heb zo ook nog wel een suggestie.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ja, ik kan er ook zo 10 opnoemen, kontekruipers No meat is sweater |
|
Verwacht niet dat ik met m'n eenmansband ga optreden Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
9 dan... No meat is sweater |
|
quote: Toe dan |
|
quote: Och ja... krijgen we dat gekanker maar weer eens... Laten die fucking westerlingen en zuiderlingen ook maar eens rijden als er iets in het noorden is... Als wij naar de andere kant van NL moeten, hoor je ons ook niet klagen. Maar Deicide... dat gaat heerzen |
|
Wij het laatst lacht... of niet Erwin? |
|
quote: Zo ist maar net! Niet lopen ouwehoeren, gewoon komen !!! |
|
quote: dus toch stemmen in m'n hoofd! |
|
quote: Nee. Das je moeder die roept dat het eten klaar is |
|
quote: er is hier iemand anaal gefixeerd! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
ken t nog commercieler???? dimmu borgir er maar bij, niet ??? hmmmmm, thuisblijvertje dus,waren hun vorig jaar niet op tv de hele tijd of zo, staat me iets van bij, t beste maar weer.... |
|
quote:Geen idee of ze vaak op tv waren. getuigt misschien wel weer wie er naar commercieele tv kijkt Ik kijk liever naar mannen in broeken ipv rokken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
rokken? wie heeft er dan een rok aan ? en trouwens het was sarcastisch bedoeld, ik heb het alleen van horen en zeggen,dat ze een come-back maakten vorig jaar, met een mooi clipje op de tv,zwaar commercieel dus,in leeuwarden zijn we bands van n ander kaliber gewend...... |
|
maaaaaaaarrrrrr: is er al een support? of kan ik even een meeltje richting wietse sture? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: jongen loop niet zo te miepen en wees blij dat er iemand bands van dit kaliber naar leeuwarden haalt, het is niet alsof het popklimaat er geweldig is of wel dan? dus positieve kritiek aub! zeiken aan de zijlijn kunnen we allemaal, supporten is een ander verhaal. |
|
Nee, meer gezeik. Erg goed vermaak! |
|
quote: Daar hebben we Metalfan toch al voor? |
|
Daar zijn forums voor, zou ik bijna zeggen. |
|
het is wel een leuke zaal de schaaf voor een band als decide |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-07-2005 19:18] Je moeder. |
|
Het heet ook niet "de schaaf" maar gewoon "schaaf". Muziekcentrum Schaaf is het tegenwoordig, vroeger Zalen Schaaf. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |