IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Autopsy Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb ook echt alles van Autopsy op cd, mental funeral heb ik trouwens op vinyl te koop(of is ie al verkocht ff checken zo) heb er ook nog ergens een zeer cool shirt van liggen.
Ik heb ze toen nog mogen aanschouwen in Nighttown in rotjeknor (volgens mij zat daar ook BT en pestilence bij toen)Maar severed survival blijft mijn fav!!! zeker "ridden with disease"!!!

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-12-2003 20:03]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:05 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Wat vind je van THE RAVENOUS dan....Daar zit die Chris Reifert ( als ik de achternaam goed heb ) van Autopsy in. Retestrakke, echte Old school Shit Death Metal, naast die Chris dude zit ook Killjoy en Danny Lilker in The Ravenous....vette zooi man !!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2003 20:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2003 20:02 schreef invictis het volgende:
... heb er ook nog ergens een zeer cool shirt van liggen.
...


Verkoop/trade je die?

Dead of winter van Autopsy bestaat niet; wel het nummer In the grip of winter van de ep Retribution for the dead.

Weet iemand nou iets over die re-releases met die live nummers?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:08 schreef Mutilator het volgende:
Verkoop/trade je die?

Dead of winter van Autopsy bestaat niet; wel het nummer In the grip of winter van de ep Retribution for the dead.

Weet iemand nou iets over die re-releases met die live nummers?



je hebt gelijk, dat shirt?...moet ik even kijken hij is soort van aan gort (zoals het hoort), is de hoes van severed met die zombiechirurgen erop


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:05 schreef necroslaughter het volgende:
Wat vind je van THE RAVENOUS dan....Daar zit die Chris Reifert ( als ik de achternaam goed heb ) van Autopsy in. Retestrakke, echte Old school Shit Death Metal, naast die Chris dude zit ook Killjoy en Danny Lilker in The Ravenous....vette zooi man !!!



nee ik had dat gehad van killjoy maar vond het niet zo denderend helaas


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2003 20:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:05 schreef necroslaughter het volgende:
Wat vind je van THE RAVENOUS dan....Daar zit die Chris Reifert ( als ik de achternaam goed heb ) van Autopsy in. Retestrakke, echte Old school Shit Death Metal, naast die Chris dude zit ook Killjoy en Danny Lilker in The Ravenous....vette zooi man !!!


ik heb Assembled in Blasphemy hier liggen, erg smerig, maar het is een beetje té gemaakt.
leuke samples wel

"He IS god, why do you think they're sending him to the gaschamber!?"

tering, zo maar weer eens opzetten


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2003 20:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2003 20:09 schreef invictis het volgende:
je hebt gelijk, dat shirt?...moet ik even kijken hij is soort van aan gort (zoals het hoort), is de hoes van severed met die zombiechirurgen erop


Cool! Die heb/had ik ook maar ging ook to!taal aan gort! Hij hangt nu aan de muur maar ik zou em graag weer dragen

Trouwens de Tortured moans of agony 2 7" en nog een of andere bootleg op 't net gevonden; had 't niet verwacht...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DeathGrinder Merijn
Usericon van DeathGrinder Merijn
Posted 12-12-2003 22:25 by DeathGrinder Merijn Wijzig reactieProfiel van DeathGrinder MerijnQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 21:14 schreef attila_de_hun het volgende:
godver, ik draai nu "severd survival" van autopsy en was dat toch een goede, ultragore, rauwe deathmetalband (en ik heb ze ooit een keer live gezien )

zeg, jullie kennen die band toch wel he????
Natuurlijk!!!

[Dit bericht is gewijzigd door DeathGrinder Merijn op 12-12-2003 22:26]


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 12-12-2003 22:37 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Kent iemand hier misschien Diabolic ??? Dat schijnt ook wel bruut hakken te zijn ...


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 12-12-2003 22:39 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Autopsy kent zo'n beetje iedereen wel denk ik .....heb zelf alleen mental funeral.....onwijs wreed.....


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 23:28 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 22:39 schreef necroslaughter het volgende:
Autopsy kent zo'n beetje iedereen wel denk ik .....heb zelf alleen mental funeral.....onwijs wreed.....


"Severed Survival" kopen, wat een plaat!

@Mutilator = ik zag laatst al die rereleases, mooie digipacks in ieder geval. Ik weet het niet meer uit m'n kop maar op de ene staan wat live nummers extra, bij de andere "Fiend of Blood" EP, wat demo nummers (waaronder Ridden the Disease...). Volgens mij kan je sommige tracks van die demo/live tracks op de "Torn from the Grave" compilatie. De demo nummers zijn volgens mij van die "Ridden the Disease" demo cd maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik kan me herinneren dat er 1 digipack was (Volgens mij "Acts of the Unspeakable, maar ook hier twijfel ik aan) die behalve het album had, ook een EP + 7 live nummers. Moet zeggen dat zulke dingen dus een rerelease wel interressant maken, beter dan alleen een video clip of andere artwork.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-12-2003 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2003 20:09 schreef invictis het volgende:
je hebt gelijk, dat shirt?...moet ik even kijken hij is soort van aan gort (zoals het hoort), is de hoes van severed met die zombiechirurgen erop


Ben behoorlijk geinteresseerd! Email me daarover ajb!

quote:
Op 11 december 2003 19:50 schreef Mutilator het volgende:
Hoe zit het met Autopsy re-releases?

Severed survival is geremastered en gecombineerd met Retribution for the dead en Mental funeral met Fiend for blood?

Zijn Acts of the unspeakable en Shitfun geremasterd & aangevuld met completelive opnames en welke zijn dat?




Ondertussen alweer een stukje wijzer geworden:

bonustracks:

Severed survival/Retribution for the dead
Mental Funeral/Fiend for blood
Acts of the unspeakable/Live from the grave (!!!)
Shitfun/ ?waarschijnlijk Tortured moans of agony?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 23:39 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ik ben ook effe op zoek gegaan
Shitfun = met 10 live bonustracks
Acts... = Fiend of Blood EP + 10 live bonustracks

En nog mooier voor de echte liefhebber:
Spring 2004
Autopsy DVD



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-12-2003 23:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 december 2003 23:28 schreef Vampire Ricardo het volgende:
...@Mutilator = ik zag laatst al die rereleases, mooie digipacks in ieder geval. Ik weet het niet meer uit m'n kop maar op de ene staan wat live nummers extra, bij de andere "Fiend of Blood" EP, wat demo nummers (waaronder Ridden the Disease...). Volgens mij kan je sommige tracks van die demo/live tracks op de "Torn from the Grave" compilatie. De demo nummers zijn volgens mij van die "Ridden the Disease" demo cd maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik kan me herinneren dat er 1 digipack was (Volgens mij "Acts of the Unspeakable, maar ook hier twijfel ik aan) die behalve het album had, ook een EP + 7 live nummers. Moet zeggen dat zulke dingen dus een rerelease wel interressant maken, beter dan alleen een video clip of andere artwork.


Ik vind die extra nummers (want het zijn er op Acts & op Shitfun per cd 10 stuks) idd een enorm goede toevoeging! Ik kan het allemaal niet nakijken aangezien mijn collectie niet onder handbereik is (die albums ook al veeeeels te lang niet meer gehoord! maar de extra tracks zijn volgens soulseek:

Acts of the unspeakable bonus live tracks:

25-Severed survival
26-Hole in the head
27-Fleshcrawl
28-Torn from the womb
29-Fiend for blood
30-Service for a vacant coffin
31-Embalmed
32-Destined to fester
33-Robbing the grave
34-Charred remains

Shitfun:

Slaughterday
Fiend for blood
Fleshcrawl
Torn from the womb
Shiteater
Charred remains
Death witch
Dead
Spinal extractions
Twisted mass of burnt decay


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-12-2003 23:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 december 2003 23:39 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik ben ook effe op zoek gegaan
Shitfun = met 10 live bonustracks
Acts... = Fiend of Blood EP + 10 live bonustracks


OK!

quote:
En nog mooier voor de echte liefhebber:
Spring 2004
Autopsy DVD


Whaaaaa!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 3:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe, ik heb nog zeer coole Autopsy video opnames


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 3:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

coole video opnames? bestaan die?

Ik zet zo Mental Funeral maar eens op...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 3:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Alhoewel...die Mental Funeral is al lang geweest...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 3:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 3:45 schreef Voice Of Doom het volgende:
coole video opnames? bestaan die?

Ik zet zo Mental Funeral maar eens op...


ja die bestaan...hier in Schoonhoven




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 3:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

dat ligt dicht bij de efteling zeker?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 3:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 3:50 schreef Voice Of Doom het volgende:
dat ligt dicht bij de efteling zeker?



neuh, Rotterdam en Utrech'


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 3:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ach...daar geloven ze dan ook in sprookjes...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 13-12-2003 10:13 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Heb alleen mental funeral in die is best te pruimen


Immortal Pride


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 11:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik HAD severed survival op vinyl,maar ooit met m'n stomme kop verkocht zoals ik helaas met veel vinyl heb gedaan godverdomme.Dagelijks spijt van

Maar idd errugh brute band


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2003 20:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 december 2003 3:44 schreef invictis het volgende:
gheghe, ik heb nog zeer coole Autopsy video opnames


Ik heb alleen mp3 bootlegs waaronder eentje van 22 september 1990 in Wrexham; zijn die van jou ook digitaal?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2003 0:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen