![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vind je van THE RAVENOUS dan....Daar zit die Chris Reifert ( als ik de achternaam goed heb ) van Autopsy in. Retestrakke, echte Old school Shit Death Metal, naast die Chris dude zit ook Killjoy en Danny Lilker in The Ravenous....vette zooi man !!! ![]() |
|
quote: Verkoop/trade je die? Dead of winter van Autopsy bestaat niet; wel het nummer In the grip of winter van de ep Retribution for the dead. Weet iemand nou iets over die re-releases met die live nummers? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: je hebt gelijk, dat shirt?...moet ik even kijken hij is soort van aan gort (zoals het hoort), is de hoes van severed met die zombiechirurgen erop Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: nee ik had dat gehad van killjoy maar vond het niet zo denderend helaas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ik heb Assembled in Blasphemy hier liggen, erg smerig, maar het is een beetje té gemaakt. leuke samples wel ![]() "He IS god, why do you think they're sending him to the gaschamber!?" tering, zo maar weer eens opzetten ![]() ![]() |
|
quote: Cool! Die heb/had ik ook maar ging ook to!taal aan gort! Hij hangt nu aan de muur maar ik zou em graag weer dragen ![]() Trouwens de Tortured moans of agony 2 7" en nog een of andere bootleg op 't net gevonden; had 't niet verwacht... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Natuurlijk!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DeathGrinder Merijn op 12-12-2003 22:26] ![]() |
|
Kent iemand hier misschien Diabolic ??? Dat schijnt ook wel bruut hakken te zijn ... ![]() |
|
Autopsy kent zo'n beetje iedereen wel denk ik .....heb zelf alleen mental funeral.....onwijs wreed..... ![]() |
|
quote: "Severed Survival" kopen, wat een plaat! @Mutilator = ik zag laatst al die rereleases, mooie digipacks in ieder geval. Ik weet het niet meer uit m'n kop maar op de ene staan wat live nummers extra, bij de andere "Fiend of Blood" EP, wat demo nummers (waaronder Ridden the Disease...). Volgens mij kan je sommige tracks van die demo/live tracks op de "Torn from the Grave" compilatie. De demo nummers zijn volgens mij van die "Ridden the Disease" demo cd maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik kan me herinneren dat er 1 digipack was (Volgens mij "Acts of the Unspeakable, maar ook hier twijfel ik aan) die behalve het album had, ook een EP + 7 live nummers. Moet zeggen dat zulke dingen dus een rerelease wel interressant maken, beter dan alleen een video clip of andere artwork. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Ben behoorlijk geinteresseerd! Email me daarover ajb! quote: Ondertussen alweer een stukje wijzer geworden: bonustracks: Severed survival/Retribution for the dead Mental Funeral/Fiend for blood Acts of the unspeakable/Live from the grave (!!!) Shitfun/ ?waarschijnlijk Tortured moans of agony? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben ook effe op zoek gegaan Shitfun = met 10 live bonustracks Acts... = Fiend of Blood EP + 10 live bonustracks En nog mooier voor de echte liefhebber: Spring 2004 Autopsy DVD http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Ik vind die extra nummers (want het zijn er op Acts & op Shitfun per cd 10 stuks) idd een enorm goede toevoeging! Ik kan het allemaal niet nakijken aangezien mijn collectie niet onder handbereik is (die albums ook al veeeeels te lang niet meer gehoord! ![]() ![]() ![]() Acts of the unspeakable bonus live tracks: 25-Severed survival 26-Hole in the head 27-Fleshcrawl 28-Torn from the womb 29-Fiend for blood 30-Service for a vacant coffin 31-Embalmed 32-Destined to fester 33-Robbing the grave 34-Charred remains Shitfun: Slaughterday Fiend for blood Fleshcrawl Torn from the womb Shiteater Charred remains Death witch Dead Spinal extractions Twisted mass of burnt decay The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: OK! ![]() ![]() ![]() quote: Whaaaaa!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
gheghe, ik heb nog zeer coole Autopsy video opnames ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
coole video opnames? bestaan die? ![]() Ik zet zo Mental Funeral maar eens op... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Alhoewel...die Mental Funeral is al lang geweest... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ja die bestaan...hier in Schoonhoven ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
dat ligt dicht bij de efteling zeker? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: neuh, Rotterdam en Utrech' ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ach...daar geloven ze dan ook in sprookjes... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Heb alleen mental funeral in die is best te pruimen Immortal Pride ![]() |
|
Ik HAD severed survival op vinyl,maar ooit met m'n stomme kop verkocht zoals ik helaas met veel vinyl heb gedaan godverdomme.Dagelijks spijt van ![]() ![]() ![]() ![]() Maar idd errugh brute band ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik heb alleen mp3 bootlegs waaronder eentje van 22 september 1990 in Wrexham; zijn die van jou ook digitaal? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2003 0:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |