![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dvd -> vette shitfun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Autopsy man! Is dat goed of wat! De TERING, godverdomme! "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." ![]() |
|
![]() Net alsof je die band net pas ontdekt hebt ![]() ![]() |
|
Ridden with disease -hell yeah!!! ![]() |
|
Van de peaceville nieuwsbrief: Autopsy return - first new recordings for 15 years - 7" single available to preorder now Autopsy NEW 7"Autopsy's Severed Survival For the first time in nearly 15 years, two vile new Autopsy tracks were recorded in September 2008, bringing together Chris Reifert, Danny Coralles and Eric Cutler for another slice of death & decay. These tracks make up a special, extremely limited (only 1,000) 7” vinyl release, titled Horrific Obsession. This 7” will be available exclusively from www.peaceville.com on 26th January 2009, with pre-orders being taken now in the Peaceville store. In addition to this a special 2 disc edition of Autopsy’s iconic debut album Severed Survival will be released in February to celebrate the 20th anniversary of the original release. Everyone’s favourite San Franciscan sickos - an inspiration to an entire generation of death metal bands - have unearthed rare rehearsal & live material for a bonus disc, including demo versions of two songs, Mauled to Death and Human Genocide, which were intended for the original Severed Survival. Also featured in the package is a booklet with notes by the band themselves, detailing the history of Autopsy’s early years, with rare photos and images. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
zal ik even op FP zetten voor je? ![]() signature ![]() |
|
Mét bronvermelding dan, hè. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
isgeburt ![]() signature ![]() |
|
hebbe dus ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 2 besteld! 1 voor mij en één voor een maat van me ![]() bub ![]() |
|
komen die nummers alleen maar als 7" uit? ![]() ![]() |
|
Inderdaad klote voor cd-liefhebbers als ik, dat veel van die shit alleen op vinyl uitkomt. Wat ik erg gaaf vind aan Autopsy is het geweldige drumgeluid. Niet zo overgeproduceerd, getriggerd en gladgestreken als de meeste death-metalproducties. En de geweldige, bij vlagen Mosselman-achtige "zang" van Reifert natuurlijk. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee. quote: Je mag Severed Survival nog een keer aanschaffen. Bareuh... ![]() |
|
quote: Bijdehandjes gevreten, misselijk ventje? Gelukkig komt dit ook mooi uit, want ik heb Severed Survival alleen maar in de gefikte uitvoering. Een echte uitvoering staat toch wat mooier in het cd-rek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja begrijp ik! Bareuh... ![]() |
|
quote: Woohoo! Battle tussen de Ulk en bastianus @ Asphyx! Oh nee, wacht... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Grmbl.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
kent 1 van jullie toevallig "Mausoleum".....typische Autopsy-kloon maar wel lekker diep,zwaar & goor zoals ut heurt! Check hun myspace waarvan ik gezien ik nu op m'n werk zit geen linkje kan toevoegen. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
Niet gedacht dat Chris, Autopsy nog een keer zou opstarten, hij was behoorlijk pissig dat de laatste tour van hun vierde c.d. zo slecht bezocht werd. Het niveau van de eerste 2 platen was toen al verdwenen, en Abscess doet toch nog altijd onder voor Autopsy. En gelukkig verschijnt het op vinyl, keep vinyl alive! ![]() |
|
Mental Funeral! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: -1 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat is idd gaaf ja. ![]() |
|
Die demo's zijn ook snoeihard...vooral voor die tijd! Nog weer smeriger dan Severed Survival. ![]() |
|
Klopt, maar Severed Survival blijft één van mijn favoriete Autopsy albums. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |