IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Autopsy Vorige pagina | Volgende pagina
GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-12-2008 18:24 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

fiend for blood is DE c.q. MIJN release... "urinate on your partner, menstruate on your partner" en voor de muzikanten onder ons alvast een voorproefje van het refrein: 6 55 6 44 3 1 / 6 55 6 44 3 9 !!!

oja, regelmatig worden m'n grunts gelinkt aan dhr. C.R. en da's dan persoonlijk wel weer mooi!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-12-2008 21:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Komt een beetje frusti op me over, zo'n tekst. zou de beste man wel gelukkig zijn in zijn leven ? als ik me down voel ga ik af en toe op mijn rechterhand zitten, dat helpt ook goed tegen een depressie.


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-12-2008 21:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2008 21:33 schreef mental het volgende:
als ik me down voel ga ik af en toe op mijn rechterhand zitten, dat helpt ook goed tegen een depressie.


+1.

Maar dan wel de nagels lakken.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-03-2009 18:44 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

vandaag de single Horrific Obsession binnen.

Te gek! Nu nog een hele nieuwe cd!


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2009 21:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Verdorie die betaling lukt me niet voor die 7"

Wel gaaf dat die nummers op de Severed survival 2cd komen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faceless
Usericon van faceless
Posted 12-03-2009 19:18 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht



de 2 nieuwe nummers klinken weer heerlijk ouderwets als autopsy, inderdaad erg als de eerste 2 platen.
al moet ik zeggen dat die 2 nummers wel wat riffs bevatten die me bekend voorkomen.
maar wat maakt het uit ?? dit is gewoon ouderwets genieten, en al verwacht ik het niet, ik blijf toch hoop houden op meer autopsy materiaal.
want in deze wereld van death metal bandjes die allemaal hetzelfde klinische geluid hebben, mis ik bands als autopsy steeds meer.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-03-2009 19:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

yo gast, check dan dit ff: www.myspace.com/fondlecorpse als je die oude zooi mist dig je dit wel, hehe.

en autopsy, coole band. al dig ik the ravenous en abcess net wat meer.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-03-2009 19:36]


Fuck the world and fuck you


faceless
Usericon van faceless
Posted 12-03-2009 19:31 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

die link is een typisch geval van ; page not found .

maar abcess is zekers ook lekker, the ravenous vind ik persoonlijk iets minder, en niet te vergeten het zweedse murder squad , de beste autopsy immitatie band

(ondertussen fondlecorpse gevonden, klinkt idd niet gek)

[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 12-03-2009 19:34]


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 12-03-2009 19:35 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Je kan die ... ook weghalen bij die link. Dan werkt ie wel.

Mis Autopsy ook wel. Nieuwe tracks zijn gaaf. Zo maar weer eens opzetten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-03-2009 19:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

fuck, sorry gasten! zal volgende keer beter opletten als ik weer een linkie post...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-03-2009 19:36]


Fuck the world and fuck you


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 12-03-2009 19:42 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl



Fondlecorpse kende ik echter al. Best goed. Al vind Autopsy gaver echter.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-03-2009 19:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zeker gave band. het nieuwe werk gaat nog harder rossen aangezien dat is ingehakt door de studio drummert van belphegor.


Fuck the world and fuck you


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 12-03-2009 19:45 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Zo dan..toe maar..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-03-2009 19:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2009 19:45 schreef meatgrinder het volgende:
Zo dan..toe maar..
staat op de myspace hoor.


Fuck the world and fuck you


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 17-07-2009 14:11 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Autopsy bevestigd voor MDF 2010!

Meer bevestigde bands op http://www.supremebrutality.com/fest/


faceless
Usericon van faceless
Posted 17-07-2009 15:12 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

wat een heerlijke line up


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 20:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 March 2010 20:03 schreef Crypt_666 het volgende:
Gelukkig maar dat smaken verschillen dan...is er een autopsy topic?


Zeker...


Bareuh...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-03-2010 20:06 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik heb nooit begrepen waarom de eerste hoes van severed survival uit de handel is genomen en is vervangen door die chirurgenhoes...
zo bruut is die hoes toch niet??

kijk dan naar bijvoorbeeld Reek of putrefaction van carcass, en die kwam zelfs nog een jaar eerder uit (88).

of heeft peaceville er indertijd zelf voor gekozen om die hoes te vervangen???


Severed survival blijft een megabrute plaat, mental funeral vind ik minder maar hij klinkt nog wel mega goor....




Evil Dick


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 20:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind die eerste hoes erg lelijk, die chirurgenhoes is veel mooier.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2010 23:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

+1

Overigens schijnt Autopsy 2 keer deze zomer Europa aan te doen. Party san is er 1. Welke is het andere festival?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 09-05-2010 17:57 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Er landde laatst een vogeltje op mijn schouder, en die fluiterde iets scandinavisch in mijn oor, eind augustus geloof ik... .


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2010 18:02 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2010 23:48 schreef Mutilator het volgende:
+1

Overigens schijnt Autopsy 2 keer deze zomer Europa aan te doen. Party san is er 1. Welke is het andere festival?


Into The Grave? :')


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2010 20:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hehe

Voor iedereen die net als ik schijnbaar in het verleden leeft:

ABSCESS Calls It Quits; AUTOPSY Fully Reactivated - June 2, 2010

ABSCESS, the California-based band consisting of Chris Reifert (drums/vocals; ex-DEATH/AUTOPSY), Clint Bower (guitar/vocals; ex-HEXX), Danny Coralles (guitar; ex-AUTOPSY), and Joe Allen (bass; ex-VON), has officially split up.

Commented Reifert: "The reason for [the breakup] is that Clint Bower has left the band for personal reasons and out of respect to him and to all who have supported us for these 16 years, we have decided to call it a day. Without Clint Bower, there can be no ABSCESS so we won't even try to cheat anyone with something that is not the real thing. [ABSCESS' recently released eighth album] 'Dawn Of Inhumanity' has become our final statement and we feel that it is the perfect way to close the ABSCESS chapter since we must do so.

"Thanks to all of you who were and still are proud to call yourselves ABSCESS freaks!"

Reifert adds, "The other side of this statement is to announce that AUTOPSY is officially active again. With the lineup of Eric Cutler and Danny Coralles on guitars, Chris Reifert on drums/vocals and Joe Trevisano (formerly Allen) on bass, AUTOPSY is now the full-time focus. Longtime friend and bass destroyer Dan Lilker has performed with AUTOPSY at Maryland Deathfest VIII and will also do so at the upcoming Party.San and Hole In The Sky festivals in August of this year before Joe Trevisano takes over full-time on bass. A new AUTOPSY EP and full-length album are in the works and will be released on Peaceville Records, along with an upcoming documentary DVD. Also in the works is a new official AUTOPSY website, so keep your eyes open for that. Any other AUTOPSY sites or pages out there are fan sites and not run by the band.

"Again, thanks to all. All we can do is offer more brutality."



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2010 20:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-06-2010 20:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-06-2010 20:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Hey, vet, ben benieuwd.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen