|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja daarom headbang ik dus bijna nooit. |
|
het gaat mij niet om het evenwicht, meer om het duizellige. En bangen als je dronken bent is echt kewl |
|
Ja, dubbel zo snel koppijn... au! |
|
en het is best lang geleden dat ik een hele moeie nek van bangen heb overgehouden |
|
Ja, headbangen wordt je dubbel zo brak van... |
|
Een nekmassage na het bangen rullleezzz... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
laatste x last van headbangen was bij slayer .Het bangen was om uit te rusten van de pit |
|
Ja die krijg ik dus nooit. |
|
V V V V V V I I I I I I V V V I V V V I I V zo dus hehe |
|
quote: och ja, heerlijk is ta!!! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 13-12-2001 19:12] |
|
Meestal O', maar soms wat I tjes om effe uit te rusten, en om niet te duizelig te worden. Wat ook helpt tegen duizeligheid is je handen op je knieën, en je ogen dicht.(Maar dan moet er echt wel Niets op het podium te zien zijn.) This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
oja meestal I maar soms ook O |
|
Head-bangen, al toen ik nog in de buik van mijn moeder zat. Maar als je het een tijdje niet gedaan hebt, krijg ik wel last van mijn nek. aan gezien ik geen lang haar heb, doe ik het toch !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: ik heb ook geen lang haar en voel me soms toch een beetje raar om met kort haar te bangen. ken jij dat gevoel ook? |
|
Ik ken dat gevoel wel; van toen ik nog kort haar had. Best wel klote als er niks wappert. Wel fijn dat je geen haren in je bek krijgt(niet van jezelf tenminste) |
|
quote: Het is ff wennen, als je in eens geen haar meer hebt, maar het bangen is gewoon het zelfde gebleven. Ik schaam me er niet voor en doe net zo hard met mijn vrienden mee. Wiegen Meister ! |
|
het was inderdaad wennen, zo zonder zwiepende lokken. maar goed, hetkan inderdaad goed met een korte kop. en zo krijg ik ten minste geen haarpunten in mijn ogen (wel eens geburt, doet pijn) |
|
Vroeger bangde ik wel vrolijk mee met de band. Meestal (ehm hoe zal ik het zeggen??) van links naar rechts, en af en toe ronddraaiend. Nu bang ik niet meer, omdat ik 2 beschadigde nekwervels heb. Doe ik het wel, dan houd ik minstens een week last van mijn nek. the only pleasure is pain |
|
net als Jon Shaffer (gitarist Iced Earth) die heeft een nekwervel minder en een tweede vast met stalen pinnen. Die KAN dus zn nek niet meer zo bewegen. Hij kan dus alleen bodybangen, maar ik betwijfel of dat een rage zal worden... |
|
BORN TO BANG!!!!!! Gewoonlijk bang ik op de drums maar ook vaak op de ritme van de riffs; Als het te snel gaat (blastbeats enzo) en de ruimte is er, dan windmill bangen... Wordt er lekker duizelig en licht in het koppie van!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 4:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Soms heb ik zin om te headbangen, soms wil ik gewoon kijken en beweeg ik rustig een beetje. Ik doe maar wat, zeg maar. Als het maar wel op de maat is, als iets er stom uitziet zijn het (vreemd genoeg zijn het meestal dames, voor zover ik gezien heb) mensen die totaal uit de maat staan te bangen. Dead things grow from deep inside... |
|
Wat is er nou weer mis met uit de maat bangen? Zeker als je van te voren lekker aan de bar hebt gehangen is dat veel gemakkelijker. (Tip: kijk alleen uit dat jij niet naar voren bangt, terwijl de persoon voor jou net naar achteren bangt, dat geeft problemen) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
alles door elkaar. alleen het o tje gaat wat minder omdat mijn nekspieren zo gespannen zijn. maar a.s. zondag komen ze wel los. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik pak meestal de bas, anders de slaggitaar. Ik bang 'I', de 'V', en ook wel vanuit mijn middel met de handjes op de bovenbenen. Als de muziek me aanstaat so-wie-so vol overgave! Ik heb één keer een vent -die er een beetje misplaatst uitzag- kennelijk flink laten schrikken. Ik deed niks, stond alleen flink te bangen, zag ik vanuit mijn ooghoek en een paar strengen haar zijn xtreem verbaasde/geschrokken gezicht. Eigenaardig. Ehm... sorrie hoor... maar bangen met kort haar is dus echt geen gezicht. Kan je nog beter kaal zijn. Dan maar haarpunten in mijn ogen (is inderdaad pijnlijk) en klem zitten in mijn eigen spikes en die van anderen - vooral leuk als je het ene moment klem komt te zitten en het volgende een flinke zwiep naar voren geeft...Jauwtsj... Hoe dan ook: mijn hele lange haar is mijn lust en m'n leven! Bang till you drop! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |