|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
creme spul enzo. dat is pas voor mietjes |
|
Ik headbang tegenwoordig zonder haar! |
|
quote: FOTO! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik heb besloten om toch maar vooral geen foto's te maken(iig niet zonder pet op). |
|
quote: Precies.. zo doe ik dat ook Hakkuh |
|
meestal een o en tussendoor een v, en dan op drum of gitaar. |
|
Meestal v of i maar lekker o zwaaien komt er vaak tussendoor. |
|
zolang jullie maar op de maat headbangen, als ik ergens niet tegen kan is het wel kijken naar mensen die zich helemaal niks van de muziek aantrekkend met hun hoofd staan te zwaaien "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
rechter voet voor de andere handen op mijn benen, luisteren naar de drum, staart losmaken, beetje losschudden, en dan IIIIIIII soms ook wel O As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ja, als ik nog op concerten kom dan bang ik meestal wel. Op ritme waar mogelijk en afwisselend in O en V. Tum podem extulit horridulum... |
|
ik kan eindelijk de o vorm weer voor elkaar krijgen. ik was het denk ik een beetje verleerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmm ik probeer altijd 'IK HEERSCH' te bangen maar ik verdwaal ergens bij de K . |
|
quote: Ik bang altijd: "maarten pijp mij" maar dat zie je nooit [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-04-2002 21:01] |
|
ik bang meestal OOOOOOOOO IIIIIIII OOOOOOOOOOOO IOIOIOI dat is een geheime code |
|
sorry vind ik wel grappig As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
hehe, mijn haar begint nu eindelijk mee te wapperen met bangen in meestal I'tjes, V'tjes en soms O'tjes. En meestal handen op de knieen (pleur anders nogal snel om). Bazzio Attacks!!! |
|
ja man hand op den knieen! ja goed zo! en dan langzaam het hoofd tussen den benen, op en neer! (kut, het begint op iets anders te lijken) |
|
wat is nu eigenlijk bangen in de V vorm? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
van linksboven naar middenonder naar rechtsboven en vice versa ik vind dat echt niet lekker bangen |
|
quote: Het was toch van rechtsboven naar middenonder naar linksboven Bazzio Attacks!!! |
|
daar ga ik dus niet op reageren |
|
lijkt me ook niet al te lekker om te bangen, in welke zin je het ook doet. Geef mij maar een I of O. Die O mag ik niet te lang doen anders lig ik met mijn smikkel op de grond... As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
De V doe ik nooit want die vind ik teveel op de I lijken: zinloos. O soms, maar nooit meer dan een paar rondjes, anders val ik om als ik er mee ophoud (conclusie: niet ophouden, maar doorgaan), dus gewoon de I, ongeveer zo: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
De O is prima te doen (en er is ook prima mee op te houden) als je intussen je ogen openhoudt en ze op 1 punt focust, en ook af en toe wisselt tussen linksom en rechtsom. Maar vooral dat focussen werkt prima. Verder bezorgt de O mij minder nekpijn dan de I. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |