IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Headbang way Vorige pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-12-2002 22:27 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 22:13 schreef ghoulliette het volgende:
vind het echt verschrikkelijk als mensen niet op de maat bangen. dat is echt te erg

inderdaad.. daar kan je je zo gruwelijk aan ergeren.. net alsof die mensen die muziek helemaal niet horen

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-12-2002 9:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

I

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 10-12-2002 9:22 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

O + I

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 10-12-2002 9:54 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

I O en V soms ook / en \ en -

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 08-10-2003 19:14 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Tis een oude topic maar toch...

Gewoon headbangen is
Maar met een gitaar in mijn klauwen.. gaat het niet altijd even soepel.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-10-2003 23:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Als ik hgeadbang heb ik geen voorkeur van I, of O, of platte echts, gewoon alles door elkaar, creatief zijn, dat is voor mij het leukste

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Helena
Usericon van Helena
Posted 08-10-2003 23:49 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Ik ben voornamelijk van de 0

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-10-2003 23:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Headbangen en volksdansen is vooral erg leuk, maar wel erg lastig. Vrolijk in het rond huppelen en headbangen tegelijkertijd bemoeilijkt het evenwicht houden erg

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2003 0:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

gewoon alle figuren maar met een biertju gaat het automatisch

Jammer dat ik niet zulk lang haar heb
maarja dat duurt nog een jaartje

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Aart
Usericon van Aart
Posted 09-10-2003 0:34 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik bang... niet.

Met kort haar vind ik het op de een of andere manier niet uitzien.
Lang haar? Niets voor mij .

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 09-10-2003 0:45 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 19:14 schreef metal blade het volgende:
Tis een oude topic maar toch...

Gewoon headbangen is
Maar met een gitaar in mijn klauwen.. gaat het niet altijd even soepel.

headbangen met een gitaar in je klauwen is echt pittig!!! + =

[edit]domme typevouten[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 09-10-2003 0:46]

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-10-2003 11:32 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2001 16:13 schreef Ixl het volgende:
Zijn hier nog (true?) headbangers? Dus niet nu-metal-bangers of whatever.. maar (langharige-) headbangers.. naja.. ofcourze zijn die er..

maar mijn vraag : hoe headbanged u.. ofwel, watvoor figuur draai/bang je?

Gewoon een I (op en neer)
een O (rondjes, vooral met zeer lang haar)
of een V ?!

Doe je het op een maat van de muziek? Zegmaar de drum?!?! Of gitaar? Of gewoon bangen en niet zeiken?

Headbangen doe ik zekers en mijn haar is ook wel alng genoeg daarvoor! Ik draai meestal rondjes, een O dus, maar als ik weinig ruimte heb dan wordt het van alles, als ik maar bang!!! Maar wel altijd op de maat van de muziek, meestal de gitaar!!!

campske666
Usericon van campske666
Posted 09-10-2003 11:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Aangezien ik geen lang haar heb, maakt de figuren die ik vorm niet uit. Dus doe ik vooral figuren die ik fijn vindt zoals

§ en # en $ is ook een hele fijne, om over @ en ç nog maar te zwijgen

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-10-2003 11:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 22:13 schreef ghoulliette het volgende:
vind het echt verschrikkelijk als mensen niet op de maat bangen. dat is echt te erg

misschien hebben die mensen wel een biertje teveel op en weten ze niet meer hoe ze op de maat moeten bangen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-10-2003 11:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 11:38 schreef Digerdoden het volgende:
misschien hebben die mensen wel een biertje teveel op en weten ze niet meer hoe ze op de maat moeten bangen

Meuh, flauw excuus, zelfs met een bezopen kop bang ik nog op maat, hangt wel af waarop ik me bazeer, soms sla ik een maat over (nek een beetje sparen), maar als drummer (geweest) zijnde heb ik daar dus niks moeite mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-10-2003 11:54]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com