|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bang meestal gewoon op de I-manier, tenminste dat probeer ik... |
|
meestal I maar soms ook O gewoon op de maat van de muziek met mijn ogen dicht [Dit bericht is gewijzigd door The Coming Curse op 15-04-2002 20:32] |
|
ogen dicht?? Ik hou ze meestal open zodat ik kan zien of er niet een pit mijn kant op komt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
heb bijna altijd mijn ogen dicht... bangt lekker, en hoor je de muziek beter.. hoef je nie overal op te letten... gewoon scheit aan alles hebbe oja.... IIIIVVVV |
|
ik trek er altijd een dogface bij |
|
Ik bang meestal een I of een O. Trieste gast |
|
iedereen dus I en/of O ikke ook Je moeder. |
|
Ik hou het bij bier... meestal weet ik ook niet eens meer wat headbangen inhoud.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dogface? Leg eens uit Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik hou het bij 'bier suppe EN headbange' Trieste gast |
|
Dat ken ok..... Bang je dan: H O E G A A R D E N of G R O L S C H B E U G E L ? Ik, Wil Schuurman |
|
ik vind een I irritant, mischien is mijn haar daar te lang voor. zou ook kunnen maar goed, een O heerscht het meeste |
|
Ik doe altijd een r of een k maar ook wel eens een p |
|
Alhoewel ik dus eigenlijk nooit meer mag bangen omwille van een nek- en rugletsel, heb ik me van het weekend nog eens goed uitgeleefd wat dat betreft. Vrijdag 2,5u optreden van Oceans Of Sadness en zondag releaseparty van Axamenta... En auw auw auw mijn nekje vandaag... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik moe zeggen dat mijn nek na the morning after Immortal niet zo veel pijn deed, had er echt niet veel last van, maar toch heb ik me deftig uitgeleefd, het was fijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tja, oefening baart kunst! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik bang I's, O's en V's(al zijn dat bij mijn meestal U's)afhankelijk van het ritme en het liefst met m'n ogen dicht ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik bang meestal een i of een o en als ik te lazerus ben raak ik de weg nog wel eens kwijt |
|
quote: H E I N E K E N Trieste gast |
|
quote: ................ slechte zet |
|
haha, best wel een heerschend topic. |
|
hmm... meestal I of V de O lukt me niet echt komt nog wel en ook met m'n ogen dicht (en bril af,anders vliegt die weg ) |
|
vind het echt verschrikkelijk als mensen niet op de maat bangen. dat is echt te erg |
|
Huh? Who cares weetjewel... Ik persoonlijk hand in hand met mn vriendinnetje, wegens vergevorderde zattigheid. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |