IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Israel en Palestijnen Vorige pagina | Volgende pagina
Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 14-04-2002 16:37 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Wat een onzin 'de israelische agressor', de palestijnen zijn de aggresievelingen. Als zij zich zonodig moeten opblazen waarbij veel mensen omkomen, dan is het een goed recht van israel om te proberen hun eigen volk te verdedigen. Voor mijn part gaan ze door met het aanpakken van de Palestijnen, van hun gedrag moet ik niets hebben.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-04-2002 16:47 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ja hoor het moet weer zo zijn. Daar heb je weer zo'n spuit 11 die niet weet waar hij het over heeft. Blijf maar gewoon de propaganda nakauwen loser. Denk er maar niet over na HOE het zover komt. je onwetendheid is bijna crimineel. Je zou in een andere tijd verdedigen dat ze de joden wel MOETEN vergassen omdat anders de joden de hele wereld zouden gaan overheersen. Achterlijke pummel. En nou als de wiedeweerga inlezen en laat ik je gebrabbel niet weer horen voordat je weet waar je het over hebt.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 14-04-2002 17:02 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Hee Oebe, de isrealiers zijn wel degene die het gebied daar ontwikkeld hebben, voordat hun er waren, was het land zo'n beetje woestijn en woonden er wat nomaden ('de palestijnen'), nu hebben de Joden er wat moois van gemaakt, en die palestijnen wilden opeens ook dat gebied, mogen ze er nog wonen ook, dan gaan ze zichzelf opblazen, want het enige dat de palestijnen willen, dat is alle Joden dood. Dat is waar ze opuit zijn.
En over die demonstraties, ik vind het ook ronduit idioot als je de zgn ''Marrokaanse rotjochies'' lopen te demonstreren met mutsen op en idiote vlaggen die de joden gelijkstellen met de nazi's. Hitler doodde onschuldige mensen, terwijl de Israeliers schuldige mensen aanpakken, mijn zegen hebben ze.

Ik moet er ook niet aan denken dat ons land ooit een moslimstaat zou worden, dan kunnen we wel dag zeggen tegen de vrijheid en krijgen we hier ook idiote taferelen. Voor mijn part mogen ze de binnenkomst van islamitische allochtonen best wat meer beperken en ons integratiebeleid mag ook beter, veel van de allochtonen passen zich niet goed genoeg aan onze samenleving.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-04-2002 17:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey oebe, je hebt klaarblijkelijk veel te vertellen.. Doe dat niet hier, verspilde energie.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-04-2002 17:17 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ben bang dat je gelijk hebt Cadaveria. Zulke blonde tongetjesbrei heb ik van mijn leven nog nooit gehoord. Hoe krijg je het in Godsnaam verzonnen? Mijn complimenten. Maar het is wel jammer dat mensen zich blijkbaar tevreden stellen met het nabauwen van wat ze ooit gehoord menen te hebben van mensen die er ook geen reet vanaf wisten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-04-2002 17:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'voordat hun er waren'

Sorry, misschien ben ik een mierenneuker, maar toen ik dat las ben ik gestopt met lezen.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 14-04-2002 17:25 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik heb zo'n idee dat jij een getint huidskleurtje hebt oebe en misschien ook islamitisch bent. De meesten van die mensen zijn per definitie al anti-Israel, misschien zelfs anti-semitisch


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-04-2002 17:26 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Laten we er nou geen flamewar van maken kinders.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-04-2002 17:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 17:25 schreef Emperor het volgende:
Ik heb zo'n idee dat jij een getint huidskleurtje hebt oebe en misschien ook islamitisch bent. De meesten van die mensen zijn per definitie al anti-Israel, misschien zelfs anti-semitisch

Ik heb blond haar en blauwe ogen en ben er nog trots op ook! En ik *haat* Israel.

Jouw statement kan natuurlijk ook omgedraaid worden: heb jij misschien last van 'white guilt' dat jij zo sympathiseert met de joden?
(niet dat het ergens op slaat, maar even om dat te illusteren).


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-04-2002 17:49 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Huidskleur en religie hebben er niets mee te maken. Ik zou evengoed Joods kunnen zijn. Ook vele Joodse organisaties veroordelen de slachtingen op onschuldige burgerbevolking, (jazeker, ook kinderen en oudjes) en de illegale bezetting en staan achter de veroordeling van Sharon als oorlogsmisdadiger. Het werkt al meer dan 35 jaar niet de veiligheid voor Joodse burgers te garanderen door die van Palestijnse burgers te ondermijnen en geen enkel persoon die goed bij zijn hoofd is verwacht van een volk dat wordt onderworpen aan een bezetting en de facto verdrijving dat ze ook nog eens de veiligheid van hun bezetter gaan garanderen. Dat is een uiterst brutale en moeilijke omdraaing, waarvoor de Israeli credit verdienen dat ze in de internationale publieke opinie zolang hebben kunnen volhouden als een verdedigbare zaak. Het verbaast me dan ook mateloos dat Nederlanders zoals E. er een extremistischere visie op nahouden dan de meeste Israeli zelf. Ik begrijp de verextremisering van Israeli ook wel wiens verwanten of kennissen bij bomaanslagen om het leven zijn gekomen. En wat denkt gij dat dit voor Palestijnen niet geldt? En wat denk je dat de meeste mensen Israeli en Palestijen willen? En denk je dat dit te bereiken valt door naar willekeur massaslachtingen te verrichten? Infrastructuur te vernielen en het zelfherstellende vermogen van de Palestijnen te ondermijnen? Of zou het eerder andersom zijn? Is daarmee Sharon dan ook niet verantwoordelijk voor eigen Israelische slachtoffers?


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 14-04-2002 18:01 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

OK, ik had mijn vorige post voor me moeten houden, maar ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het volkomen terecht hoe de isrealies de palestijnen aanpakken, het is het enige dat ze kunnen doen tegenover de mensen die zichzelf opblazen.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-04-2002 19:39 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het is deze 'aanpak' dat GEGARANDEERD averrechts werkt en meer doden zal opleveren. Dit is geen vrijblijvend getheoretiseer. Dit soort onwil om na te denken kost mensenlevens. Nou eerst terugtrekken achter de grenzen van 1967, dan de nederzettingen ontruimen en dan kunnen we gaan praten over HOE we de terugkeer van de vluchtelingen regelen en HOE Israel denkt de herstelbetalingen te kunnen voldoen en daarna kunnen we gaan kijken hoe de Palestijnen denken hun relatie met Israel te kunnen vormgeven en DAN kan er pas verwacht worden dat Israeli veiligheid kunnen eisen en niet EN bezetting laten voortduren en EN de weerloze burgers afslachten EN etnische zuiveringen doorvoeren EN de Palestijnse Israeli als tweede of derderangs burgers behandelen.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-04-2002 19:45 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Net zoals bijv. Amerika ook de denkfout maakt dat het door agressie tegen landen kan voorkomen dat er weer zoiets gebeurt als 9-11, terwijl het de agressieve imperialisme en de arrogantie van de Amerikaanse hegemonie is die daarvan de voedingsbodem was. Wat men dus doet is oog om oog, tand om tand en dat terwijl Amerika een fundamentalistisch christelijk land is en de meester nog zo heeft gezegd daar niet in te trappen. Little did Christ forsee human shit like Wolfowitz to appear.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 15-04-2002 18:31 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

En wie zou er als eerste moeten stoppen met geweld? Israel zou alleen kunnen stoppen met tegenacties als gegarandeerd wordt dat de Palestijenen zichzelf ook niet meer opblazen, ook ten aanzien van zijn eigen volk.
Voor zover ik weet is er wel vaker een staakt het vuren geweest, maar is er altijd wel weer om de een of andere reden een lichte oorlog gekomen. Veel Arabische landen en ook de Palestijnen willen niet eens een Israelische staat, zo las ik vandaag in de krant dat de palestijnen niet met israel wilden praten omdat israel wel wat ziet in het plan van Saoudi-Arabie, wat inhoud een erkenning van de staat israel. Tevens zie je regelmatig mensen uit die gebieden die de vlag van israel in de fik steken, wat ook niet getuigt van het gunnen van israel van een staat. Ik vind het wel een goed plan van Saoudi-Arabie, maar ik denk niet dat het ooit zover komt. Men(de overgrote meerderheid) wil gewoon de israeliers er niet hebben


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-04-2002 20:38 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Premier Israel wil vredesconferentie? Met welk recht wil de oorlogsmisdadiger Sharon een 'vredesconferentie' met 'gematigde' Arabische landen (dat zijn landen wiens oligarchieen en moordadige regiems door Amerika gesteund worden, de 'as van het kwaad' zijn landen die niet naar de pijpen van de US dansen: geloofwaardig???) zonder Arafat beleggen. Dat is echt te gek om los te lopen. Terecht noemt Saeb Erekat het dan ook gewoon wat het is: tijdverspilling.

Dat er geen vrede mogelijk is met de Palestijnen is alweer zo'n fabeltje dat de zionistische propagandisten met succes aan vele kritieklozen hebben kunnen verkopen. De feiten wijzen in de richting van de Israeli die geen vrede wensen, omdat zij weten dat ze daarmee hun droom op Eretz-Israel wel op hun buik kunnen schrijven. De Israelische haviken zijn uit op etnische zuivering van het gebied en de duiven spelen een politieke variant van het aloude good cop-bad cop spelletje in de onderhandelingen. Fuck them all, enough is enough!
Je hebt kunnen zien nu welk bloedbad Israeli o.a. in Jenin hebben aangericht onder de burgerbevolking en in het licht van een overweldigende stortvloed aan bewijs, ooggetuigenverslagen, foto's en eerste verslaggeving journalisten (en het houdt nog lang niet op) beweren de Israeli gewoon keihard dat het niet waar is en het allerergste is dat sommige journalisten niet vooraleerst aan hun verstand gaan twijfelen, voordat ze dit geraaskal getrouw als altijd overkrabbelen, maar gewoon doen. De VN laat zich niet in de luren leggen evenwel en heeft Israel al veroordeeld voor de massaslachtingen.
De Joodse staat Israel is een monsterlijke constructie in de huidige wereldorde omdat zij burgerrechten baseert op Joods zijn, hetgeen een complex is van etniciteit en religie. Nergens ter wereld zou worden geaccepteerd dat een land burgerrechten baseert op het feit dat je Arier bent of gereformeerd of beide tegelijk. Een land hoort die rechten te garanderen op basis van het feit dat je staatsburgerschap hebt verkregen op basis van non-discriminatoire regels. Dat kan nooit in het Joodse staat concept. Maar dat is slechts een van de problemen. Het grootste en meest acute probleem is het feit dat Israel de Gazastrook en de Westoever bezet houdt en gekoloniseerd heeft en het openbate leven van de Palestijnen onmogelijk maakt, Palestijnen voortdurend onderwerpt aan vernederingen en zelfs de meest urgente medische zorg naar willekeur en zonder noodzaak obstrueert. Trekken zij zich niet terug dan blijven er slachtoffers vallen en denk er dan ook geen moment over om de aanvallen te veroordelen richting Palestijnen, integendeel ik houd Sharon en Peres er persoonlijk verantwoordelijk voor, voor iedere dode aan zowel Palestijnse als Israelische kant.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-04-2002 20:47 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik moet die palesteinen ook niet.
ze mogen me daar wel oproepen help ze zo een handje mee, er een paar te vernevelen.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-04-2002 21:01 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En ja hoor daar heb je zo'n "moedige" dutsbatter, zo'n speelgoedsoldaatje van 'ik stond erbij en ik keek ernaar' Neuk toch een eind op man, met je achterlijk geblaat. Als je niks te zeggen hebt zeg dan niks!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-04-2002 21:08 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Alhoewel, je mag er ook wel heen gaan. Met die uniek doortastendheid en daadkracht die het NL leger eigen is ben je toch binnen een paar dagen 'einde bericht.' Geef je rekeningnummer maar dan draag ik ook bij aan je enkele reis.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 15-04-2002 21:10 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Laat het daar maar mooi oorlog zijn! Zijn we eindelijk van die arabieren en van die joden af!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-04-2002 21:20 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En Nuclearbastaard doet ook een gooi naar het moppentapperschap. Niet gelukt, helaas. U bent tot nog toe de zwakste schakel, tot ziens! (of liever ook maar niet)


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-04-2002 10:44 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Meneer Oebe heeft de wijsheid in pacht, zie ik.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 16-04-2002 12:36 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 17:25 schreef Emperor het volgende:
Ik heb zo'n idee dat jij een getint huidskleurtje hebt oebe en misschien ook islamitisch bent. De meesten van die mensen zijn per definitie al anti-Israel, misschien zelfs anti-SEMITISCH


hahaha, ik leefde in de veronderstelling dat de meeste semiten een kleurtje hebben, en dat zelfs een hoop semiten moslim zijn(bv de egyptenaren en de palestijnen) ha! zat ik er even naast.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 12:44 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 10:44 schreef Ooypunk het volgende:
Meneer Oebe heeft de wijsheid in pacht, zie ik.


idd menneer Oebe weet alles, denkt ie


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-04-2002 12:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2002 18:31 schreef Emperor het volgende:
En wie zou er als eerste moeten stoppen met geweld?


Het is niet een kwestie van "er moet iemand zijn die als eerste stopt." Alle partijen moeten inzien dat het op deze manier nooit wat wordt.

En velen hier hebben ook nog steeds niet door hoe complex dit conflict is, getuige de vele 'laat ze elkaar maar opblazen, dan zijn wij er mooi vanaf'-reacties. Of het kan ze niet schelen.

En misschien heeft demonstreren vaak of meestal geen 'zin'. Om het dan maar gelijk af te doen als gewetensusser kan geen redelijk oordeel over demonstranten zijn. Niets doen, ja, dat helpt. Steun betuigen is niet nutteloos.

Tenslotte, Oebe = boos? Gezien de harde woorden zou'k zeggen van ja. Misschien is een iets diplomatieker opstelling effektiever op dit forum? Oh, enneh, how's your tan?


Touché, pussycat!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 13:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 12:52 schreef Sporty Voleg het volgende:
Het is niet een kwestie van "er moet iemand zijn die als eerste stopt." Alle partijen moeten inzien dat het op deze manier nooit wat wordt.




Het stoppen wil idd niet zo best lukken, moet er helaas ook bijvermelden dat als er een staakt het vuren is die palesteinen 9 van de 10 keer weer beginnen.
Dit heeft ook wer temaken met de niet zo denderende organisatie aan de palestijnse kant. (niet idereen schaart zich achter dezelfe leider). Ik zie er dee eerste 10 jaarnog niet veel veranderen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen