|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik vond toch dat korn toendertijd redelijk vernieuwd was. Dat ze 100.000 op elkaar lijkende kutbands geïnspireerd hebben doet daar op zich weinig aan af. |
|
quote: Inderdaad, Iron Maiden anno 1980 is identiek aan Iron Maiden anno 2005. Eikel. |
|
quote: Wel knap dat je er nog serieus op in gaat. Dat verdient zo'n trutje toch niet [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-07-2005 19:59] |
|
quote: Ja op zich waren ze vernieuwend qua stijl, maar toch vond ik iedere nieuwe cd die ik hoorde toch eigenlijk wel een kopie van het voorgaande. In die zin vind ik het dus absoluut niet vernieuwend. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Tja, de stijl an sich misschien wel de uitvoering daarna niet meer. Maar dat geld voor heel veel bands denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-07-2005 19:58] |
|
quote: Dat klopt ja, maargoed dit vond ik een extreem geval vandaar dat ik het aanhaalde. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: als je vind dat kiss weinig toegevoegd heeft in de metalwereld dan spoor je echt totaal niet, en als je de platen vergelijkt dan zijn ze toch behoorlijk varierend |
|
Waarom zou een metalband vernieuwend moeten zijn? |
|
quote: Dat is weer een heel andere vraag Ik vind sowieso de meeste metal niet zo vernieuwend eigenlijk. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: korn een stille dood zou ik (nog) niet zeggen, er is nog heel veel vraag naar in dijk (ik draai het hoogstens 2 x per avond maar dan nog) |
|
quote: Hmm ik dacht ergens gelezen te hebben dat de cd verkoop nogal teruggelopen was... maargoed ik denk dat we afdwalen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind Cannibal Corpse eerlijk gezegd ook niet de meest vernieuwende band... |
|
rhapsody www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: naja, om eerlijk tezijn heb ik blackmetal voor het gemak hier maar buiten gelaten, want ik kan weinig blackmetal bands noemen die niet elk album zonodig even true en blek moeten klinken (immortal,marduk,darkthrone,carpathian forest... etc...etc... elk album het zelfde trucje en hun bergen volgelingen zijn al even erg..) om eerlijk tezijn vind ik blackmetal toch wel 1 van de minst vernieuwende genres... dan vind ik DM hun grenzen toch iets meer verleggen IMHO. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat vind ik onzin, black metal verlegt de grenzen zeer zeker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
maar als je kijkt hoeveel bands binnen het genre het werkelijk doen valt het mee... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
In de death metal niet dan? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
punt. maaaaaar.... ik vind dat de bands DIE "vernieuwend" zijn buiten de blackmetal, ook weer behoorlijk op elkaar lijken (als je blackmetal met progrock/folk mengen tegenwordig nog nieuw kunt noemen..) in de dm heb je natuurlijk ook eeeeerg veel kansloze morbid angel/cannibal corpse clonen maar er stappen naar mijn mening meer vernieuwende bands (die vaak niet op elkaar klinken..) in de DM om als in de BM.. B.v bands als Decrepit birth (die ik op speltechnisch niveau behoorlijk vernieuwend vind..) lijkt absoluut niet op een band als Cephalic Carnage of Sleep Terror, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden, die me bij de blackmetal gewoon minder snel tebinnen schieten als bij de blackmetal. maargoed... alle muziek is wel ergens naar toe te herleiden wat in zou houden dat dit een behoorlijk "verneuk je tijd aan een uitzichtloze discussie" topic zou worden . "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Children of Bodom, goede kandidaat ja! Nile heeft zichzelf ook niet zo veel ontwikkeld, ben ik met je eens -- maar ze hebben wel 'iets nieuws' in death metal binnengebracht, al was het alleen al een nieuwe klankkleur (en wellicht een nieuwe thematiek). Ja maar dat hebben bands als Maiden, Saxon, Priest en manowar ook in de vroege jaren 80 en 70.....zonder die bands was Nile of Opeth er helemaal niet geweest! De NWoBHM werd destijds als nog veel "verfrissender" en "moderner" gezien als dat moderne metalcore zooitje van tegenwoordig... Het heeft allemaal te maken met het tijdsperk waarin je ziet...alleen de beste en meest toonaangevende bands van een bepaalde stroming blijven altijd populair dus ik snap dat gezeik op die wat ze nu "traditionele" bands niet echt. die waren ooit net zo vernieuwend als wat er nu uitkomt, en tja er waren toen ook een hoop twederangsbandjes die nu door nostalgische die hards als cult de hemel in geprezen worden dat klopt...maar goed laat ze lekker, ik heb dat ook met veel bands. |
|
obituary en destruction maar daar vind ik ze helemaal niet slechter om!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
imo ogen groepen als TANKARD, en Rage signature |
|
quote: neuh, precies... als het cliche er maar niet TE dik boven opligt.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wat heb je precies tegen Houwitser? |
|
Hehe, die mannen heb ik jaren geleden nog gezien.. was wel lekker, ragde goed weg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |