|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij altijd met je vaseline Voet in kont heerst gewoon! Signature |
|
Pissing Razors - de grootste copy band die ik ooit heb gehoord signature |
|
quote: copy van? [edit] De juiste schrijfwijze is trouwens "KOPIE"... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-08-2005 10:55] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
vandaar copy! van Pantera, Machine Head, ... net zoals dat laatste album van Lost Souls signature |
|
Gek genoeg is AC/DC nog niet genoemd. Als je daar een cd van hebt dan heb je ze eigenlijk allemaal. |
|
AC/DC is geen metalband signature |
|
Zelfde geldt voor Motörhead. |
|
amon amarth, maar het is nog wel erg gaaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:maar zowel voor Motörhead als ACDC geld dat ze ongeëvenaard zijn en als voorbeeld gelden, dus ik denk dat de term vernieuwend daar niet aan de orde is ... |
|
hammerfall ... Faustian Spirit of the Earth |
|
Manowar brengt ook telkens hetzelfde. Frustratie en schande over de gehele metalscene. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Manowar zou ook mijn keuze zijn ja. Of Houwitser, wat mij weer eraan herinnert dat ik Wim's vraag nog moet beantwoorden, of ik soms iets tegen Houwitser heb, wat ik dus niet heb. Maar ja, ik vind ze dus wel een sterke kandidaat voor "minst vernieuwende band" . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Houwitser bestaat ook al niet meer knul maar ze hebben iig twee erg sterke albums uitgebracht ... live was het jammer genoeg minder ... maar ach ... deathmetal is live toch altijd saai |
|
Gwar |
|
quote: Bekend met de uitdrukking "Beter goed gejat dan slecht verzonnen" ? Dat slaat hier dus zeker op. Het trapt gewoon kont ! quote: Die show deed anders niemand ze voor of na [Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 09-08-2005 16:36] |
|
Apocalyptica... altijd die violen signature |
|
lol @violen Suck my piss |
|
Waarom zou alles altijd vernieuwend moeten zijn? Ik ken legio bands, die een bepaalde stijl spelen, omdat ze dat lekker vinden spelen en klinken. Denk ook dat 80% van alle bands helemaal niet de intentie hebben om iets vernieuwends neer te zetten, maar gewoon een degelijke pot muziek. Ik vind dit altijd zo'n ongelooflijke non-discussie. So what als een band niet vernieuwend is, dat hoeft nog niet te betekenen dat ze slecht zijn. Kijk eens naar alle reunie's van oude bands op dit moment en jonge bands die muziek spelen, gebaseerd op oudere stijlen. Hoor het meerendeel van het publiek echt niet klagen hoor, dus waar hebben we het over? |
|
Gaat ook niet over goed vinden of niet ... sommige bands zijn gewoon origineler bezig dan andere ... that's the topic |
|
Wij! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Voor AC/DC gaat dit zeker wel op. Voor Motorhead gaat het m.i. minder op. Ja, ze hebben punk en metal gemengd toen dat nog not done was.....maar eigenlijk hebben ze op een paar nummers na enorm veel zaadmuziek geproduceerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik blijf bij CoB |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |