|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan wat lomp gebeuk wel waarderen op de juiste momenten. Heb zelfs nog een CDtje van ze liggen ergens, maar dat is ouder materiaal. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
wat mij ook danig in herhaling lijkt te vallen : Lacuna Coil Pro-Pain Amon Amarth Vader After Forever nuja, soms is stabiliteit beter dan "gekunstele vernieuwing". Best dat er nog groepen zijn waarvan je weet dat wat ze gaan brengen. signature |
|
quote: Da's niet zo'n vernieuwende post! Maar dit ging dan weer over niet zo vernieuwende bands. quote: Dat hoeft niet! Maar dat eist dan ook niemand. quote: Ja bla bla black metal niet vernieuwend etc. DAT KLOPT!!! Er zijn legio bandjes die willen klinken als ouwe Darktroon, met Sodom/Hellhammer/trüeheidsinvloeden. Your point being? Het stikt ook van de DM bands die geen reet presteren en klinken als Suffocation/Cannibal Corpse/Morbid Angel/Nile/etc. of een mengeling ervan. Feit is wel dat de laatste tijd de echt goede black metal platen stukken overdonderender zijn dan de goede death metal platen. Ik noem een Anaal-Nathrakh, een Deathspell Omega of een nieuwe Gehenna. Dat is echt even andere koek dan dat homo blekc kogelriem kettingzaag geneuzel waar jij het over hebt. ennieweej..... Je vervuilt het topic! Stop dat! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-07-2005 23:01] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En Houwitser? |
|
quote: Nile wel, Children Of Bodom NIET. het nieuwe werk klinkt zo veel anders dan het oude werk. en ze hebben ook een originele sound, je herkent ze meteen. |
|
ja, en de Kuntacult of zo... zwaar vernieuwend man! signature |
|
Yngwie + alle klonen.. En ben ook wel benieuwd wat M. op Houwitser te zeggen heeft |
|
Simpel; elke kloon-metalband die klakkeloos de voorbeelden kopieeren. Voorbeelden te over.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nja bands hoeve nie te vernieuwe.. Kunne ze ook vet commentaar op krijge.. Zoals Metallica.. doen die kerels een x wat anders, ist nog nie goed haha In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Welke nieuwe/latere (shred)gitarist vind je dan wel vernieuwend, om maar heel even offtopic te gaan...? Is er al een avant-garde metal topic? |
|
quote:Jarzombek, Daniel Mongrain, Todd Duane, Mattias Eklundh, Buckethead, etc. Dat soort lui |
|
ik denk dat ik dan toch liever naar de niet-vernieuwende Yngwie klonen luister Als ik die over een tijdje doorgrond heb, blader ik wat verder door de rest van de freaks. |
|
HUNNNTTEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Nee. Maiden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Vision Bleak; maar het klinkt zo klassiek en vertrouwd dat het echt heerst. Tel daarbij een ubervette sound, Lovecraftiaanse teksten en je hebt een winner 1e klas. zeker de nieuwe cd; Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
in het meer gothic genre blijkt alles zowat hangen. La Crimosa klinkt al 200 jaar hetzelfde. signature |
|
kan er niet aan doen , maar telkens ik lacrimosa hoor moet ik lachen .... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: nogal ja, maar het blijft ondanks hetzelfde werk een gave band ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Houwitser ja, die hadden we al in post 1 die verheffen het zo'n beetje tot kunst, op een soort Ed Wood-achtige manier. quote: Da's nr. 2. Maiden heeft natuurlijk super veel invloed gehad en is wel behoorlijk veranderd door de jaren heen. Dat ze al bijna 30 jaar meegaan wil niet zeggen dat ze nooit verniewend zijn geweest he... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-07-2005 7:13] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hahaha |
|
The ramones natuurlijk. maar dat was net hun grote kacht. En ergens in het begin is manowar genoemd. Maar dat is een grote fout. Die band was net superorigineel toen ze hun eerste materiaal uitbrachten. Verder is de hele moderne Deathmetalscene erg stagnerend. Dit vind ik (als oude deathmetalfan)jammer. Het genre kan wel wat vernieuwende inputs gebruiken om de nu heersende middelmaat en eenzijdigheid te ontstijgen (zie Nile bijvoorbeeld). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2005 12:09] |
|
quote: ik post wel een keer een mp3'tje |
|
Verstaan we onder 'vernieuwend' trouwens een band die iets nieuws toevoegd aan het muzikale spectrum - die dus echt als eerste met iets komt - of (ook) een band die zich alleen, bij wijze van spreken, album na album een nieuwe stijl/sound aanmeet - even buiten beschouwing gelaten of die stijl/sound nu wel of niet ook al door andere bands ten gehore gebracht wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-07-2005 10:18] |
|
quote: Owww 'k had er niets op tegen hoor, kvond je antwoord gewoon grappig Niet vernieuwend hoeft imo niet niet tof te zijn |
|
quote: En ook met Slayor. Minst vernieuwende? De meeste fantasy/powermetal bandjes. Sommige maken op zich fijne muziek maar meestal is het herhaling, herhaling, herhaling tot in den treure, zodanig dat je soms zelfs hun albums niet van elkaar kunt onderscheiden. De meeste bombastische goth/metal/rock bandjes. Er zijn een aantal trendsetters geweest die leuk bezig waren...en nu lopen er bijna enkel duplicaten en klonen rond. Meeste Donkertroon klonen...al zijn sommige wel gaaf. Armagedda KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |