|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dit heavy metal? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
dit is opzich wel n goed idee ja,, |
|
quote: Oeps, stom. Mods! |
|
ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat hier een slotje op gezet wordt.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 21-07-2005 23:49] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
muts |
|
Als dit topic serieus benaderd wordt is het best, maar zo niet gaat die echt dicht. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
k denk dat je m over 5minuten kan sluiten dan |
|
(ik heb het iig bedoeld om de taaldiscussie 'on topic' te maken ) |
|
oke wat voor dialect spreken jullie |
|
drents |
|
ABN Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waddinxveens |
|
lim,burgs |
|
vandaag Daventahs, morgen weer ABN [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 21-07-2005 23:54] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ojee, de zachte G!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 21-07-2005 23:54] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zie je begint t alweer mongooltje |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
waar kom jij dan vanaf ? |
|
Dit bezigt men in ons dorp, Veenendaal: Dialec. Dà ‘s nouw ‘n mooi veurbèèld ván ‘Ik doch ‘t, en jij dee ‘t’. ‘k Hèt al dukker gedoch over ‘n boekkie in ‘t Vèèns, màr hij hèt ‘r èèn op z’n Schààrepezèèls geschreve. Dà lèk op veul punte ‘n hele kwàk op ‘t Vèèns, ál ‘jieje‘n en joewe’ zo daor meer ‘n bietjie. ‘t Is ‘n bietjie mààwereger, zogezààid, ‘t lààit ietsie meer tege‘n ‘t dialecàn dà ze op de Vèèluwe praote. Tis een quote, ik woon hier al 36 jaar, maar ik spreek het zelf niet echt, maar ik versta het ook niet echt. Oftewel, dialect sucks. |
|
Ik kom uit Delft. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
delft met de harde,, associaal klinkende g |
|
quote: Dat valt heel erg mee hoor. Gewoon ABN. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Delluf! Zenial |
|
haha ja idd je zal maar uit delft komen dood en verderf aan delft |
|
achja wa boeit t ook |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |