|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn er weer 2 bijgekomen:
[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-12-2001 20:43] |
|
Ik tel er toch echt 3 Ontwerpen dan he Maar ik vind die van Mad Maikee wel errug mooi! |
|
Dit is echt wel een mooi ontwerp voor een girlie-shirt. Mooi ontwerp Angelus Purgamentum. the only pleasure is pain |
|
Dat was eigenlijk als achterkant bedoeld Ik heb ff nog een ontwerpje gemaakt, misschien dat ik plaatjes ervan kan posten hier. |
|
quote:Ik denk dat die ene om voor en achterkant gaat. Helaas lukt het mij niet om mijn id uit te werken Paul hier bestaat al een topic over [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 14-12-2001 21:54] |
|
Ik vind em zelf iets geslaagder dan m'n vorige ontwerpje: |
|
quote: De onderste vind ik wel erg mooi, (de achterkant dus). De voorkant is niet mijn smaak. the only pleasure is pain |
|
[quote]Op 14 december 2001 21:56 schreef Angelus Purgamentum het volgende: Ik vind em zelf iets geslaagder dan m'n vorige ontwerpje: [quote] Ziet er erg mooi uit zeg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind die van maikie wel erg vet hoor: |
|
Echt een mooi ontwerp inderdaad. the only pleasure is pain |
|
Zeker, ik vind em de mooiste tot nu toe. |
|
En hier nog een girlie ontwerpje (ja ik verveel me een beetje): |
|
Mij boeit het niet zo want ik ga toch niet zo'n shirt aantrekken so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet zo snel doen.. |
|
quote: Dat 1 na laatste ontwerp van jou zou ik zeker aantrekken! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: HMM,doet mij erg denken aan Spawn en Iced earth. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
[quote]Op 14 december 2001 22:21 schreef Paul het volgende: Ik vind die van maikie wel erg vet hoor: *knip*quote] I agree I like the style [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-12-2001 0:00] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
[bint hier] Da's Spawn [/ bint hier] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Weet niet of Tod McFarlane dit zo leuk zou vinden, Spawn gebruiken op het t-shirt. |
|
quote: Da's helemaal waar, en zoals Vargen zei: Toddie Mac zal je wel een rechtszaakje aan je broekje hangen dan. Niet doen maar dus? Dit slaat nergens op. |
|
Juist, en over die van Angelus Pergamentum, ik denk ook niet dat Luis Royo er zo blij mee is dat je zijn shit gebruikt Dit slaat nergens op. |
|
Waarom gaat niet iemand gewoon zelf een gave print tekenen? Geen gezeik met copyrights, gare jpeg kwaliteit (!) et cetera... |
|
quote: hij kan toch ook een beetje veranderd worden ofzo??zo dat ut niet uit maakt....deze heerscht namelijkl nogal..vandaar. Suck my piss |
|
quote:Kan natuurlijk altijd zelf een soortgelijk figuur tekenen... |
|
50 shirts, niet commercieel? 'T zal Todd aan z'n reet roesten! Helieve me... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |