|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In de brand new effenaar zal deze geweldige band weer een show geven! |
|
|
|
een hele goede reden om de 'new and improved' Effenaar te bezoeken! jammer van het broertje dat zo nodig moet gaan studeren.... |
|
True maar GusG komt toch voor hem in de plaats? |
|
kicke ! |
|
quote:Daten? |
|
Hebben jullie die virtual tour van de nieuwe effenaar al gedaan? Volgens mij ziet 't er echt fantastisch uit straks. www.effenaar.nl |
|
I'll be there!! |
|
Ik zal er misschien ook wel zijn! |
|
Weet iemand al wat voor support bands ze meenemen? |
|
Ik las dat ze bezig zijn met Dark Tranquillity |
|
Ok, da's wel stoer. Ik ga dan misschien ook wel |
|
Mwah ik hoop dat ze wat nieuwere bands meenemen. Dark Tranquility vind ik niet zo veel aan, vooral omdat die zanger zo gay beweegt op het podium. |
|
Ja, dat is echt het belangrijkste van een hele band. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ze vielen zwaar tegen toen ze met Kreator meekwamen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Dat klopt, en op Graspop konden ze me ook al niet boeien. |
|
quote: Ze speelden netjes, maar een live-optreden van die kerels heeft echt 0 toegevoegde waarde. Misschien omdat ze te netjes spelen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik weet niet waaraan het lag maar bij Kreator kon het mij ook niet boeien. Ze komen gewoon niet echt over als een lekker aggresieve zweedse metal band. En ja ik vind podium presentatie belangrijk, als die zanger dan allemaal vage bewegingen aant maken is alsof hij verdrinkt nou dan is het voor mij al gedaan. Hij zou eens wat tips moeten krijgen van Angela van Arch Enemy. |
|
Support is bekend! Dark Tranquility & Trivium! VET! |
|
Ja, hier ga ik wel bij zijn denk ik! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ah! oeh! de effenaar..damn, pokke eind rijden. jammer. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vet! 5 oktober heb ik wel weer geld |
|
hmm help mij even waar is de effenaar ook alweer wil arch enemy ook wel zien. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Eindhoven, ietsje aan de linkerkant van het centraal station. |
|
quote: Damn... dat wordt gaaf! Wel een rot dag voor zo'n eind rijden... Maar eens kijken wat er te regelen valt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |