|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
YES K heb kaartjes, maar dan voor in de patronaat! Da's op fietsafstand!! YEAH |
|
Hier moet ik nog kaartjes voor fixen! |
|
quote: zie post boven je! |
|
quote: |
|
|
|
Kaartje is binnen!!! carcasstrid |
|
quote: goed zo!! |
|
DT is idd gecancelled. Tja mij maakt 't niet echt uit want ik vond ze geen ene ruk aan bij Kreator eerder dit jaar. Volgens mij komt er ook geen vervanger. Let op TriViuM mensen! Deze jonge band blijkt echt zwaar vet te zijn live. |
|
Is dt overal gecancelled? Ik heb kaartjes voor Patronaat, of maakt dit geen drol uit? wel jammer. Is er ook een vervanger? |
|
DT heeft zn volledige Europese tournee gecancelled dusja,ze zijn er overal niet meer bij... Goed nieuws is wel dat Arch Enemy (in de meeste gevallen) zelf de vervanger mag aanduiden aangezien hier een volledige "package" geboekt wordt... Echter nog niets gekend over wie die vervanger wel zou mogen worden... Hoog tijd vindk wel!! Rock Ternat!! Edit:tiepvout...juist geslaagd in exaam dus wat [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 22-09-2005 14:58] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
eerst Dark Tranquillity niet, nu Arch ENemy niet... hmmmm... signature |
|
quote: Arch Enemy niet?? Van waar heb je dat gehaald? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: ben aant flippen, sorry! maandag Vader? signature |
|
Ooh... helemaal vergeten!! Daar ga ik onmiddellijk nog iets voor proberen regelen!! Tnx voor de reminder Member of the iso-betawuste crew!! |
|
no prob... denk dat je nog kunt reservereren signature |
|
Zou dat dan nodig zijn? Tis toch in Frontline é? Kvrees dak ier volledig weg aant draaien ben Member of the iso-betawuste crew!! |
|
jaja ... wachte We stopped accepting reservations for Vader/Rotting Christ/Anorexia Nervosa. There will be a limited number of tickets available at the door. You can reserve for Vital Remains on this site after the Vader show. wattefak! signature |
|
quote: Ze gaan me daar toch geen dikke nek beginnen krijgen zeker é?!! Achja...desnoods lullen we er ons wel binnen é Ben nu voort... nog wat dieper in de roes gaan drinken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
de groeten, tot in het Vader topic signature |
|
kep er zin in!! |
|
quote: +1 MAANDAG |
|
WTF?! Dark Tranquility is er niet bij?? Die had ik ook graag weer gezien Hatsjikidee! |
|
quote: ga aan de stadskant het station uit, kijk naar links langs het postkantoor af en ziedaar: het nieuwe Effenaargebouw. Kan niet missen!! |
|
quote: ga aan de stadskant het station uit, kijk naar links langs het postkantoor af en ziedaar: het nieuwe Effenaargebouw. Kan niet missen!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |