IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Arch Enemy 5 Okt. ---> Effenaar Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-08-2005 15:06 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

YES

K heb kaartjes, maar dan voor in de patronaat! Da's op fietsafstand!!

YEAH

renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 17:14 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Hier moet ik nog kaartjes voor fixen!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-08-2005 18:26 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 17:14 schreef renYek het volgende:
Hier moet ik nog kaartjes voor fixen!

zie post boven je!

renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 20:56 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 18:26 schreef Jansuh het volgende:

zie post boven je!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-08-2005 21:08 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

oscura
Usericon van oscura
Posted 21-09-2005 18:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Kaartje is binnen!!!

carcasstrid

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 21-09-2005 19:01 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 21 september 2005 18:37 schreef oscura het volgende:
Kaartje is binnen!!!

goed zo!!

Twamby
Usericon van Twamby
Posted 22-09-2005 8:57 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 17:08 schreef Disciple het volgende:
Support is bekend! Dark Tranquility & Trivium! VET!

Is dark tranquillity weer gecanceld ofzo? ze staan niet op de effenaar site vermeld, ook niet op de arch enemy en dark tranquillity site

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 22-09-2005 9:41 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

DT is idd gecancelled. Tja mij maakt 't niet echt uit want ik vond ze geen ene ruk aan bij Kreator eerder dit jaar. Volgens mij komt er ook geen vervanger.

Let op TriViuM mensen! Deze jonge band blijkt echt zwaar vet te zijn live.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-09-2005 11:44 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Is dt overal gecancelled? Ik heb kaartjes voor Patronaat, of maakt dit geen drol uit?

wel jammer. Is er ook een vervanger?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 14:56 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

DT heeft zn volledige Europese tournee gecancelled dusja,ze zijn er overal niet meer bij... Goed nieuws is wel dat Arch Enemy (in de meeste gevallen) zelf de vervanger mag aanduiden aangezien hier een volledige "package" geboekt wordt... Echter nog niets gekend over wie die vervanger wel zou mogen worden... Hoog tijd vindk wel!! Rock Ternat!!

Edit:tiepvout...juist geslaagd in exaam dus wat

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 22-09-2005 14:58]

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eerst Dark Tranquillity niet, nu Arch ENemy niet... hmmmm...

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 15:03 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 14:59 schreef Hypnos het volgende:
eerst Dark Tranquillity niet, nu Arch ENemy niet... hmmmm...

Arch Enemy niet?? Van waar heb je dat gehaald?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 15:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 15:03 schreef Snoodaerdt het volgende:
Arch Enemy niet?? Van waar heb je dat gehaald?

ben aant flippen, sorry!

maandag Vader?

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 15:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ooh... helemaal vergeten!! Daar ga ik onmiddellijk nog iets voor proberen regelen!! Tnx voor de reminder

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 15:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

no prob... denk dat je nog kunt reservereren

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 15:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Zou dat dan nodig zijn? Tis toch in Frontline é? Kvrees dak ier volledig weg aant draaien ben

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 15:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jaja ... wachte

We stopped accepting reservations for Vader/Rotting Christ/Anorexia Nervosa. There will be a limited number of tickets available at the door.

You can reserve for Vital Remains on this site after the Vader show.

wattefak!

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 15:22 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 15:18 schreef Hypnos het volgende:
jaja ... wachte

We stopped accepting reservations for Vader/Rotting Christ/Anorexia Nervosa. There will be a limited number of tickets available at the door.

You can reserve for Vital Remains on this site after the Vader show.

wattefak!

Ze gaan me daar toch geen dikke nek beginnen krijgen zeker é?!! Achja...desnoods lullen we er ons wel binnen é Ben nu voort... nog wat dieper in de roes gaan drinken

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 15:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de groeten,

tot in het Vader topic

signature

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 28-09-2005 21:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

kep er zin in!!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-09-2005 21:29 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:17 schreef ratje het volgende:
kep er zin in!!

+1

MAANDAG

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-09-2005 22:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

WTF?! Dark Tranquility is er niet bij??

Die had ik ook graag weer gezien

Hatsjikidee!

Metalking
Usericon van Metalking
Posted 29-09-2005 13:26 by Metalking Wijzig reactieProfiel van MetalkingQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 16:06 schreef Smoochy het volgende:
hmm help mij even waar is de effenaar ook alweer wil arch enemy ook wel zien.

ga aan de stadskant het station uit, kijk naar links langs het postkantoor af en ziedaar: het nieuwe Effenaargebouw. Kan niet missen!!

Metalking
Usericon van Metalking
Posted 29-09-2005 13:27 by Metalking Wijzig reactieProfiel van MetalkingQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 16:06 schreef Smoochy het volgende:
hmm help mij even waar is de effenaar ook alweer wil arch enemy ook wel zien.

ga aan de stadskant het station uit, kijk naar links langs het postkantoor af en ziedaar: het nieuwe Effenaargebouw. Kan niet missen!!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com