|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
was gezellie!! Beide bands waren lekker op dreef, goeie musici ook, vooral die nieuwe gitarist van AE!!! Geluid was perfect, maar die zaal heeft totaal geen sfeer... Veel bekende gezien btw |
|
quote: sfeer maak je zelf... carcasstrid |
|
Helemaal brak, blauwe plekken en nekkramp... Leuke avond! |
|
quote: +1 |
|
quote: Fijn om te horen.. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 06-10-2005 21:37] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik vond het geweldig!! Trivium viel me niet tegen en AE was Jammer dat ik om 23 uur ofzo al weg moest ivm de trein. Maar al met al een heel gezellige avond gehad en een paar - mij tot gisteren nog onbekende - ZMmers gesproken De zaal vind ik wel gaan qua sfeer. Het geluid was ook oké. Alleen die trappen Ziet er mooi uit, maar of het ook praktisch is??? Hatsjikidee! |
|
quote: Die trappen zijn idd nekbrekend te noemen, dus niet te dicht in de buurt lopen daar, maar (zeker bij overmatige alcoholconsumptie) rustig naar beneden donderen....euh lopen. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Dát bedoel ik. Gelukkig hebben ze er ook veel leuningen bijgebouwd... Hatsjikidee! |
|
Wil iedereen ophouden met zeggen dat het Arch Enemy concert heel leuk was? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Arch Enemy was; LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK |
|
*vingers in oren* la-la-la Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik vond er niets aan |
|
quote: was jij er wel bij dan? carcasstrid |
|
quote: Wil je mij volgende keer bellen als je naar zoiets leuks gaat? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Neu, maar vind AE nooit wat aan |
|
quote: dat had je toch kunnen lezen? carcasstrid |
|
quote: Ik kan niet alles tegelijk lezen, soms zie je wel eens wat over het hoofd hee... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: weer wat geleerd dan! jammer, het was echt gezellig en heerschend!! carcasstrid |
|
En grappig, ik moest toch weer lachen toen er mensen voorbij kwamen lopen die aan het praten waren in dat zuiderlijk accent. |
|
quote: Tegenwoordig is het idd helemaal een zaad band geworden, vroeger was het meer knallen en veeeel beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ok, hier zijn nog een paar foto's. Trivium Arch Enemy Volgende week zal ik er nog een aantal op mijn website www.metal-experience.com plaatsen. |
|
Mooie foto's !! Hatsjikidee! |
|
quote: Kan lezen dat je er niet bij bent geweest, want het knalde behoorlijk!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
ja, leuke foto's. Jammer van die dikke vete tekst. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |