![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben erbij in haarlem ![]() Repent! ![]() |
|
Ik ook! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Ik ook! ![]() ![]() Je kunt me herkennen aan vrij lang haar en een arch enemy shirt ![]() ![]() |
|
nog een paar daagjes!!!!!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Morgen! ![]() ![]() |
|
quote: gezellie!!!!!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
tering.. ik wil er ook heen! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ga dan!!! en wel in de Effenaar dan he?! ![]() carcasstrid ![]() |
|
I'm there (in de Effenaar...) Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: gezellie!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Ik zie niet zoveel in het donker ![]() Maareh, als Illu bij je rondloopt, die herken ik nog wel ![]() edit: jouw avatar ben je zelf? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-10-2005 20:37] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: ja, dat ben ik zelf ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: cool, biertje pakken Paulus!!! ![]() ![]() |
|
quote: Zekers te weten kerel! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Gaat er nog iemand met de trein heen vanuit Utrecht ivm misschien samen treinen enzo?? Hatsjikidee! ![]() |
|
WOW Dat was erg vet gisteravond ![]() Ze speelden 3/4 doomsday machine, maar ook enkele nummers anthems en wages of sin. Ook black earth dook op. Al met al, zeer geslaagd. *suizende oren ![]() Ow, en ik heb die nieuwe gitarist n hand gegeven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 04-10-2005 12:41] ![]() |
|
ok!! gaaf te horen!! ik heb er zin in morgen!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
Nou, als het meezit morgenavond dus ok aanwezig... ![]() |
|
quote: en dan niet de hele tijd in mijn neusgaten zitten staren he? ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Ik zal mijn best doen! ![]() |
|
quote: No fucking way ga ik dus met de trein ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
AE was GEWELDIG! ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Leuk om je eens gesproken te hebben, vond het een fantastische avond! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
AE gaf een vet optreden weg!! ![]() ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |