|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben erbij in haarlem Repent! |
|
Ik ook! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ook! Maandaaaag Je kunt me herkennen aan vrij lang haar en een arch enemy shirt |
|
nog een paar daagjes!!!!!!! carcasstrid |
|
quote: Morgen! |
|
quote: gezellie!!!!!!! carcasstrid |
|
tering.. ik wil er ook heen! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ga dan!!! en wel in de Effenaar dan he?! carcasstrid |
|
I'm there (in de Effenaar...) Hatsjikidee! |
|
quote: gezellie!!! ik bijt niet he? mocht je me spotten.. carcasstrid |
|
quote: Ik zie niet zoveel in het donker Maareh, als Illu bij je rondloopt, die herken ik nog wel edit: jouw avatar ben je zelf? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-10-2005 20:37] Hatsjikidee! |
|
quote: ja, dat ben ik zelf carcasstrid |
|
quote: cool, biertje pakken Paulus!!! |
|
quote: Zekers te weten kerel! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gaat er nog iemand met de trein heen vanuit Utrecht ivm misschien samen treinen enzo?? Hatsjikidee! |
|
WOW Dat was erg vet gisteravond Ze speelden 3/4 doomsday machine, maar ook enkele nummers anthems en wages of sin. Ook black earth dook op. Al met al, zeer geslaagd. *suizende oren * Ow, en ik heb die nieuwe gitarist n hand gegeven [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 04-10-2005 12:41] |
|
ok!! gaaf te horen!! ik heb er zin in morgen!! carcasstrid |
|
Nou, als het meezit morgenavond dus ok aanwezig... |
|
quote: en dan niet de hele tijd in mijn neusgaten zitten staren he? carcasstrid |
|
quote: Ik zal mijn best doen! |
|
quote: No fucking way ga ik dus met de trein (zie GVD-topic). Dusssss...als ik met iemand kan meekarren vanuit Utrecht of als iemand met mij wil meekarren vanuit Utrecht laat het dan even weten s.v.p. (mailadres in profiel). Hatsjikidee! |
|
AE was GEWELDIG! Wat een fucking geweldig optreden! Supergezellige avond met leuke mensen en schitterende muziek! Nieuwe Effenaar is best ok.. beetje te trendy naar mijn smaak, en de zaal ziet er ongezellig uit, maar het geluid was wel beter dan in de ouwe zaal! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Leuk om je eens gesproken te hebben, vond het een fantastische avond! an evil incarnation of DEATH! |
|
AE gaf een vet optreden weg!! Verder vindt ik de nieuwe Effenaar heel mooi, betere temperatuur en goed geluid!! Het was gezelliggggggggggg!!! carcasstrid |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |