|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
potver, het oude materiaal heerst ook al de pannen van het dak af. superband dus!! |
|
ze komen in oktober naar NL dus vast ook belgie! |
|
MOOI BEUKEN!!! heb nog wat goed te maken ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe heb er zin in |
|
das echt supergoed nieuws!! Zalk zeker in de gaten houden!! Tnx vr de info! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ja hoor, dit is erg goede shit. Ik wist niet dat er nog steeds aan dit soort thrashmetal/crossover gedaan werd. Als deze plaat in 1987 was uitgbracht had de band zich volgens mij onsterfelijk gemaakt... |
|
Doet me erg denken aan DRI inderdaad! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ze staan 13 okotber ergens in Amsterdam, en 6 november in Roosendaal!!!! Ik ben er zeker bij in Roosendaal, dat wordt kicke! |
|
Godverdomme, veel te ver...Maar ach, IK heb ze al eens mogen aanschouwen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: In Roosendaal??? Woohoo!!!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
In Roosendaal???????????????? Laat ik daar nu toevallig wonen. echt gaaf!!! |
|
heb je dan slaapplaatsen Nov 5 - EINDHOVEN (HOL) - Dynamo. Municipal Waste, Milkman, My Reply, The Butcher Nov 6 - ROOSENDAAL (HOL) - Music Temple. Rise and Fall with Municipal Waste and more. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 01-09-2005 9:05] |
|
Roosendaal ? jeetje, wist niet eens dat daar podia waren zeg. maar da's ideaal! kwartiertje karren. Nieuwe album, op die videoclip na, nog niet gehoord maar die splits met BadAcid Trip en Crucial Unit zijn al heerschend! |
|
Ik heb de cd besteld via ebay gisteren, had hem alleen op de computer van een vriend. Hij was maar 7 euro incl. verzending naar nederland (vanuit england). Goeie zaak |
|
Klinkt lekker |
|
Nooit gedacht dat er zowaar iemand uit roosendaal kwam die van oude thrash/speed metal houdt hahahaha. Ik kom zelf uit Bosschenhoofd en ben vrijwel de enige hier die het verzamelt hahaha! |
|
*buzzz* Ben ook geboren en getogen (tot m'n 12e dan) in Bosschenhoofd. that makes two. |
|
Nou nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! |
|
En ik woon er ook! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: goh, een plaatsgenoot!!! bij municipal waste!! |
|
quote: Wij kennen elkaar al wat langer, uit een "ver" verleden. Heb je ook msn Hans? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: hey maat, een "monumentaal" verleden toch??? alles goed?? kom eens een keer kijken bij mijn band(e). !!!! |
|
quote: Hee, een "monumentaal" verleden inderdaad! Heb je weer een band dan? Met wie? Ben zeer benieuwd! En heb je onze band al eens gehoord (zie link hieronder)? Oh, om weer effe on topic te gaan: IN FOR THE KILL 10 Municipal Waste (USA) The Butcher Violation Of Trust (a.k.a. The Kings Of Crap) Rise And Fall Omission Milkman Human Demise On Fire The Unborn Dark Intentions Sunday November 6th 2005 The Music Temple, Roosendaal Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Whohooo de nieuwe cd is beuken met de pet op Hier nogmaals de data: 2005-10-13 Winston Amsterdam Netherlands (NL) 2005-10-14 Oud Liefken Zomergem Belgium (BE) 2005-10-15 Lintfabriek Kontich Belgium (BE) 2005-10-26 Backstage Munich Germany (DE) 2005-10-27 Kombi Nunchritz Germany (DE) 2005-10-28 JH West Stuttgart Germany (DE) 2005-10-29 Shelter Vienna Austria (AT) 2005-10-30 Conne Island Leipzig Germany (DE) 2005-11-04 Innocent Hengelo Netherlands (NL) 2005-11-05 Dynamo Eindhoven Netherlands (NL) 2005-11-06 In For The Kill Roosendaal Netherlands (NL) [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 02-09-2005 21:04] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |