|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze staan in Amsterdam, Tilburg én in Arnhem toch? |
|
Tilburg en A'dam wel ja, Arnhem niet volgens mij. |
|
Hengelo is de 3e. |
|
Fucking hell! Ik zag The Art of Partying gisteren in de winkel liggen. Ik ruk dat ding uit de schappen en ren er mee naar de kassa. Dit ding moet ik hebben! Toen ik eenmaal vlak bij de kassa was viel mijn oog op de prijs sticker: 24,95 euro. HOLY SHIT!!! Waarom in hemelsnaam?! Blijken er 2 bonustracks op het album te staan. Joepie. Ik heb hem maar weer netjes terug gezet in het schap. Dan wacht ik nog wel even wat langer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Maaruh, je hebt de rest van het verhaal ook gelezen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hehe ja hoor. Dat had ik er idd ook niet voor betaald. Van de zotte..... spelfout weggehaald... |
|
quote:Wie koopt er nou nog in winkels?? Displeased heeft em bijv al voor 14.99 |
|
quote:Zuinige Hollander. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik koop eigenlijk alleen nog wat bij Pop-eye in Hengelo omdat ik het Johan wel gun. Maar Johan was gisteren zelf op vakantie dus dan valt er weinig te regelen betreffende prijzen van cd's. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Bij Earache zelf kopen. 30 Euro, plus bonustracks, patch, poster én T-shirt. Maar dat T-shirt krijg je dan wel 2 maanden later. |
|
Vanavond in Hengelo. Zin an! Bareuh... |
|
Hengelo vanavond, heb er zin in |
|
Het was VET! In tijden niet zo'n pit meegemaakt. Bareuh... |
|
idd, een thrashconcert zoals het hoort! inno mag van mij wel vaker dit soort bandjes neer gaan zetten |
|
Hier ook maar even: Weet iemand ergens foto's te staan van Municipal Waste in Innocent Hengelo, afgelopen woensdag 1 Augustus? |
|
|
|
quote: ja. (op Asice btw) wat was het eerste voorprogramma trouwens ruk (Britse bimbo band met matige misfits cover). EES, was wel oke, maar ging snel vervelen. Overigens viel de wildheid van de pit behoorlijk mee in innocent. relatief veel kijkers en weinig moshers. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-08-2007 9:43] |
|
thnx! |
|
Lekkere cd die nieuwe van MW, ideale zomerplaat. Krijg spontaan zin in pils. |
|
De gezamelijke opening van blikken bier tijdens Born to Party doet 't 'em, of niet? |
|
quote: Hehe, idd, gaf het laatste zetje. |
|
Inderdaad Zo'n lekker zomers metalplaatje. Met ontzettend veel spelplezier gemaakt, erg tof om te horen. Absoluut top 10 materiaal |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |