|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zitten zeker gave stukken in, die nieuwe shit |
|
Klinkt wel wat anders, maar ik vind 'm gaaf. |
|
Ik krijg nog steeds zin in pils als ik het hoor, dat moet wel goed komen. |
|
Wat een slap nummer! Hopelijk wordt de rest beter. Hun vorige albums waren te gek! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ik heb en tapeje van ze liggen/ gijle drummert IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heet jij Sam. Wil je muilperen? |
|
|
|
Klinkt goed |
|
Nieuwe is gelekt, google maar eens op bandnaam + albumtitel + blogspot |
|
Bij dis-order is hij al te koop + wat extra's voor maar 14.99. Lekkere cd. Minder thrashy dan de voorganger, iets rauwer en wat volwassener. |
|
Ik zag het in de nieuwsbrief ja, maar ik scoor m volgende week wel op dynamo fest. Wel benieuwd naar de cd, Art of partying is geniaal. |
|
Dan wacht ik nog effe een weekje. |
|
Nieuwe is vet, net iets minder opgefokt, en veel gave twinlead accentjes, verplichte aanschaf. |
|
The Fatal Feast is weer een tikkeltje minder goed dan de voorganger, waar overigens hetzelfde over gezegd kan worden. Deze wordt hier iig pas in de collectie opgenomen zodra ik hem voor een zeer zacht prijsje tegenkom. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zo denk ik er ook over. De vorige drie cd's waren allen erg goed, maar deze is helaas een stapje terug in kwaliteit. Dat nummer met John Connely is wel erg vet overigens. Maar deze band brengt op een zo hoog tempo cd's uit. ze moeten gewoon de tijd eens nemen om een echt goede cd te maken |
|
Hebben jullie hem al helemaal gehoord? thrash harder! |
|
Anders zou ik het niet in mijn botte kop halen er een oordeel over te vellen, ja dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |