IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Municipal waste Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 03-09-2005 12:26 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 21:04 schreef ouwe het volgende:

Hier nogmaals de data:

2005-10-14 Oud Liefken Zomergem Belgium (BE)
2005-10-15 Lintfabriek Kontich Belgium (BE)

Yes!! Ben nog niet zeker welke juist, maar op één van deze data ben ik er zeker bij!!

Member of the iso-betawuste crew!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2005 17:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 15:59 schreef Stefan het volgende:
Wij kennen elkaar al wat langer, uit een "ver" verleden. Heb je ook msn Hans?

sorry stefan, was effe deze vraag vergeten.

el_hanso1967@hotmail.com

spreek je wel.en die nummers die op jullie site staan zijn echt keigoed!!!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-09-2005 9:37 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 17:44 schreef attila_de_hun het volgende:
sorry stefan, was effe deze vraag vergeten.

el_hanso1967@hotmail.com

spreek je wel.en die nummers die op jullie site staan zijn echt keigoed!!!

Maakt niet uit & Thanx!

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-09-2005 16:06 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

een Stefan uit Bosschenhoofd.. toevallig een broer die Ronnie heet?

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-09-2005 16:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

... en een moeder die geertrui heet?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-09-2005 16:32 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 16:06 schreef neefherbert het volgende:
een Stefan uit Bosschenhoofd.. toevallig een broer die Ronnie heet?

Nee, want ik kom uit Roosendaal...

caporegime
Usericon van caporegime
Posted 28-09-2005 18:32 by caporegime Wijzig reactieProfiel van caporegimeQuote dit bericht

die nieuwe is zeker de nummer 1 van 2005. WAT een plaat. Ik kan ook echt niet wachten op die show in Dynamo, daar ga ik 100% zeker naar toe.

En voor de mensen die roosendaal gaan... het is niet echt een zaal, meer een cafetje met een podium! ziet er erg cool uit. klein, druk, warm!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 28-09-2005 19:54 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 18:32 schreef caporegime het volgende:
die nieuwe is zeker de nummer 1 van 2005. WAT een plaat. Ik kan ook echt niet wachten op die show in Dynamo, daar ga ik 100% zeker naar toe.

En voor de mensen die roosendaal gaan... het is niet echt een zaal, meer een cafetje met een podium! ziet er erg cool uit. klein, druk, warm!

Zeker warm daar idd, altijd.

caporegime
Usericon van caporegime
Posted 07-11-2005 7:45 by caporegime Wijzig reactieProfiel van caporegimeQuote dit bericht

tering.... wat was die show in Dynamo vet! het was al weer een tijd geleden dat ik een goeie thrashpit meegemaakt had, godverredomme hard!

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 07-11-2005 11:34 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ja, was idd geweldig! 40 minuten beuken, moshen en crowdsurfen, en dan letterlijk op een surfborad surfen! lachen!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-11-2005 12:22 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Optreden in Roosendaal was heftig maar KORT

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-11-2005 12:26 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 12:22 schreef neefherbert het volgende:
Optreden in Roosendaal was heftig maar KORT

veel te kort!!!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-11-2005 15:56 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 7 november 2005 12:26 schreef Stefan het volgende:
veel te kort!!!

Dat probleem hadden we ook in Hoogeveen

slome
Usericon van slome
Posted 07-11-2005 17:18 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 15:56 schreef Henke het volgende:
Dat probleem hadden we ook in Hoogeveen

Indeed, maar we hadden wel een matras in de pit.

attila_de_hun
Posted 07-11-2005 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 12:26 schreef Stefan het volgende:
veel te kort!!!
kon niet gisteren (ben je centen nog niet vergeten! komt in orde!)

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-11-2005 17:52 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 17:45 schreef attila_de_hun het volgende:
kon niet gisteren (ben je centen nog niet vergeten! komt in orde!)

Da's kut! En ik jou maar zoeken daar...

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-11-2005 19:34 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 7 november 2005 17:18 schreef slome het volgende:
Indeed, maar we hadden wel een matras in de pit.

oh ja! hehehehe en een flinke pit trouwens!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-11-2005 19:51 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 19:34 schreef Henke het volgende:

Het was hier niet anders, lang geleden dat ik zoiets zag.

zombie
Usericon van zombie
Posted 09-11-2005 11:17 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Optreden in Amsterdam was ook 1 grote tyfus zooi. Circle pit, opblaasbare gitaren, surfplanken... echt helemaal geweldig. Nu weet ik ongeveer hoe het geweest moest zijn als ik D.R.I had zien spelen in de jaren 80.

attila_de_hun
Posted 09-11-2005 11:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 11:17 schreef zombie het volgende:
Optreden in Amsterdam was ook 1 grote tyfus zooi. Circle pit, opblaasbare gitaren, surfplanken... echt helemaal geweldig. Nu weet ik ongeveer hoe het geweest moest zijn als ik D.R.I had zien spelen in de jaren 80.

of suicidal tendencies, of cyclone(!!) of nuclear assault of..

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 09-11-2005 20:46 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

zit ook wel een lekkere Slapshot drive in af en toe vind ik (als we het dan toch over Old school hebben, he!)

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

slome
Usericon van slome
Posted 15-12-2005 10:58 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 22:32 schreef attila_de_hun het volgende:
potver, het oude materiaal heerst ook al de pannen van het dak af. superband dus!!

Waste 'em All is zekers erg vet, stukje feller dan Hazardous Mutation imho. Ik weet dat ze ooit een split hebben uitgebracht, maar heb geen flauw idee met welke band. Weet iemand dat? En hebben ze naast HM, WeA en die split nog ander materiaal uitgebracht?

quote:
Op 7 november 2005 19:34 schreef Henke het volgende:

Mwoah, er hadden van mij nog wel meer lui mee mogen doen. Misschien dat ik dan niet zo vaak op mijn bek was gepleurd

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-12-2005 11:00]

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-12-2005 12:17 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 10:58 schreef slome het volgende:
Waste 'em All is zekers erg vet, stukje feller dan Hazardous Mutation imho. Ik weet dat ze ooit een split hebben uitgebracht, maar heb geen flauw idee met welke band. Weet iemand dat? En hebben ze naast HM, WeA en die split nog ander materiaal uitgebracht?

Ik heb twee splits. met Bad Acid Trip en Crucial Unit. Heb ook nog een self-titled debut EP

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 15-12-2005 12:20]

slome
Usericon van slome
Posted 15-12-2005 12:25 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 12:17 schreef neefherbert het volgende:
Ik heb twee splits. met Bad Acid Trip en Crucial Unit. Heb ook nog een self-titled debut EP

Aha

Zijn deze nog een beetje goed verkrijgbaar?

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-12-2005 13:09 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 15 december 2005 10:58 schreef slome het volgende:

Mwoah, er hadden van mij nog wel meer lui mee mogen doen. Misschien dat ik dan niet zo vaak op mijn bek was gepleurd

Meer mensen ....ok, maar groter kon de circle pit echt niet hehehe. Ik had nog precies anderhalve meter tussen bar en pit om mijn biertje naar binnen te werken

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com