IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Strafblad Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-12-2001 18:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

oja, hehe 1 keer..
had me licht niet aan, kreeg waarschuwing. klaar :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 15-12-2001 18:53 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

oh met licht heb ik nog nooit gehad !! straks misschien ? elke keer weer even afwachten huhu


zo, dat was mijn beurt dan weer


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-12-2001 18:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Rijd wel eens te hard en wordt wel eens geflitst, maar verder... Ik ben echt braaf, dunkt me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-12-2001 23:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb geen strafblad en dat wil ik zo houden ook. Ik heb weleens een proces verbaal gehad voor het springen in een rijdende trein.
Uiteindelijk heb ik nix meer van dit procesverbaal gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 15-12-2001 23:45]


the only pleasure is pain


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-12-2001 23:51 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 23:41 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik heb geen strafblad en dat wil ik zo houden ook. Ik heb weleens een proces verbaal gehad voor het springen in een rijdende trein.
Uiteindelijk heb ik nix meer van dit procesverbaal gehoord.




Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-12-2001 0:03 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 15 december 2001 23:51 schreef Voice_of_thunder het volgende:



Als een trein wegrijd dan blijft de deur waar de conducteurs staan meestal nog even open. Ik was eigenlijk net te laat en zag dat de trein al ging rijden, een klasgenootje van me sprong snel in de trein en ik sprong achter hem aan. We werden meteen in de kraag gegrepen door een akelige conducteursvrouw die meteen een proces verbaal ging uitschrijven. Zij wou alleen beweren dat de trein al op volle snelheid was toen wij erin sprongen. Daar moest ik wel om lachen, want dat kan natuurlijk nooit. Ik spring niet in een trein die al 140 rijd. Omdat onze verhalen overeenkwamen (van mijn klasgenoot en mij) heb ik denk ik nooit wat weer gehoord over het proces verbaal.


the only pleasure is pain


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-12-2001 16:57 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Sjeezes wat zijn jullie heiligeboontjes zeg,

Ik heb al 2 keer voor moeten komen voor verkeers probleempjes. En vlak voor dat ik moest voor komen een schikking gekregen. Heb het maar betaald, je weet hoe lullig ze zijn. De eerste boete was F 280,- en de volgende was meer als F 375,-

Daarbij, heb ik al zo´n 13 boetes op mijn naam staan, te hard rijden met brommer, door rood, motor voertuigen geluids wet met meer als 20.DB (schakel brommer)

6 oficiële waar-schuwingen, voor gevaarlijk rijden. (schakel brommer) Ze moeten "nog" mijn brommer afpakken, dat hadden ze al de 2e keer moeten doen.

Een srafblad ??? nee dat niet. Ik heb wel iets op mijn kerf-stok. Ik kan het er nog niet over hebben. Maar ja wie heeft dat niet.

Ik ben naar mate ik ouder geworden ben rustiger gaan rijden, en hou mij wel ietsjes beter aan de regeltjes.




[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-12-2001 17:00]


Wiegen Meister !


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-12-2001 19:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind dit topic juist wel cool want het geeft juist aan dat de gemiddelde metalhead juist een heel normaal en sociaal persoon is en zich prima aan de wet houdt.

Verder ben ik zelf ook best netjes.
- 1 x 60 piek boete voor te hard rijden
- 3 x 110 piek boete voor rijden op opgevoerde brommer
- 1x aangehouden door politie toen ik met vriendjes een oude boerderij aan het slopen was (Toen was ik een jaar of 10).


joozt
Usericon van joozt
Posted 17-12-2001 11:42 by joozt Wijzig reactieProfiel van jooztQuote dit bericht

ik heb een strafblad omdat ik een tijd geleden te nieuwsgierig was over wat andere op hun computers hadden staan.


I really can`t take credit for the internet. but then again , i really don`t want to


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-12-2001 12:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Boete wegens: de straat paars verven met 30 man..

Boete wegens: Fietsen vernielen..

Boete wegens: rellen in Den Haag tijdens de scholieren staking..



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-12-2001 12:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ehm nope


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


satanos
Usericon van satanos
Posted 17-12-2001 13:41 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 15 december 2001 13:37 schreef Satan het volgende:
Ik wilde duidelik maken dat ik niet 'ouderwets metal' ben .tegen justitie en dat ze het cool vinden om drugs te gebruiken en de politie dwars te liggen etc .Ik vind het een gedateerde houding .maar inderdaad geen antwoord op de vraag .ik heb geen strafblad .

doe alsjeblieft een keer minder serieus[dit is niet als belediging bedoeld ik ben ook regelmatig vrij serieus]


satanos
Usericon van satanos
Posted 17-12-2001 13:44 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

o ja ik ben alleen maar een keer "op m'n vingers getikt" omdat ik een bal die ik in een sloot had geschopt eruit te halen :ikgooide blikjes achter de bal ,om hem naar me toe te laten drijven voorderest ben ik erg braaf geweest


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-12-2001 13:49 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik ben een hele brave Hendrik.
Heb zelfs nog nooit een bekeuring gekregen.
Maar die zal er ongetwijfeld wel een keer komen.


Heads I win, tails you lose


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2001 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar slechts één keer.
Ik was "versieringen" aan het "verzamelen" voor een junglefeestje (resultaat was een ruimte met een aantal bomen en tjokvol met struiken en gebladerte)
De politie arresteerde ons tijden het afzagen van een stuk struik, en ze zouden ons nog wel medelen wat ons dat geintje zou gaan kosten .. niet dus.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 17-12-2001 17:43 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

okay, kijk maar eens wie hier overheen kan komen:
Boetes en ev. aanvaringen met de politie die ik in de loop der jaren behaald heb:
1x fl.400,- + 5 uur cel
2x fl.60,- (zonder licht fietsen)
1x verhoord wegens mogelijke mishandeling
3x fl.40,- (fietsen zonder licht, over de stoep en aan de verkeerde kant van de weg.)
tig x aangehouden voor steekproef-controles enzo...

Wie komt er over heen?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-12-2001 19:14 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik niet. Ik heb alleen een keer een boete gekregen (bij een brommercontrole) voor te veel herrie. Tja alsof ik er wat aan kan doen dat ik geen verstand heb van brommers. Zolang dat ding reed reed ik er mee... de uitlaat bleek lek te zijn.

Wat me opviel was, dat je een mankement aan je voertuig hebt, waarvoor je een boete krijgt. En dan vraag of je weer verder mag rijden: "Geen probleem meneer, rijd rustig verder. Je hebt alleen kans dat je bij de volgende controle weer een geel papietje meekrijgt "

Mijn vraag daarom nogsteeds: Wat heeft het nou voor een zin zon controle l.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 20:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zelf ook geen strafblad, helemaal niets.. Alleen maar boetes voor geenlichtopdefiets, bijna 80piekvooralcoholopstraat, maar daar heb ik me altijd wel uit weten te lullen.



mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 17-12-2001 21:57 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 17 december 2001 19:14 schreef Fire het volgende:
Ik niet. Ik heb alleen een keer een boete gekregen (bij een brommercontrole) voor te veel herrie. Tja alsof ik er wat aan kan doen dat ik geen verstand heb van brommers. Zolang dat ding reed reed ik er mee... de uitlaat bleek lek te zijn.

Wat me opviel was, dat je een mankement aan je voertuig hebt, waarvoor je een boete krijgt. En dan vraag of je weer verder mag rijden: "Geen probleem meneer, rijd rustig verder. Je hebt alleen kans dat je bij de volgende controle weer een geel papietje meekrijgt "

Mijn vraag daarom nogsteeds: Wat heeft het nou voor een zin zon controle l.


Ja duhuh
die mensen moeten hun geld toch ergens vandaan halen
stel dat ze ineens consequent zouden worden dan zouden ze ineens een stuk minder inkomsten binnen krijgen hor


Ik heb gesproken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-12-2001 2:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met de cops, ben er wel al door geholpen, was eens zo zat als een orgel gevallen met mijn fiets, er stopte een politiewagen en ze hebben mij o zo vriendelijk thuis afgezet met fiets en al, toffe manne, onze politie, allé soms toch. Was ook bijna gepakt geweest voor mijn fietslicht die (zoals gewoonlijk) niet werkt wanneer ik 's nachts rijd. . Ze zijn mij al tientallen keren tegengekomen 's nachts en toch zien ze me niet, 't is misschien doordat ik altijd zwart gekleed ben en dus gecamoufleerd ben. Op het blowen hebben ze me nog nooit te grazen kunnen nemen, dus mijn strafblad is blanco .

Uw legale dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 10:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heb vroeger veel dingen uitgespookt, graffiti, lantaren palen schoppen ehh merkjes van bmw's afslopen, visjes van auto's afslopen. kerk overvallen met kerstavond met gethoblaster (jez*s chr*st sodomised) erg geinig.
Ben nog nooit gepakt!! na deze verhalen misschien wel. maar goed was allemaal voor mijn 18e en nu ben ik een braaf meisje geworden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 18-12-2001 10:21 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Behalve dat ik die kerel heb neergepaft, die mijn speed niet wou kopen.. hm.. ohja, en die keer carmageddon.. eigenlijk niets.. ja, paar kleine bekeurinkjes..


God hates us all ! God hates us all !


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-12-2001 10:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 18 december 2001 2:53 schreef beli mawr het volgende:
Op het blowen hebben ze me nog nooit te grazen kunnen nemen, dus mijn strafblad is blanco .
Dat vind ik dus zo relaxed in nederland ... daar kan je gewoon met een blow in je klauwen langs de politie lopen ... (of zelfs vragen waar de dichtsbijzijnde koffieshop is.)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 10:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

doe je dat in amerika zit je meteen in de cel voordat je doorhebt wat er gebeurd is
doe mij nederland maar jah. Niet dat ik blow want ben immers heel braaf meisje

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-12-2001 10:29]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2001 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar je mag verdomme niet met een biertje je in je klauw een beetje naar het verkeer lopen kijken op een zomermiddag ...
Dan kom Lul met de pet en neemt je biertje af.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen