|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er weer 1 boete bij. Bubbel door rood gereden. stonden achter de bosjes te wachten, ze hebben het lef niet. TRASH |
|
quote: Dat geloof ik niet!!! Fucking BLUF!!! Je krijgt van mij een mijer (E 50 welteverstaan) als je dat in mijn bijzijn in een volle Zeeuwse kerk doet, 25 december a.s... Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote:Dan ken je haar niet. |
|
Wat mijzelf betreft, niet veel bijzonders, alleen het gebruikelijke... Heb weleens een priester te pakken gekregen toen 'ie net weg wou gaan na de late mis... De volgende dag hebben ze toch het lijk gevonden, provisorisch begraven op het kerkhof (bovenop een halfverrot lijk) en toen er geen druppel bloed meer in heel z'n lichaam bleek te zitten kwamen ze gelijk naar mij toe... Discriminatie... De volgende heb ik gewoon in het kanaal geflikkerd met een steen om z'n nek. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote:Sja, je moet het lijk ook ALTIJD goed verbergen! |
|
quote: jaja, en wij moeten dat geloven. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik had van de week geluk want ik reed geloof ik 140 en toen zag ik in de verte een flits van een andere auto. Snel op de rem getrapt en netjes met 119 voorbij de mobiele flitspaal gereden . |
|
foei toch paul |
|
quote: moet je toch ook is een keer bij de 220 km/h proberen, das pas lache als je het dan nog kunt na vertellen |
|
ik steek af en toe wel een beetje vandalisme uit, gewoon omdat het leuk is |
|
Ik heb nog nooit iets gedaan dat ik niet mag doen |
|
quote: met 220 km vol op de rem is dus echt niet leuk...(collega van me heeft zoon pooier mercedes) had 3 dagen later nog hoofdpijn My madness, my sadness |
|
1 keer bij het politie kot geweest, ik had iets in mekaar gestamt |
|
quote: daarom zij ik ook "als je het nog kunt na vertellen" ooit mee 220 km/h over de weg gereden? is al lomp als je rechtdoor moet, dan weet je echt nietmeer waar je blijft |
|
Telt scooters omver rijden van de plaatselijke Johnny-gang mee als misdaad? Je kan me de bout hachelen! |
|
Nee .. dat is liefdadigheid |
|
behalve de al eerder genoemde boetes voor scooters heb ik wel meer gedaan, dingen waar ik inmiddels niet meer zo trots op ben (maar jah was toen een jaar of 16, doe je welles stomme dingen My madness, my sadness |
|
In mijn minder sympathieke jaren behoorlijk veel ludieke dingen gedaan waardoor ik het bureau wel vaak vanbinnen heb gezien. Top of the bill: een doos waspoeder gekiept in het filtersysteem van een gigantische tuinvijver. Effect 's morgens: schuimtuin!!! Doch, gelukkig geen strafblad (vóór mijn 18 é) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
wat heeft iedereen hier trouwens toch tegen scooters? My madness, my sadness |
|
quote:telt zijspiegels van bmw of mercedes afstampen als je passert mee |
|
quote: Neen, dat valt onder de categorie ontwikkelingshulp. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: This is really cool, huh-huh!! Yea!! Niets beter dan je verstevigde leren elleboog tegen spiegels van vette karren te plooien! Audi kraakt makkelijk... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik heb op mijn 17de 5 maanden vast gezeten in de gevangenis van keulen voor drugsmokkel. Voor de rest was ik een braaf meisje Meer weten kan altijd , ik heb nix te verbergen I laugh untill my head comes off |
|
quote: LOL sorry hoor maar dan ben je wel behoorlijk blonT als je voor drugssmokkel ga My madness, my sadness |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |