|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En raad eens wat die ermee doet, als ie om de hoek is?? glok, glok, glok.. aah! God hates us all ! God hates us all ! |
|
Nee , hij gooide ze voormijn ogen in de prullenbak |
|
kost ook gewoon f80 als ze je ervoor gaan bekeuren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: whoeha ha ha ha ha ha, softie ! 780,- en 3 jaar rij ontzegging(nog 11 maandjes tegaan) 280,- voor rijden onder invloed op snorr-brommer door een tuin heen. 4 keer 60,- door rood rijden 2 waarschuwingen voor gevaarlijk rijden 1 keer een nachtje zitten voor openbare dronken schap + boete TRASH |
|
quote: Damn! Daar kwam je best goed overheen!! Maar om nou meteen te zeggen dat IK hier de softie ben... Dan had ik toch minstens wel mishandeling of aanranding verwacht van je... Voor ik het vergeet: waren er trouwens nog mensen van ZM bij die studenten rellen in Den Haag van 2 jaar geleden? [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-12-2001 13:52] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Toen ik veertien was heb ik onder invloed van mijn toenmalige (19 jarige) vriendje een autoruitje ingeslagen. Hij en een andere aanwezige hebben die avond zeker tien auto's aan puin geholpen. Dankzij de redelijkheid van de officier van justitie te Assen heeft me dit geen strafblad opgeleverd, wel een nacht in den cel en een jaar voorwaardelijk. Is goed voor me geweest. Sindsdien ben ik niet zo makkelijk meer te beïnvloeden... (Verder nooit aangehouden of bekeurd... saai en braaf geworden). [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 18-12-2001 14:04] Dead things grow from deep inside... |
|
quote:\ echt niet |
|
poging tot brandstichting van fietsenhok van een of andere christelijke school bij mij in de buurt. Uhm, verder allerlei dingetjes waar ik niet voor opgepakt ben. Zomers vaak kampvuren bij ons op de heide waarbij een keer een boom in de hens is gevlogen. Smeris kwam, zag en droop af... . Geen strafblad, 'k ben namelijk nog steeds minderjarig. |
|
quote: Pyromaantje!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: dat is zo'n beetje mijn bijnaam geworden in de loop der jaren... |
|
maar dat is ook prachtig.. vuur heerst! God hates us all ! God hates us all ! |
|
zekerzzzz |
|
quote: |
|
ik ben een brave jong goth ting |
|
quote:Echt niet ... wacht maar tot er slachtoffers vallen |
|
Heb ook geen strafblad, ben ook een rustig/braaf meisje |
|
quote: AAAAAAaaaaaa wat lief ............ Wiegen Meister ! |
|
eeh... talloze scooterbekeuringen(vanaf mn 14de kreeg ik ze al in de bus :D ) voor de rest nergens ooit voor gepakt (btw... the police , sorry kon et niet laten) My madness, my sadness |
|
quote: Same here, maar dan zonder de rolleyes (en natuurlijk het feit dat ik een jongetje ben ) Life doesn't get much better than this! |
|
ik heb geen strafblad ben alleen is gepakt voor openbaar alcohol gebruik, maar dat vind ik vrij normaal gedrag die 80 piek mochte ze van mij hebbu en ver in hun hol steken |
|
quote: Gelukzakken allemaal, bij ons hebben we een soort van "gedoogbeleid" die ongeveer als volgt in mekaar zit: -Mag: Je mag 5gram bij je hebben, dat is fijn. MAAR (grote maar) -Mag niet: Verkopen, kweken, invoer En dus vogt hier DE hamvraag: Hoe geraak je eraan , nog nooit een deftig legaal antwoord op gevonden, je moet het dus op straat vinden Uw (zich vele zaken afvragende) dienaar Beli [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 30-12-2001 19:38] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Is hier ook niet erg zuiver hoor. Je mag het kopen in den coffeeshop, maar dezen mogen het weer niet kopen en het mag ook niet gekweekt of geïmporteerd worden... erg vaag allemaal. Ach ja, zolang ik afentoe mijn groene spul gewoon kan halen vind ik het wel best. Sorry, dit is ietwat offtopic... Dead things grow from deep inside... |
|
sorrie dat het offtopic was, maar het was even schetsten in welken raar land ik woon. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zal opbiechten dat ik op de basisschool met een heel stel jongens hebben ingebroken in een huis. Ben er trouwens nooit voor gepakt. Maar we hebben dan ook niets meegenomen. was toen 10. We`re not dead we`ve never lived |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |