IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Strafblad Vorige pagina | Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 18-12-2001 11:31 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

En raad eens wat die ermee doet, als ie om de hoek is??

glok, glok, glok.. aah!


God hates us all ! God hates us all !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2001 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee , hij gooide ze voormijn ogen in de prullenbak


satanos
Usericon van satanos
Posted 18-12-2001 11:50 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

das idd klote ,dat niet in het openbaar drinken
Een kennis van mij stond een paar stappen buiten zijn voortuin een biertje te drinken , komt de politie eraan : die beginnen dat 'niet in het openbaar drinken' verhaal ,waarop die kennis een paar stappen terugdoet[zijn voortuin in] et voila :politie zei meteen niks meer


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 11:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

kost ook gewoon f80 als ze je ervoor gaan bekeuren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 18-12-2001 12:12 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

quote:
Op 17 december 2001 17:43 schreef Blackjack het volgende:
okay, kijk maar eens wie hier overheen kan komen:
Boetes en ev. aanvaringen met de politie die ik in de loop der jaren behaald heb:
1x fl.400,- + 5 uur cel
2x fl.60,- (zonder licht fietsen)
1x verhoord wegens mogelijke mishandeling
3x fl.40,- (fietsen zonder licht, over de stoep en aan de verkeerde kant van de weg.)
tig x aangehouden voor steekproef-controles enzo...

Wie komt er over heen?


whoeha ha ha ha ha ha, softie !

780,- en 3 jaar rij ontzegging(nog 11 maandjes tegaan)
280,- voor rijden onder invloed op snorr-brommer door een tuin heen.
4 keer 60,- door rood rijden
2 waarschuwingen voor gevaarlijk rijden
1 keer een nachtje zitten voor openbare dronken schap + boete


TRASH


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-12-2001 13:51 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 12:12 schreef Black eye het volgende:
whoeha ha ha ha ha ha, softie !

780,- en 3 jaar rij ontzegging(nog 11 maandjes tegaan)
280,- voor rijden onder invloed op snorr-brommer door een tuin heen.
4 keer 60,- door rood rijden
2 waarschuwingen voor gevaarlijk rijden
1 keer een nachtje zitten voor openbare dronken schap + boete


Damn! Daar kwam je best goed overheen!!
Maar om nou meteen te zeggen dat IK hier de softie ben... Dan had ik toch minstens wel mishandeling of aanranding verwacht van je...
Voor ik het vergeet: waren er trouwens nog mensen van ZM bij die studenten rellen in Den Haag van 2 jaar geleden?

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-12-2001 13:52]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-12-2001 14:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Toen ik veertien was heb ik onder invloed van mijn toenmalige (19 jarige) vriendje een autoruitje ingeslagen. Hij en een andere aanwezige hebben die avond zeker tien auto's aan puin geholpen. Dankzij de redelijkheid van de officier van justitie te Assen heeft me dit geen strafblad opgeleverd, wel een nacht in den cel en een jaar voorwaardelijk. Is goed voor me geweest. Sindsdien ben ik niet zo makkelijk meer te beïnvloeden...

(Verder nooit aangehouden of bekeurd... saai en braaf geworden).

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 18-12-2001 14:04]


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2001 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 14:03 schreef SheRa het volgende:
... saai en braaf geworden.
\
echt niet


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-12-2001 17:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

poging tot brandstichting van fietsenhok van een of andere christelijke school bij mij in de buurt. Uhm, verder allerlei dingetjes waar ik niet voor opgepakt ben. Zomers vaak kampvuren bij ons op de heide waarbij een keer een boom in de hens is gevlogen. Smeris kwam, zag en droop af... .
Geen strafblad, 'k ben namelijk nog steeds minderjarig.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-12-2001 17:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 december 2001 17:42 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
poging tot brandstichting van fietsenhok van een of andere christelijke school bij mij in de buurt. Uhm, verder allerlei dingetjes waar ik niet voor opgepakt ben. Zomers vaak kampvuren bij ons op de heide waarbij een keer een boom in de hens is gevlogen. Smeris kwam, zag en droop af... .
Geen strafblad, 'k ben namelijk nog steeds minderjarig.


Pyromaantje!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-12-2001 18:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 17:43 schreef Sharteel het volgende:
Pyromaantje!!

dat is zo'n beetje mijn bijnaam geworden in de loop der jaren...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-12-2001 18:10 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

maar dat is ook prachtig..
vuur heerst!


God hates us all ! God hates us all !


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-12-2001 18:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

zekerzzzz


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-12-2001 18:20 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 december 2001 18:10 schreef Ixl het volgende:
maar dat is ook prachtig..
vuur heerst!



killturk
Usericon van killturk
Posted 30-12-2001 14:04 by killturk Wijzig reactieProfiel van killturkQuote dit bericht

ik ben een brave jong


goth ting


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-12-2001 14:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 19 december 2001 18:15 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
zekerzzzz
Echt niet ... wacht maar tot er slachtoffers vallen


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 30-12-2001 14:15 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Heb ook geen strafblad, ben ook een rustig/braaf meisje


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-12-2001 15:44 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 14:15 schreef witch het volgende:
Heb ook geen strafblad, ben ook een rustig/braaf meisje


AAAAAAaaaaaa wat lief ............


Wiegen Meister !


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 30-12-2001 18:37 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

eeh...
talloze scooterbekeuringen(vanaf mn 14de kreeg ik ze al in de bus :D )
voor de rest nergens ooit voor gepakt
(btw... the police , sorry kon et niet laten)


My madness, my sadness


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-12-2001 19:30 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 december 2001 14:15 schreef witch het volgende:
Heb ook geen strafblad, ben ook een rustig/braaf meisje

Same here, maar dan zonder de rolleyes (en natuurlijk het feit dat ik een jongetje ben )


Life doesn't get much better than this!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 30-12-2001 19:32 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik heb geen strafblad ben alleen is gepakt voor openbaar alcohol gebruik, maar dat vind ik vrij normaal gedrag die 80 piek mochte ze van mij hebbu en ver in hun hol steken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-12-2001 19:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 december 2001 10:26 schreef Paul het volgende:
Dat vind ik dus zo relaxed in nederland ... daar kan je gewoon met een blow in je klauwen langs de politie lopen ... (of zelfs vragen waar de dichtsbijzijnde koffieshop is.)

Gelukzakken allemaal, bij ons hebben we een soort van "gedoogbeleid" die ongeveer als volgt in mekaar zit:
-Mag:
Je mag 5gram bij je hebben, dat is fijn.
MAAR (grote maar)
-Mag niet:
Verkopen, kweken, invoer
En dus vogt hier DE hamvraag:
Hoe geraak je eraan , nog nooit een deftig legaal antwoord op gevonden, je moet het dus op straat vinden

Uw (zich vele zaken afvragende) dienaar
Beli

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 30-12-2001 19:38]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 19:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Is hier ook niet erg zuiver hoor. Je mag het kopen in den coffeeshop, maar dezen mogen het weer niet kopen en het mag ook niet gekweekt of geïmporteerd worden... erg vaag allemaal. Ach ja, zolang ik afentoe mijn groene spul gewoon kan halen vind ik het wel best. Sorry, dit is ietwat offtopic...


Dead things grow from deep inside...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-12-2001 19:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

sorrie dat het offtopic was, maar het was even schetsten in welken raar land ik woon.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 10-01-2002 21:21 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Ik zal opbiechten dat ik op de basisschool met een heel stel jongens hebben ingebroken in een huis. Ben er trouwens nooit voor gepakt. Maar we hebben dan ook niets meegenomen. was toen 10.


We`re not dead we`ve never lived


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen